Oisko tossa ratkaisuja?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

wilkku

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Marraskuu 2020
72
32
18
Jos saat vaikka 24h tuomion voisit karata kun 23h tuomiota jäljellä sulle tulis etsintä kuulutukset siitä ja ne olis vaikka 4 viikkoa voimassa jos jäät 4 viikon aikana kiinni voit karata vielä toisen kerran mutta jos jäät uudestaan 4 viikon aikana kiinni loppu tuomio eristyksissä. Itse oon sitä mieltä että aina ei tarvitse voittaa kummankaan osapuolen muutenkin itse tykkään jos hahmollani on etsintäkuulutukset ja etsintä kuulutusten aikoja voisi pidentää sinne 4 viikkoon eli ne kestäsi aina 4 viikkoa paitsi jos jäät kiinni. Sitten mitä tulee ase hommaan ni eiks poliisilla kuulu olla isommat aseet koska ne on VIRKAVALTAA ni ei poliisit ammu jos et ite ammu niitä. Ite oon pari kertaa ollut vaan Mac 10 esim jutuissa ja ihan hyvin mennyt ku päässyt rehdillä takaa ajolla karkuun. Sit vankilaRP siellä voi esimerkiksi hieroa bisneksiä aseista yms ja vaikka mitä muuta ei aina tarvitse ampua tai ryöstää voi jutustella muiden vankien kanssa ja esimerkiksi tanssia.
 

wilkku

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Marraskuu 2020
72
32
18
Oisko vaikka se että saatais lisää tilanteita yms ja ei olis niin paljoa tätä märinää🤣
 

wilkku

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Marraskuu 2020
72
32
18
Ja en ymmärrä myöskään sitä mitä se haittaa että olet etsintäkuulutettu se on just hauskaa omast mielestä
 

mauste

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Huhtikuu 2021
192
50
28
No esim sulla on suunnitelmia päivälle, mutta hommat kuseekin siihen että tulee liikennepysäytys ja lähet linnaa ku olini etsarit
 

wilkku

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Marraskuu 2020
72
32
18
No miks pitää olla koko ajan ku eiks asioita voi tehä sneakisti ja jos joudut pysäytykseen lähet karkuun ja ite ainakin suunittelen aina takit miten pääsee karkuun
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.