Pelaajailmoitus - mauste vs. Ikemayne - 1.3 pelaajan kiusaaminen tai muu rasistinen/sortaava käytös ei ole sallittua

mauste

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Huhtikuu 2021
192
50
28
Käyttäjänimi: mauste

Steam nimesi: mauste
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Ikemayne
Aika ja päivä: 19.4.2022 klo 21.15
Rikottu sääntö: 1.3 pelaajan kiusaaminen tai muu rasistinen/sortaava käytös ei ole sallittua

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Klipissä näkyy kuinka ikemayne Haukkuu minua pahasti ja loukkaa minua. Selvästi ikemayne kohdistaa osan sanomastaan hahmon pelaajaan.(Teini, yms)

Todisteet: https://clips.twitch.tv/BlitheBlindingPorpoiseRuleFive-BtuxWgu1YoaTN0Qa
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Jos nyt ymmärsin tuon klipin oikein, niin Iken hahmo haukkuu siinä kaverilleen soittanutta henkilöä Olavia, joka ei ole tilanteessa paikalla? Mikään tässä ei mielestäni viittaa siihen, että Ike(n hahmo) puhuisi pelaajasta eikä hahmosta.

Tarkistin, että mausteella tosiaan on hahmo nimeltä Olavi Määttä. Onko hän nyt siis nähnyt tämän jossain striimissä ja ottanut siitä OOC nokkiinsa?
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
453
306
63
Suomen Ateena
Tarkistin, että mausteella tosiaan on hahmo nimeltä Olavi Määttä. Onko hän nyt siis nähnyt tämän jossain striimissä ja ottanut siitä OOC nokkiinsa?
Näki mun striimissä tän kun keskusteltiin asiassa. Puhuttiin lähinnä porukan toiminnasta eikä yksilöistä :)
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,218
1
1,112
113
Haukun Siriusbluen hahmoa, joka jahtasi misterwolffyn hahmoa autollaan ja huuteli kuinka oltiin saarella yms. En edes pelin ulkopuolella tiedä kuka mauste on, joten juttelimme supportissa asiasta. Tottakai pahoittelin, että hän on mielensä pahoittanut tilanteesta, mutta selitin myös tilanteen hänelle. Ymmärsi, etten puhunut hänestä, enkä hänen hahmosta.
Hipstek mainitsee Olavi-nimen, minä en muista siriusbluen hahmon nimeä, joten oletin suoraan puhuttavan hänestä, sillä hän on harmia tilanteessa aiheuttanut.

Siriusblue ei ollut kuulemassa tilannetta, ja 100% hahmolta hahmolle vittuilua. Näimme hänet hetkeä myöhemmin sairaalalla ja jatkoin tilannetta sanomalla hänen kuullen, että "mennäänkö myöhemmin uudestaan saarelle" ja räkänauroin päälle.

Tähän tietona: Siriusblue on aikuinen, eikä mikään esiteini. Hän myös on järetön viskibasso, ja ymmärtää varmasti huumorin tässä, kun puhujana on meikäläisen kaltainen mikkihiiri.
 
Viimeksi muokattu:

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Jos tämä asia on jo juteltu läpi supportissa, niin tämän ilmoituksen voi varmaankin merkitä käsitellyksi?
 

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
597
295
63
www.twitch.tv
Koska ilmoitus tehty ylläpitäjästä voivat vain omistajat sulkea ilmoituksen.