Pelaajailmoitus - Ilvonen vs. DC on Nia - Rdm/Vdm

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Ilvonen

Uusi käyttäjä
20 Joulukuu 2023
3
0
1
Käyttäjänimi: Ilvonen

Steam nimesi: Ilvonen
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): DC on Nia
Aika ja päivä: 27.4.2024 klo 02 noin
Rikottu sääntö: Rdm/Vdm

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Olimme aikaisemmin käyneet Dragonssien lipulla josta Rojosit ottivat itseensä ja tulivat meidän lipulle myöhemmin, milloinka tuli pientä kinaa heidän kanssaan joka muuttui ennen pitkää tulitaisteluksi. jonka jälkeen Rojosien Pomo soitti dt:lle että tluevat kostamaan heidän puolestaan jolloin kyseinen tilanne tapahtui kun toin Jack Steeliä Ja Ismo Havua parempaan paikkaan elvytettäväksi, jolloin dt:een pojat tulivat jota luulin Rojoseiksi ja osoitin aseella ja aloin juosta autolleni että pääsen pakoon ja kyseinen klipissä tapahtunut kävi.

Todisteet: Kyseinen klippi on lyhyt koska olin tyhmä ja editoin sitä lyhyemmäksi ennen kuin sain tietoon että se vanhempi klippi ei jää sinne
https://medal.tv/games/gta-v/clips/29EQ4x7H3J77r7/d1337XTkNiEE?invite=cr-MSxSWkwsMjIxMzU5MjIyLA
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,225
1
1,115
113
Henkilö itse osoittaa tilanteessa aseella ensin selvästi valmiina tulitaisteluun.
Ainut moitittava osuus on se, että heti ammutaan, kun sanotaan, että pysähdy.
Pieni viive olisi varmasti tehnyt tilanteesta pidemmän ja paremman, mutta kyllä kaveri ihan valmis oli tulitaisteluun, joten RDM-kriteerit eivät täyty.
Mitään VDM ei myöskään tapahdu, kaverit ajavat autoilla paikalle, eikä vahingoita niillä ketään.

Myöskään 5 minuutin clippiä ei ole tilanteesta.
 
  • Like
Reaktiot: Merimursu

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
297
106
43
kemi
En näe tässä RDM tapahtuvan, ilmoittaja itse osoittaa ekana aseella joten vasta puolella on oletus että olet valmiina ammuskeluun.

Vähän on tyhmän näkoistä että sanotaan pysähy siihen tai mä ammun sut, ja heti lauseen loputtua ampuu jo.

Ei näy klipissä mitään VDM.
 
  • Like
Reaktiot: Merimursu

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
634
1
285
63
Joo, samoilla linjoilla. Olisi kyllä pitänyt antaa edes aikaa löytää näppäimistöstä se Z, ei muuta moitittavaa. Todisteaineiston lyhyys jättää epäselväksi, oliko tilanteessa jo muita varoituksia annettu. Henkilö tosin NPC:tä osoittaessaan osoitti suoraan kohti toista autoista, joten sikäli henkilö itse oli jo tehnyt selväksi voivansa käyttää voimakeinoja.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
461
309
63
Suomen Ateena
Tilanne on hyvin epäselvä, NIA:lla joo liipasinsormi herkillä mutta tilanteen kokonaiskuva huomioon ottaen jonka tästä klipistä saa niin tilanteessa ei ole tapahtunut virhettä.

Valituksen tekijälle:
Jatkossa toimita klippi josta selviää koko tilanteen kulku ja draaman kaari. Tästä en saanut selville että onko "rojosit" eli hermanokset ampuneet nämä kaksi ja sitten dt tullut ominaiseen tyyliinsä paikalle sotistelemaan kun on pyydetty vai mikä tässä on draaman kaari ollut.

Mutta näillä puheilla käsittelen tämän pois pyörimästä ja kenellekkään ei jaeta rangaistuksia.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.