Pelaajailmoitus - Jona vs. Acab (ei tietoa kuka/ketkä) - Abuse

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

JoonaVain

Uusi käyttäjä
8 Heinäkuu 2023
13
11
3
Käyttäjänimi: JoonaVain

Steam nimesi: Jona
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Acab (ei tietoa kuka/ketkä)
Aika ja päivä: 4.2.2024. 20.00-20.30 siltä väliltä
Rikottu sääntö: Abuse

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: En tiedä mitä oli tapahtunut aikasemmin mutta kun tulin servulle niin minulle sanottiin radiossa "acabit on arttu toista kertaa meiän lipulla tule auttamaan" joten kurvasin saman tien pohjoiseen jossa pyöri 4 autoa jotka ei ollut "omia" jonka jälkeen kysyin radiossa että mitä meinataan tehä ja onko tiedossa mitä ne haluaa johon en ikinä saanut vastausta joten lähdin pyörimään pohjoiseen kerkesin noin 5-15min pyöriä siellä niin että vähän jahtasimme toisiamme vuoron perään jonka seurauksena sevu kirjoitti twitteriin "acabit teillä on minuutti aikaa poistua pohjoisesta tai alkaa tapahtua" en tiiä meinasko sevu oikeesti tehdä jotain mutta itse meinasin ainakin seurata vain tilannetta mutta sitten joku acabeista ampui minun autoani jostain katolta jonka seurauksena meille tuli jonkin sortin hätä tilanne että missä päin ne oli joten olimme kanalan takana piilossa odottamassa että mitä ne meinasi tehdä kun päivä oli tulossa niin lähdimme taas pyörimään pohjoisen keskustaan ja he rupes paukuttaan meitä uudestaan ja seurailemaan joten rupesimme hajaantumaan ajoin läntiselle päin jossa joku acabeista ajaa Buffalo STX:llä kohti ja peruuttelee samaan aikaan kun ampuu minua hyppäsin takas zentornon kyytiin jotta pääsisin pakoon ajoin tien toiselle puolelle vuorelle jossa he tekivät samaa buffalo STX peruutteli minua päin niin että he voivat ampua minua mutta minä en niitä ja kun pääsin juoksemaan ylemmäksi niin he tulivat kyseisellä buffalolla perään jonka seuraksena kuolin

Todisteet: https://streamable.com/9izhwi




Piti edioita 3 min klippi silleen et saan sen streamableen
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
630
1
284
63
Klipissä ei vissiin ole edes ääniä, saati siitä saa minkäänlaista kuvaa siitä, minkälainen tilanne on ollut kyseessä. Siitä ei näe edes sitä, ettäkö ajoneuvoa olisi käytetty hyväksi tekstimuodossa selostamallasi tavalla. Lisäksi, vaikka aujoneuvolla olisikin peruuteltu tilanteessa kuvailemallasi tavalla, niin ei olisi mitenkään varmaa, ettäkö sitä laskettaisiin abuseksi ollenkaan.

Pelaajailmoitus suljetaan ilman toimenpiteitä.
 
  • Haha
Reaktiot: sibu
Status
Ei avoinna uusille viesteille.