Pelaajailmoitus - kebazzy vs. Misterwolf - Metagame + ei esittäytynyt tilanteeseen mitenkään ja oli mahdoton tietää että oli poliisi koska oli s

kebabbi

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2022
35
25
18
Käyttäjänimi: kebabbi

Steam nimesi: kebazzy
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Misterwolf
Aika ja päivä: 8.12 2023 noin 21 - 22 välillä
Rikottu sääntö: Metagame + ei esittäytynyt tilanteeseen mitenkään ja oli mahdoton tietää että oli poliisi koska oli siviili vaatteissa.

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Wulffi katsoi siis samalla streamia ja tuli samaan tilanteeseen poliisi hahmollaan. Supportissa sanoi että meni kuulemma vaihtamaan vaatteita.
  1. ethän sä nyt jumalauta mene siihen vaatekauppaan missä on tilanne käynnissä ja olet nähnyt sen streamissa.
  2. streamissa myös näkyy se ettei wulffi vaihtanut edes niitä vaatteita
PS. hetkeä ennen kun wulffi tuli siihen vaatekaupalle oli hän iken chattiin kirjoittanut '' :DDDD '', josta näkee sen että wulffi oli tietoinen tilanteesta

Todisteet: https://youtu.be/6N8iJClQFEk


https://youtu.be/-zcG4ktEzQo

https://www.twitch.tv/videos/1998679343
 

Wilffi

SuS
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
629
172
43
Ike analysoi tilanteen jo hänen striimissänsä, sekä sen jälkeen kävimme asian supportissa lävitse useiden admineiden kanssa, jossa muut adminit eivät huomanneet mitään väärää tilanteessa sekä kebazzy itse kiinnitti huomiota iken vodissa kohtiin missä kirjoitin iken chatissä henkilöille vastauksia kysymyksiin eikä itse olennaiseen mistä halusi kertoa supportissa.
 

Wilffi

SuS
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
629
172
43
PS. hetkeä ennen kun wulffi tuli siihen vaatekaupalle oli hän iken chattiin kirjoittanut '' :DDDD '', josta näkee sen että wulffi oli tietoinen tilanteesta
Also vastasin iken chatissä esittettyyn kysymykseen alla kuva kyseisestä keskustelusta.
Kun pysähdyin vaatekaupan eteen.

1702072926261.png
 

Liitetiedostot

  • 1702072736075.png
    1702072736075.png
    23.6 KB · Lukukerrat: 3

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
456
307
63
Suomen Ateena
Joo, tilannehan oli kestäny jo torilta asti ja kesti hyvin pitkään, olin mukana alussa ja lopussa.

Iken vodissa näkyy selkeesti kun Wilffi hahmo juoksee vaatekaupalle, näkyy myös se että hän pysähtyy vastaamaan tsättiin vaatekaupan edessä.

Poliisin roolipeliin kuuluu tarkkailla erikoisia tilanteita ja tässä oli yksi sellainen, kaksin puhelu jatkui pitkään ja sillallekkin. Vodista myös näkee että Wilffi vilkuttaa sillan alapäästä juttelijoille. Kun tulen itse tilanteeseen näen että Wilffi on hahmollaan sillan alapäässä ja menen juttelemaan (tulen siis gps tiedon pohjalta, tämäkin kuuluu vodissa).

Kun kebazzy avaa tulen ampumisesta ei voi olla varma ampuuko se Wilffi hahmoa vai mun Asko hahmoa tilanteessa jolloin Wilffi poliisina avaa tulen kun keba osoitti pistoolilla häntä. Itse olin valmiina ajamaan hänen yli jotta saadaan ammuskelija tuomiolle.

En nää tässä tapahtuvan rikkeitä mistä Wilffiä syytetään.

En ota tähän tämän enempää kantaa kun olen ollut itse tilanteessa. Ylläpitäjät saa hoitaa tämän
 

Wilffi

SuS
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
629
172
43
Lisäksi pitää ottaa huomioon, että osa poliiseista voi olla myös KRP:n jäseniä, jotka kulkevat siviilivarustuksessa, kuten itse tein tässä tilanteessa.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,221
1
1,113
113
Allekirjoittanut ei ota kantaa, koska kyseessä on wulffi.
@Nexopi @EpeX teille siis hommia.