Päähineet, maskit yms.

Damppaz

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
31 Joulukuu 2019
3
0
1
En jostain syystä pysty ottamaan maskia, päähinettä tai laseja pois tai päälle? Painan esimerkiksi kohdasta ''päähine'' jolloin peli ilmoittaa ''sinulla ei ole päähinettä'' / jotain mainitsemistani asioista. Kaveri kertoi, että pitäisi tehdä kaksi kertaa sama jotta toimii, mutta minulle peli kuitenkin väittää aina, että ''sinulla ei ole päähinettä''.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
En jostain syystä pysty ottamaan maskia, päähinettä tai laseja pois tai päälle? Painan esimerkiksi kohdasta ''päähine'' jolloin peli ilmoittaa ''sinulla ei ole päähinettä'' / jotain mainitsemistani asioista. Kaveri kertoi, että pitäisi tehdä kaksi kertaa sama jotta toimii, mutta minulle peli kuitenkin väittää aina, että ''sinulla ei ole päähinettä''.
Pitäisi ensin ostaa päähine tai maski kaupasta?
 

Damppaz

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
31 Joulukuu 2019
3
0
1
Pitäisi ensin ostaa päähine tai maski kaupasta?
Kyllä minulla on fedora ja aurinkolasit päässä hahmolla, mutta jos ne putoaa tai haluan esimerkiksi ilman hattua olla niin ei anna ottaa pois tai päälle.
EDIT: Rupesin tässä miettimään, pitääkö käydä kaupasta erikseen vielä ostamassa lasit ja hatun, koska hahmon luodessa laitoin fedoran ja lasit päähän.
 
Viimeksi muokattu: