Pelaajailmoitus - BiGieSMOKE vs. jantteri - rdm

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

BiGieSMOKE

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
10 Kesäkuu 2022
14
7
3
Käyttäjänimi: BiGieSMOKE

Steam nimesi: BiGieSMOKE
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): jantteri
Aika ja päivä: 20.3.2023
Rikottu sääntö: rdm

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: kaveri rupes vankila raziassa rdmäämään vitun kovaa... en jaksa näitä rdmmii.,..
https://medal.tv/games/gta-v/clips/10rYtJOUe9Bn-7/ITU07lF9DNxh?invite=cr-MSxySW0sMTY4MTQ4NzI2LA
https://www.youtube.com/watch?v=EvIS5Qs3AQE

Todisteet: https://www.youtube.com/watch?v=EvIS5Qs3AQE

https://medal.tv/games/gta-v/clips/10rYtJOUe9Bn-7/ITU07lF9DNxh?invite=cr-MSxySW0sMTY4MTQ4NzI2LA
 

Hytsky

Nollatoleranssi vittuilulle.
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2020
118
86
28
30
Olen henkilökohtaisesti jo kyseiselle henkilölle pitäny puhuttelun tän rp:n tasosta ja näköjään vaan paskempaan suuntaan menee. Kaverille turha kirjotella noteja joko viiminen puhuttelu tai sit bänneille. Samallaista käytöstä muita pelaajia kohtaan toistuvasti. Lisäks tossa clipissä alko huutelee tota gopro paskaa joka mun mielestä myös paskaa roolipeliä.
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
Samaa mieltä kuin edelliset. Jos ei mee puhuttelut, notet yms. perille niin unban-hakemuksen kautta vauhtia hakemaan.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Yllä olevan videon katsoneena en nyt ihan seuraa motivaatiossa bännätä pelaajaa sen perusteella, varsinkaan kun siintä ei mitään selkeää sääntörikettä löydy? Vai menikö minulta jotain ohitse.?

Ainoa kulmakarvoja herättävä asia oli jostain gopro kameroista.

Mitä toxisuuteen tulee niin videon perusteella eiköhän jokaisella oikeus sen ymppäämiseen omaan RP seensä jos vankilassa on. Eikä tässä edes senkään puolesta annettu millään mittarilla raakaa läpsyä poliisille.

Poliisin toimenpiteitä saa ja voi vastustaa pelissä verbaalisesti ja fyysisesti jos näin haluaa. Aika kuivaksi menisi kaikki tilanteet jos aina poliisin saavuttua paikalle kukaan ei lähtisi karkuun ja kaikki vaan nostaisivat kädet ylös. Tosi kaikella rajansa, mutta näillä rajoilla poliisin vastustamisessa fyysisesti ei ole mitään väärää. VARSINKAAN kun kukaan hahmo ei tässä toiminnan seurauksena kuollut tai joutunut sen kuolemisen takia jäähylle tilanteesta pitäisin kaikkea vaan extra lisänä tilanteeseen.
 
Viimeksi muokattu:

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
626
1
284
63
Joo minä olen nyt kyllä Angellfallin kanssa samalla linjalla. Tilanteessa on poliisi esittänyt uhkauksensa, eikä heillä edes ole massiivista ylivoimaa, enkä itse pidä tazeria samalla tavalla hengenvaarallisena kuin ampuma-asetta. En myöskään näe mitään syytä poliisilla olla täysin odottamatta jonkinasteista vastustamista vankien taholta, mukaanlukien fyysistä.

Se goproheitto siinä on kyllä turha ja tahallisesti sanottu tavalla joka rikkoo immersiota. Muuten en näe tilannetta mitenkään tuomittavana.

Muistutan sivullisia lukijoita vielä siitä, että näissä pelaajailmoituksessa käsitellään sääntörikkeitä, joten tämäkään ketju ei ole kannanotto ratsian perusteisiin. Ratsia saattaa olla oikeutettu tai saattaa olla olematta, mutta sillä ei ole merkitystä tilanteen arviointiin sääntörikkeiden osalta. Jos sitä haluttaisiin kyseenalaistaa, olisi sitä varten tehty asianomaisten toimesta erillinen poliisivalitus.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,217
1
1,112
113
Joo minä olen nyt kyllä Angellfallin kanssa samalla linjalla. Tilanteessa on poliisi esittänyt uhkauksensa, eikä heillä edes ole massiivista ylivoimaa, enkä itse pidä tazeria samalla tavalla hengenvaarallisena kuin ampuma-asetta. En myöskään näe mitään syytä poliisilla olla täysin odottamatta jonkinasteista vastustamista vankien taholta, mukaanlukien fyysistä.

Se goproheitto siinä on kyllä turha ja tahallisesti sanottu tavalla joka rikkoo immersiota. Muuten en näe tilannetta mitenkään tuomittavana.

Muistutan sivullisia lukijoita vielä siitä, että näissä pelaajailmoituksessa käsitellään sääntörikkeitä, joten tämäkään ketju ei ole kannanotto ratsian perusteisiin. Ratsia saattaa olla oikeutettu tai saattaa olla olematta, mutta sillä ei ole merkitystä tilanteen arviointiin sääntörikkeiden osalta. Jos sitä haluttaisiin kyseenalaistaa, olisi sitä varten tehty asianomaisten toimesta erillinen poliisivalitus.
Kyllä se tazerikin tappaa, kun tarpeeksi runnuttaa, mutta tuossahan on poliisi tosiaan varoittanut ja täten antanut rikolliselle mahdollisuuden joko antautua tai vastustaa. Jos ei tazeria pelättäisi kuten asetta, menisi roolipeli ihan vituiksi. En ole vielä ihmistä nähnyt, joka tazerista saatuaan jatkaisi kirmaamista kuin mitään olisi käynyt.

Tässä tilanteessa tämä rikollinen päätti kokeilla onneaan ja vastustaa virkavaltaa. Eihän se hyvin päättynyt, mutta tulipahan kokeiltua.

Gopro-heitosta notea pöytään alhainen rp-taso - ooc-puhe.
 

Hytsky

Nollatoleranssi vittuilulle.
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2020
118
86
28
30
Se puhuu tuol serverillä jatkuvasti tohon tyyliin nii tarkkailuun tän aiheen osilta.
 
  • Like
Reaktiot: codpummi

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
626
1
284
63
Joo kirjataanpas tästä FailRP - OOC -merkintä Jantterille paneeliin.

Poliisien toiminnasta voi tehdä valituksen, se ei sinänsä ole mikään OOC-asia. Mutta sen olisi voinut roolipelata ihan eri tavalla. Nyt henkilö on vankilassa, eikä tämäntyyppisissä rangaistuslaitoksissa yleensä ole tapana sallia vangeilla mitään gopro-kameroita. Henkilön voitiin myös tulkita puheillaan viittaavan nimenomaan roolipelin ulkopuoliseen toimintaan.

Ei muuta kuin keskitytään kaikki yrittämään puhella pelissä vähän immersiivisemmin jatkossa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.