Ooc puhe ja FailRP

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kustur

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Heinäkuu 2019
72
42
18
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): s0tan0rsu (aka lärvinen)

Aika ja päivä: 22.2.2020 noin klo 2.30-3.10

Rikottu sääntö: Ooc puhe ja FailRP

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Olimme saaneet ilmoituksen että minun ja minun kaverini jengialueella myytäisiin huumeita joten lähdettiin katsomaan tilannetta. Saavuimme paikalle ja siellä oli odottamassa Dubsta6x6 auto ja muutama jantteri. Mentiin kysymään heiltä että mikä on homman nimi ja loppujenlopuksi siitä eskaloitui tulitaistelu ja minä tipuin. Sitten hetken päästä kaverini tuli ottamaan minut kantoon kun näki koko tilanteen. Noh elvytyksen jälkeen lähdettiin tietenkin etsimään kyseisiä henkilöitä jotka huumeita alueellamme myi ja suurinpiirtein tiedettiin miltä he näyttävät ja kuulostavat kun oltiin tavattu heidät myös aikaisemmin sattumalta. Sitten saatiin informaatiota ystävältä RP:n puolella että missä kyseiset jantterit sijaitsevat ja minne he ovat matkalla. Sitten kun oltiin saatu kaverit kiinni niin alettiin kysyä asioita esim "mitä olette tehneet viimeisen muutaman tunnin sisällä" tms. No ei siinä vielä mitään mutta kun oltiin keskusteltu hetken verran ja koitettu saada tietoa kyseisiltä henkilöiltä niin sitten s0tan0rsu (lärvinen) sanoo kesken tilanteen että "ammu nyt mua tonne oikeeseen korvaan että päästään joskus pois täältä" tai muuta vastaavaa (klipit löytyy alhaalta). Sitten me kysyttiin että "eikö sua kiinnosta jos sä kuolet?" niin s0tan0rsun vastaus oli että "no ei kiinnosta mun kavereilla on teidän rekkari ja tullaan löytämään teidät". Kun tilanne oli jatkunut eteenpäin ja henkilö x oli käynyt ammuskelemassa tilanteessa niin minun hahmoni alkoi bugaamaan tavalla että en voinut kontrolloida omaa liikkumistani ja että hahmoni kävelee mihin sattuu vaikka en tekisi yhtään mitään. Sitten informoin kyseisiä RP tilanteessa olevia henkilöitä että "nyt on pakko käytävä tullissa", koska en voinut jatkaa tilannetta muuten ollenkaan ellen olisi ressuttanut fivem:ää. Kun olimme lähdössä kaverini kanssa joka oli maissa siitä kyseisestä tilanteesta pois (kaverini oli olalla) niin s0tan0rsu tokaisee "mikä tää homma nyt on että clogaat mut onneks oot goprossa".

Todisteet:

 
  • Haha
Reaktiot: VRWOW

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Näkisin kyllä että videolla käyty keskustelu on täysin sen puitteissa mitä ko. hahmosta tiedän. Ylipäätään jo lähteä kyselemään sitä, että "eikö sua kiinnosta, että ammutaan sut" alkaa olla jo hieman beittaamista ylipäätään RP ssä väärään suuntaan.

Muista mainituista sääntörikkeistä ei ole todisteita. Tosin mikäli RP tä on rikottu OOC puheella niin varmasti riittää muistutus ja varoitus, että tälläistä ei suvaita - edes pienissä määrissä. @s0tan0rsu

Samainen asia myös koskee tuota cloggaamista. Tilanne täytyy yrittää RP ttää loppuun asti tavalla tai toisella. Jos tämä ei ole mahdollista niin tulee tuo pelin buuttaaminen mahdolliseksi. Käytännössä oikea tapa olisi ollut, että joku toinen porukastanne olisi jatkanut tuota RP tä ja itse olisit jäänyt taka-alalle. Ensin heittäminen "oottakaa käyn nyt tullissa" ja sitten se odottaminen jo itsessää rikkoo immersion ja veisi ainakin itseltäni motivaation täysin. Varsinkin tilanteissa, joissa rajoitat toisen pelaamista tulee sinun huolehtia että tuon henkilön "hauskuus" kärsii tästä mahdollisimman vähän. Hän on silloin täysin sinun vastuulla. Jos et pysty takaamaan, että homma sujuu sujuvasti tai olette liikenteessä vain pelkästään kosto aikein, kannattaa jättää koko homma tekemättä.

Annetaan reportin nyt olla vielä hetken aikaa auki josko saadaan tänne vielä lisää videomateriaalia puolin ja toisin, mutta kuten sanoin. Ensimmäisen clipin perusteella ei mitään sääntörikettä ole tapahtunut.
 

s0tan0rsu

Uusi käyttäjä
10 Helmikuu 2020
7
2
3
Joo-o kyllä näitä clippejä on mutta eiköhän me oteta tästä opiksemme.
Tässä hieno clippi kans kaverin RP suorituksesta:
 
Viimeksi muokattu:

kustur

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Heinäkuu 2019
72
42
18
@angellfall Tarkoitus ei ollut missäänvaiheessa clogata tilanteesta ulos. Kuten sanoin niin paikassa x missä me oltiin ja juteltiin pojille niin sinne tulee henkilö x joka avaa tulen ja siitä ampuu @ANa :n ja ennen sitä jo minun hahmoni jalat vetelivät siks-sakkia edestakasin. Tarkoitus oli juuri että kävisin sanomassa analle että pitää tilannetta hetken hallussa sillävälin kun kävisin tullissa mutta juuri kun olin menossa analle tätä sanomaan niin henkilö x tulee ja avaa tulen joten näin ainoaksi vaihtoehdoksi pelin ressuttamisen Sen jälkeen kun oltiin käyty pieni tulitaistelu että voisin tilanteen jatkaa jotenkuinkin loppuun asti.
 
  • Like
Reaktiot: ANa
Status
Ei avoinna uusille viesteille.