Olisiko hetki aikaa puhua communitystä??

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Se olis kyllä hienoa että harrastat tätä ja siitä iso hatun nosto hauskaa on pelata täälä kun on mukavia ihmisiä mutta jos ihmiset lähtevät noille palikka servuille missä kaikki ei toimi nii hyvin kun täälä nii sillon on peiliin katsomisen aika ja se on tulossa teille sielä ypssä eteen jos ei käytös ja ylimielisyys muutu

Ja Ehdotuksia juu mutta kun moni on jo nähny että niistä ei ikinä oikeen mitään tehdä nii miksi edes kirjoittaa sinne?
"Esim hei huutokaupataan tämmönen katsastus konttori ja kerätään rahat pois ja ei ole muuten näkyny eikä kuulunut" olisko sen aika jo tulla?

Missään ei kyllä sanota sitäkään että täälä kuunneltaisiin pelaajia

Ihan vaan vinkkinä näin pelaajana joka kasvattaa näkökenttää
Miksi puhut paskaa sinisin silmin? Katsastuskonttorista ei ole otettu penniäkään keneltäkään. Kuten jo sanottu, kehitysehdotuksia hyvin harvoin käsitellään sellaisenaan palvelimelle. Hyvin usein pelaajien ideat jalostetaan johonkin muuhun konseptiin. Esim tuotu esille idea kaappiin laitettavasta vaatekaapista -> tehty kokonainen interiori järjestelmä kaappeihin, että tuonne interioriin voi pelaaja itse järjestellä huonekaluja.

Lähtökohtaisesti kaikki pelaajat itse päättävät missä pelaavat. Ainakaan allekirjoittanut ei ole muuttunut mitenkään omassa toiminnassaan ylimieliseksi. Olen aina devannut samalla tavalla ja tulen varmasti devaamaankin samalla tavalla. Jos sinä alat kirjoittamaan koodia niin voit myös tehdä asiat kuten haluat.
 
Viimeksi muokattu:
J

jawwe

Guest
"Olisiko hetki aikaa puhua communitystä"

Tämä threadi on ennemminkin taistelua ja väittelyä. Syytetään toisia pelaajia ja palvelimen käytäntöjä. Suurimmalla osalla ei ole harmainta aavistusta siitä, mitä suljettujen ovien takana tapahtuu. Jokaiselle pätee samat säännöt ingamessa, oli hän ihan perus pelaaja tai admin. Jokainen saa sääntörikkeistään ansaitsemansa rangaistuksen.

Tähän päivään asti, myös tässä threadissa kommentoineet, ovat pelanneet serverillä todella pitkään. Communityä kuunnellaan monissakin asioissa esimerkiksi juuri Angelin streamissa tai dc voipissa. Mutta olette edelleen täällä. Miksi? Koska olette käyttäneet todella ison ajan farssilla. Koska te ootte saaneet kavereita/ystäviä farssin kautta. Koska olette luoneet ikimuistoisia rp -hetkiä farssilla. No miksi pelaatte edelleen, vaikka palvelimelle tulee uudistuksia, jotka ei teitä miellytä? Koska haluatte pelata farssilla. Koska tiedätte, että kyllä minä tähän uudistukseen totun ajan kanssa. Koska tiedätte, että suurinosa servulla pelaajista, ei ole jättänyt farssia tämän uudistuksen takia. Koska tiedostatte, että mitään pahaa tällä ei haluta, vaan tuodaan uudistuksia meidän mieliksi farssille.

Tänne on annettu pelaajien laittaa kehitysehdotuksia. Se ei meinaa sitä, että niitä kaikkia toteutetaan, vaan sieltä saadaan niitä ehdotuksia palvelimen rakentamiseen. Niinkuin Angeli tuossa eräässä vastauksessaan kirjoitti, tämä on hänelle harrastus, ja HELEVETIN pitkälle on Farssi pökkinyt eteenpäin. Palvelimella on päivittäin paljon pelaajia, ja niitä joita farssi ei kiinnosta, siirtyy eteenpäin. Kaikkiahan on hyvin mahdotonta miellyttää, sillä emmehän me ole robotteja.

Ymmärrän, että olit eilen hieman tuohtunut tätä kirjoittaessa, koska tiedän mitä tapahtui ennen tämän julkaisua. Mutta silti kirjotuksessasi on niin paljon sellaista asiaa, mitä on todella helppo vain sanoa. Mikäli joku admin on oikeasti "vuotanut tietoa", laita vaikka minulle discordissa yksityisviestiä. Tällainen ei ole suotavaa.

💜
 
P

Poistettu jäsen 241

Guest
Pointti kehitysehdotuksissa on se että saadaan jotain ideaa mitä voisi tehdä.. Eli ne eivät suoranaisesti ole sitä mitä tehdään vaan että saamme ideaa mitä voisi tehdä. Vaikkakaan ei ehkä sillä tavalla kun on avattu.

Jep se on kyllä huomattu 😁 koska ne kopterien lukot? Ja sitten korjattiin poliisi laitoksen vessan lukko 😁
 
P

Poistettu jäsen 241

Guest
Miksi puhut paskaa sinisin silmin? Katsastuskonttorista ei ole otettu penniäkään keneltäkään. Kuten jo sanottu, kehitysehdotuksia hyvin harvoin käsitellään sellaisenaan palvelimelle. Hyvin usein pelaajien ideat jalostetaan johonkin muuhun konseptiin. Esim tuotu esille idea kaappiin laitettavasta vaatekaapista -> tehty kokonainen interiori järjestelmä kaappeihin, että tuonne interioriin voi pelaaja itse järjestellä huonekaluja.

Lähtökohtaisesti kaikki pelaajat itse päättävät missä pelaavat. Ainakaan allekirjoittanut ei ole muuttunut mitenkään omassa toiminnassaan ylimieliseksi. Olen aina devannut samalla tavalla ja tulen varmasti devaamaankin samalla tavalla. Jos sinä alat kirjoittamaan koodia niin voit myös tehdä asiat kuten haluat.

Näköjään puhuin paskaa rahat eivät ollutkaan lähtenyt vaikka näin oli puhuttu mutta olikin puhuttu siinä pelossa että joku ryöstäisi ne rahat 😁 mutta siltikään sitä laitosta ei ole tullut?

Ny kuulostaa nii massiiviselta että saadaan kohta habbohotellin huoneet ja si odotellaan miten käy tuleeko nekään?

Jos totta puhutaan voisin koodata jos olisi kiinnostusta/aikaa opetella mutta ei ole nii näköjään mitään ei helposti saa nii kai sitä pitää kohta maksaa jollekkin kohta että saa paskat kuntoon 😁
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Näköjään puhuin paskaa rahat eivät ollutkaan lähtenyt vaikka näin oli puhuttu mutta olikin puhuttu siinä pelossa että joku ryöstäisi ne rahat 😁 mutta siltikään sitä laitosta ei ole tullut?

Ny kuulostaa nii massiiviselta että saadaan kohta habbohotellin huoneet ja si odotellaan miten käy tuleeko nekään?

Jos totta puhutaan voisin koodata jos olisi kiinnostusta/aikaa opetella mutta ei ole nii näköjään mitään ei helposti saa nii kai sitä pitää kohta maksaa jollekkin kohta että saa paskat kuntoon 😁

Koko laitosta ei ole tullut, koska se liittyy aktiivisesti poliisin tietojärjestelmään ja sen käyttöönottoon. On aika turhaa luoda järjestelmää, jota ei kuitenkaan sitten loppuviimein oteta käyttöön kokonaisuudessaan. Koko tietojärjestelmä on ollut tekosillaan "kun jaksetaan" periaatteella. Allekirjoittanut ei osaa websivustoja juurikan tehdä, ja tämän tuottamiseen tarvittaisiin juuri tuota taitoa. Tämä siis on _TÄYSIN_ muiden harteilla. Minun on siis aika tyhmää tehdä pelillinen toiminnallisuus tälle, jos sitten se loppupuoli ei tule ikinä valmiiksi.

Koodia on omallakin koneella vaikka kuinka paljon, mitä ei ikinä ole päätynyt palvelimelle. Joskus oma motivaatio riittää vain niin pitkälle. Esim uuden pankkiryöstön kanssa en ikinä päässy loppuun asti ja koodi jäi vaan leijumaan. BooHoo. Kyseinenkin habbohotellihuone järjestelmä odottaa sitä, että jostain saataisiin lisää käytettäviä interioreja. Tällähetkellä niitä interioreja on 1kpl ja luonnollisesti tämän vuoksi ei oikein tätä voida palvelimelle laittaa vielä.

Oletettavasti jokainen joka tätä peliä koodailee suomessa tekee sitä enemmän ja vähemmän siksi, että se on hauskaa ja ajanvietettä. Tämä aika suoraan tarkoittaa, että se motivaatio haetaan siitä "mielekkäästä tekemisestä". Luonnollisesti motivaatiota voidaan hakea myös esim siitä rahasta. Epäilen, että varmasti setelinipulla pääsisi tästäkin ongelmasta. Jos allekirjoittaneen apua kaipaat niin helpoimmin sitä saa sieltä streamistä tai sitten bugreportin kautta.