Pelaajailmoitus - Jantteri vs. Rpssä Aleksi Suoramäki - Fear rp ja Failrp

Jantteri

Uusi käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
22 Elokuu 2021
21
13
3
17
Käyttäjänimi: Jantteri

Steam nimesi: Jantteri
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Rpssä Aleksi Suoramäki
Aika ja päivä: 13.50
Rikottu sääntö: Fear rp ja Failrp

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Olin käsiraudoissa aleksi avasi käsirautani otin puukon suoraa taskustani ja aloin uhkaamaan aleksia ja hän alkoi sen jälkeen rpttää kengurua eli alkoi pakon nomaisesti hyppiä jotta en voi häntä puukolla lyödä.

Todisteet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/14Yo03q5j-u3yb/d1337LsuNjm2?invite=cr-MSxhOEosMTY4MTQ4NzI2LA
 

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
558
249
43
Selkee kasehan tää on ku noista kengurupompuista on muitakin jututettu. Toki tuossa nyt ei omasta mielestäni mitään notea kummempaa tapahdu
 

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
Mikäli sinua uhataan aseella, sinun tulee kunnioittaa sitä asetta ja nostaa kädet pystyyn. Tämä ei koske melee-aseita.
jantteri itse rikkoo kyseiset säännöt myös molemmille notet sekä bigiesmokelle note tosta kenguruhyppelystä
 

Merimursu

PewPew
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-MotorStorm
FarssiRP-MotorStorm Hallinto
Vanhempi jäsen
19 Helmikuu 2020
8
23
3
Puhuttelu, note ja nipsnaps nam.
samaa mieltä! kertoo vaan että jatkossa vähän skarppausta että vaikka onkin ase taskussa niin vastapuoli oli ovelampi tällä kertaa ja käytti hyväksi tilaisuuttta jonka aseen pitäminen taskussa mahdollisti
 
  • Like
Reaktiot: codpummi

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
624
1
284
63
Itse olen sitä mieltä, että klipissä ei tapahdu rikettä. Ei hypi jatkuvasti kuin kanguru, vaan tekee pari väistöliikettä. Jantteri tuli myös vahingossa varoittaneeksi ennen kuin onnistui lyömään ja vastapuoli veti aseen ja ampui vasta kun oli jantteri jo tehnyt aloitteen.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,214
1
1,112
113
Näitä voisi käsitellä alta pois, mikäs on teidän lopputulos?
 

codpummi

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
5 Toukokuu 2020
252
63
28
lahti
Mikäli sinua uhataan aseella, sinun tulee kunnioittaa sitä asetta ja nostaa kädet pystyyn. Tämä ei koske melee-aseita.
jantteri itse rikkoo kyseiset säännöt myös molemmille notet sekä bigiesmokelle note tosta kenguruhyppelystä
@iKE oisko tossa sulle vastaus asiaan jantterin puolelle pikemmin failrp note eikä tuota bigien hyppimistä nyt näyttäny miltään kenguru hyppelyltä
 

Hytsky

Nollatoleranssi vittuilulle.
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2020
118
86
28
30
Katoin tuon clipin nii en ehk lähtis kirjottaa kummallekkaa mitään. Jantteri jahtas sitä moral jo ennenku ase tuli edes käteen ja ei voinut lyödä sillä syystä x. Jos ois voinut lyödä todennäkösesti ns. kohdehenkilö ei ois kerenny sitä asetta ottaa edes esille. Huonoo tsäkää mut homma jatkuu rokrok.
 
  • Like
Reaktiot: svedu

svedu

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Taksi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
27 Toukokuu 2019
591
107
43
Komppaan Hytskyä. Mun mielestä nää väistöliike pomppimiset on ihan selviä selviytymiskeinoja väistää puukonisku.

Ja se että jantteri juoksee kohti asetta puukon kanssa tapahtuu niin nopesti ettei välttämättä ehtinyt huomata ennen ekaa laukausta.

case kiinni eikä mitään merkintöjä kenellekkän
 
  • Like
Reaktiot: Hytsky

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
203
79
28
En näe tässä rikettä tapahtuneen. Ilmoittaja ottaa itse aloittamassaan väkivaltatilanteessa hopeeta, selkeästi olisi puukko jo heilunut jos lyönti olisi vaan toiminut.

Edellisiin kommentteihin ei ole tullut vastarintaa niin lyön käsiteltyihin ilman rangaistuksia.
 
  • Like
Reaktiot: svedu