Pelaaja report rdm

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

veturi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Joulukuu 2019
260
92
28
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Ainakin Hirvimies ja muut kumppanukset
Aika ja päivä: 5.6.21 kello noin 22.30 - 22.45?!?
Rikottu sääntö: RDM (Random Death Matching): Pelaajan tappaminen tai pelaajaa kohti ampuminen ilman minkäänlaista roolipeliä on ehdottomasti kielletty. Sinun tulee aina ilmoittaa tai tehdä roolipelissäsi selväksi, että käytät voimakeinoja(ammut/lyöt).
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Olimme menossa nvs jengialueelle, kun sieltä tuli ampumailmoitus, joten nostimme perus poliisikopterin ilmaan ja lähdimme selvittämään asiaa. Hetken kuluttua näimme siellä Gray troopperrsit valtaamassa ilmeisesti muutamalla oli isot aseet joilla osottelivat muutamaan otteeseen, jonka seurauksena henkilöt päättivät ampua poliisikopterin ilmasta alas. Ja tulivat luuttimaan meidät.
Todisteet: https://medal.tv/clips/54536406/d1337nmvCo4L

Käsitteliä @Kuutti :)
 

Absoluuttinenhirvimies

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Elokuu 2020
88
40
18
Tässä klipissähän ei ole puoliakaan tapahtumasta.Tuota ennen teille laitettiin viestiä ja ositettiin useasti ainakin minun tietojeni mukaan...
 

Hipstek

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Heinäkuu 2020
117
77
28
37
Jyväskylä
Vain ilmoitettu henkilö, adminit ja ilmoittaja voivat keskustella threadissä. Mikäli tarvetta, adminit kutsuu lisää todistajia threadiin.
Tässä kyl huomasi, ettei teillä ollut aikomustakaan kopteria karkuun lähteä vaan jäädä alueelle pälyilemään ja osoittelemaan aseilla lisää. Pitäiskö oikeasti harkista muutakin rp tilannetta kuin se, että alotetaan homma ampumalla, tiedätte varsin hyvin että kopteri menee sitä 2 markkaa vaan ja autolla pääsee karkuun plus kaupungissa oli tunnelit teillä hyvin käytettävissä jota olisitte voineet hyödyntää ja poliisi hyvin nopeasti lopettanut seuraamisen koska olisi ollut mahdotonta ja ei edes järkevää jatkaa sitä kun lähtö tiedot oli, että haetaan infot paikalta ja kirjataan tapahtumat ylös ja thats it. 2 poliisin voimalla ei oltaisi muutenkaan sen isommin voitu osallistua tilanteen purkuun joten käytettii ainoaa vaihtoehtoa jolla saamme turvallisen matkan päästä tietoja poliisille tilanteesta ja jatko olisi seurannut hyvin paljon myöhemmin sitten jos tulee henkilöt tilanteissa poliisin kanssa tekemisiin.
 

Absoluuttinenhirvimies

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Elokuu 2020
88
40
18
Tässä kyl huomasi, ettei teillä ollut aikomustakaan kopteria karkuun lähteä vaan jäädä alueelle pälyilemään ja osoittelemaan aseilla lisää. Pitäiskö oikeasti harkista muutakin rp tilannetta kuin se, että alotetaan homma ampumalla, tiedätte varsin hyvin että kopteri menee sitä 2 markkaa vaan ja autolla pääsee karkuun plus kaupungissa oli tunnelit teillä hyvin käytettävissä jota olisitte voineet hyödyntää ja poliisi hyvin nopeasti lopettanut seuraamisen koska olisi ollut mahdotonta ja ei edes järkevää jatkaa sitä kun lähtö tiedot oli, että haetaan infot paikalta ja kirjataan tapahtumat ylös ja thats it. 2 poliisin voimalla ei oltaisi muutenkaan sen isommin voitu osallistua tilanteen purkuun joten käytettii ainoaa vaihtoehtoa jolla saamme turvallisen matkan päästä tietoja poliisille tilanteesta ja jatko olisi seurannut hyvin paljon myöhemmin sitten jos tulee henkilöt tilanteissa poliisin kanssa tekemisiin.
Kysymys kuuluu miksi jäätte ensinnäkään alueelle jos teitä osoitetaan isoilla aseilla.+Minulle ainakin oli kerrottu että alueella on kaksi kopteria niitä emme pääse varmasti karkuun reginalla...
 

Hipstek

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Heinäkuu 2020
117
77
28
37
Jyväskylä
Kysymys kuuluu miksi jäätte ensinnäkään alueelle jos teitä osoitetaan isoilla aseilla.+Minulle ainakin oli kerrottu että alueella on kaksi kopteria niitä emme pääse varmasti karkuun reginalla...
Teillä ollut pikkusen hatarat faktat asiasta sitten ei myö edes nähty toista kopteria ite niin en tiedä mitä siellä on nähty varmaan joku NPC kopu siel menny ohi.
 

veturi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Joulukuu 2019
260
92
28
Kysymys kuuluu miksi jäätte ensinnäkään alueelle jos teitä osoitetaan isoilla aseilla.+Minulle ainakin oli kerrottu että alueella on kaksi kopteria niitä emme pääse varmasti karkuun reginalla...
joo koskaan ei ole ollut toista kopteria kuten hipstek sanoi teillä vaan inffot kusi
 

juustosylvi123

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Marraskuu 2019
29
1
3
Ite halusin nähä klipin koko tilanteesta misä varmasti näkyy ja kuuluu kun muut osottaa teitä ja ampuu jalkoihin että
Menisitte pois
 

veturi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Joulukuu 2019
260
92
28
@Zamorano otappa sitten koppia kerta kuutti ei ollutkaan tuolla listassa.
@veturi, Kuutti ei tällä hetkellä käsittele ilmoituksia, joten valitse toinen käsittelijä https://farssi.net/foorumi/threads/adminit-jotka-käsittelevät-ilmoituksia.6520/

@Absoluuttinenhirvimies, valitse sinä tapaukselle toinen käsittelijä

Jos jollakulla on tilanteesta pidempää klippiä, niin käsittelijät varmasti näkisivät sen mielellään.
ja 5 minuutin klippihän tuossa on ja sehän vaatimus on mutta sen pidempää klippiä ei ole ainakaan minulla.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
@Zamorano otappa sitten koppia kerta kuutti ei ollutkaan tuolla listassa.

ja 5 minuutin klippihän tuossa on ja sehän vaatimus on mutta sen pidempää klippiä ei ole ainakaan minulla.
Epäilen, että klipin edeltä ei löydy 5min tyhjää materiaalia joka näyttäisi että mitään ei tapahdu, koska kukaan ei asiaa jaksa lähteä käsittelemään? Itse olen töissä, enkä medalin klippejä pysty katsomaan. Pitääkö paikkansa?
 

veturi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Joulukuu 2019
260
92
28
Epäilen, että klipin edeltä ei löydy 5min tyhjää materiaalia joka näyttäisi että mitään ei tapahdu, koska kukaan ei asiaa jaksa lähteä käsittelemään? Itse olen töissä, enkä medalin klippejä pysty katsomaan. Pitääkö paikkansa?
Juu ei mult löydy mitään ton klipin ennen tai jälkeen matskua
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Ehdotan että tämä reportti suljetaan ja laitetaan pakettiin huonojen todisteiden takia, olisi todella tärkeää saada juuri tuosta klipin alkamisesta taaksepäin 5 minuuttia :D
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Kuutti ollut ilmeisesti muissa hommissa.

Reportti hylätty puuttuvien todisteiden takia, kuten yllä jo selviää niin muuta materiaalia ei ole.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.