Pelaajailmoitus - Marjastaja vs. Nitta - RDM

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Marjastaja

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Lokakuu 2020
49
18
8
Käyttäjänimi: Marjastaja

Steam nimesi: Marjastaja
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Nitta
Aika ja päivä: 19.30 20.4.2022
Rikottu sääntö: RDM

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Tosiaan olin ryöstämässä korukauppaa varastetulla autolla ja Nittan partio lähti aluksi perääni. Ajelin normaalisti ja en ollut missään vaiheessa sanonut mitään poliiseille tai poliisit minulle. Reviten striimistä näkyy kun pysähdyn autolla ja olen lähdössä nousemaan tikkaita. Kaikki muut poliisit nousivat autosta ja olivat lähdössä juoksemaan perääni, mutta Nitta pysyy autossa ja sähköttää sieltä ilman mitään varoitusta. Hän tulee myös myöntämään lopuksi, että sähkötti ja sanoo syyksi "olisi lähtenyt karkuun...". Onko tämä sitten hyvää poliisirptä sähköttää autosta varottamatta ja voittaa tilanne. Ei olisi voinut edes lähteä juoksemaan perään jossa olisi tullut enemmän rptä vaan päättää tilanteen helpoimmalla tavalla. Tässä tilanteessa olisin saanutkin hyvää roolipeliä kun muut poliisit lähtevät perääni, mutta Nitta ei antanut jatko rp:lle mahdollisuutta.

Tein hahmon tilanteesta 30min taaksepäin ja mitä hahmoni roolipelille jäi käteen oli 8h linnatuomia ilman mahdollisuutta roolipelata tilannetta. Onko tälläinen poliisin roolipelaaminen sitten hyväksi uusilla pelaajille jos tälläinen poliisi koittaa aina voittaa tilanteen ilman roolipeliä. Voin sanoa, että jos olisin uusi pelaaja niin en olisi varmasti tuon jälkeen tullut takaisin pelaamaan palvelimelle jos sähköitetään varoittamatta ja pilataan mahdollisuus roolipelille. Mielestäni pelaaja rikkoo yksinkertaista sääntöä ja tuo huonoa roolipeliä palvelimelle. Tietääkseni Nitta on myös pitkään pelannut poliisissa ja ollut palvelimella, että nämä tilanteet pitäisi ymmärtää ja roolipelata ne paremmin.

Todisteet: Reviten striimistä 51.20-56.30
https://www.twitch.tv/videos/1461809396
 

Hytsky

Nollatoleranssi vittuilulle.
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2020
118
86
28
30
En tiiä muista mut mun mielest tää pitäis olla poliisivalitus? Huonoa rp:tä tässä tarjottu jos ollenkaan mutta mun mielestä RDM:stä rankkua ehkä turha laitta?
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,214
1
1,112
113
Varoittamatta annettu pelaajalle sähköä. Samalla tavalla se on rdm kuin kaikki muutkin väkivaltaa sisältävät asiat.
 
  • Like
Reaktiot: Pirtti ja Hytsky

Wilffi

SuS
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
626
172
43
Kyllähän tuo täyttää RDM:n kriteerit, että mennään vaan ja annetaan sähköä ilman varoitusta.

Kyllähän tuosta voisi vielä alhaisen roolipelitason ottaa mukaan kun suoraan autosta annetaan sähköä eikä kiinnostusta edes lähteä juoksemaan perään.
 

Fauni

Parratonkaljusetämies
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
11 Marraskuu 2020
109
70
28
33
Oulu
Raapustellaan Nitalle RDM note tästä ja pistetään homma pakettiin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.