Pelaajailmoitus - EELIZ vs. nyaxfn - RDM

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

EELIZ66

Käyttäjä
12 Maaliskuu 2022
41
38
18
Käyttäjänimi: EELIZ66

Steam nimesi: EELIZ
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): nyaxfn
Aika ja päivä: 17.5.2022
Rikottu sääntö: RDM

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Menin bensonilla unicornille ja siellä takalootassa oli auto. Sitten avasin takalootan oven ja yritin ottaa sitä pois siinä sivummassa. Sitten siihen tulee 3 jotain unicornin työntekijää ja 1 niistä oli Nyaxfin. Sitten kun he juoksivat sitä autoa päin, se koko benson alkoi heilumaan ja bugimaan jonka johdosta Nyax ja unicornin toinen työntekijä kuolivat. Sitten minä hoidin itseni tuilla, ja otin nyaxin kantoon ja vein hänet ala sairaalalle ja sanoin että minulla ei ole varaa elvariin joten en voi elvyttää sori. Sitten lähdin siitä pois ja minulle soitetaan ja sanotaan että tule unicornille, sanoin jtn että ei kerkee nyt ja sitten puhelu loppui. Sitten olin vähän aikaa afk sink of inkillä ja Nyaxfin tuli siihen ja halusi jutella. Sitten menin tallille ja hän tuli siihen ja kysyin mistä jutellaan ja sitten hän sanoi siitä kun jätin hänet heitteille. Sitten persutelin hänelle että miksi eli kun ei ollut varaa elvariin, mutta vein hänet sairaalalle. Sitten hän sanoi että tuo ärsytti häntä todella paljon ja minä tietenkin sen ymmärsin. Sitten hetki jankattiin siitä että se oli minun vika kun he menivät minun konttiin bugivan auton viereen kuolemaan. Sitten hän kaivaa tecin ja ottaa haltuun. Käskee laittamaan puhelimen hansikaslokeroon (eikös tuo ole kiellettyä säännöissä?) Sitten hän vei minut keskelle peltoa ja laittoi rautoihin, tutki taskut ja ampui siihen paikkaan.

Onko se jotenkin minun vika jos he menevät minun bensonin konttiin jossa on auto väärin päin joka bugii.

Ja onko se minun vika jos en häntä elvyttänyt koska ei siihen ollu varaa heittää 5k.

Jos on epäselvyyksiä niin kysy, koska tää mun kirjottaminen ei oo varmaan mitää parasta luokkaa :D

Todisteet: Minulta löytyy klippi koko haltuunotto tilanteesta mutta en sitä tähän jaksa laittaa, voimme katsoa adminin kanssa supportissa tai voin laittaa adminille discordissa.
 

Wilffi

SuS
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
620
168
43
Tästä on vaikeaa sanoa juuta tai jaata kun ei ole jaksanut klippiä tähän laittaa...
Joten en sitten tiedä että olettaako kyseinen kaveri että jokainen tätä asiaa käsittelevä admini tulee supportissa tai hänen privassa kysymään tämän kyseisen klipin että tietäisimme mitä on käynyt.
 

svedu

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Taksi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
27 Toukokuu 2019
591
107
43
Hei saisitko lisättyä sen clipin tähän postaukseen ja voisitko tarkentaa vielä klo:n aika koska tää tapahtuma on käynyt?
itteä kiinnostaa onko nyaxin teholta herättyään muistanut tapahtuman ja lähtenyt kostamaan.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,187
1
1,100
113
Hei saisitko lisättyä sen clipin tähän postaukseen ja voisitko tarkentaa vielä klo:n aika koska tää tapahtuma on käynyt?
itteä kiinnostaa onko nyaxin teholta herättyään muistanut tapahtuman ja lähtenyt kostamaan.
Ei se näitä viestejä nää, pyydä discordissa :)
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
618
1
284
63
No minä nyt pyysin sitä klippiä discordissa
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
618
1
284
63
Dodii tässä ne klipit:

 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Juu elikkäs...

Tässä on ilmeisesti henkilöiden puheista päätellen käynyt niin, että joku on löytänyt Nyaxfnin sairaalalta ja elvyttänyt hänet pakkauksella. Tällöin ei ole sääntöjen vastaista, että Nyaxfn muistaa loukkaantumiseensa johtaneen tilanteen.

Kyseessä ei ole myöskään powergame, kun Nyaxfn käskee laittaa puhelimen hanskalokeroon. Sääntöjen mukaan pelaajalta ei voi viedä puhelinta ellei hän siihen suostu ja videolla kuuluu selvästi kun henkilöt sopivat, että puhelin on laitettu pois eli molemmat suostuvat siihen.

Lopuksi epäilin, että toisessa klipissä voisi olla OOCta, kun ihmetellään miksei pysty ampumaan, mutta sekin hoidettiin hyvin roolipelillä kaverilta kysymällä.

Eli tldr tässä ei mielestäni tapahdu sääntörikkeitä.
 
  • Like
Reaktiot: onxii0 ja tidetius

Janeski

Kkona
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
5 Huhtikuu 2020
133
28
28
Joo aika sekava tapaus mutta en nää mitään sääntörikkeitä.
 

tidetius

Väärä
Ylläpitäjä
FarssiRP-Mekaanikko
FarssiRP-Mekaanikko Hallinto
Vanhempi jäsen
7 Lokakuu 2020
198
77
28
RDM-kriteerit ei mun mielestä täyty. Kumpikin osapuoli on mukana tilanteessa ja vaikka tilanteessa on säätämistä, se hoidetaan ihan kunnialla loppuun.
 
  • Haha
Reaktiot: Trashwarrior

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
579
295
63
www.twitch.tv
Joo kyseisessä tilanteessa ei tapahdu sääntörikettä. Suljetaan reportti.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.