Pelaajailmoitus - Miro vs. Hipstek - FailRP, puhui radioon vaikka se oli juuri häneltä ryöstetty.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

miro.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Marraskuu 2020
184
75
28
Suomen perseenreikä aka. Turku
www.kela.fi
Käyttäjänimi: miro.

Steam nimesi: Miro
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Hipstek
Aika ja päivä: 5.5 noin klo 20:30-21:00
Rikottu sääntö: FailRP, puhui radioon vaikka se oli juuri häneltä ryöstetty.

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Olin juuri tullut palvelimelle, lähdin ajamaan jengiläisteni luokse kohti etelää, ajelen aivan rauhakseen ja poliisit kääntyvät perääni, tiedän minulla olevan etsintäkuulutukset ja päätän koittaa saada poliisin rautoihin, hipstek kuitenkin päättää nostaa aseensa kun häntä aseella osotan, tämähän on täysin fine ainakin tietääkseni, noh ei siinä mitään, ammun hipstekin > otan häneltä radion ja lippaita koska omani ovat loppumaisillaan + vähän muuta arvokasta. Hipstekki makoilee hetken maassa ja hänet elvytetään, kun hipstek jatkaa matkaa, kertoo hän "radion" välityksellä inffot minun ajoneuvostani (kohta 11:04) vaikka kohdassa 1:14 olin sen häneltä vienyt. Syyksi hipstek sanoo chattiinsa tulleen viestin takia näin "Autoissamme ja ajoneuvoissamme on kiinteät radiot" tms.
Näin voin kuitenkin sanoa ettei ole eikä näin poliisin ohjeistuksissa lue tällä päivämäärällä kun niitä selaan. Olen myös itse saanut tästä noottia kun olen joskus radioon teholta heräämisen jälkeen vahingossa puhunut. Mielestäni tässä olisi myös korjattavaa että kun poliisilta vietäisiin radio, katkaisisi se hänen yhteytensä myös poliisin alueverkkoon.

Todisteet: Videotodisteet

kohdassa 1:14 varastan häneltä radion.
kohdassa 11:04 hipstek puhuu radioon vaikka olen sen varastanut
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Siis olenko nyt jotenkin kardinaalisen väärässä vai eikö radioon ole ikinä tehty, että jos menetät sen niin poistut radiokanavilta? Vai täh? Ilmeisesti siis poistuu radiokanavilta, mutta ei tuolta yleiseltä taajuudelta. Paha lähteä kyllä sanktioimaan kun tälläinen ominaisuus kerta on? Mahdollisesti ehkä jopa jätetty tahallaan, että poliisit pystyvät ottamaan yhteyttä vielä vaikka radio on viety tms.
 
Viimeksi muokattu:

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
596
295
63
www.twitch.tv
Siis olenko nyt jotenkin kardinaalisen väärässä vai eikö radioon ole ikinä tehty, että jos menetät sen niin poistut radiokanavilta? Vai täh?
Poistuu. Mutta poliisien kohdalla jäät radion menettämisen jälkeenkin vielä tuohon poliisien alueverkkoon jonka kautta voit puhua kaikille poliisin radiotaajuuksille.
 

Wilffi

SuS
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
628
172
43
Siis olenko nyt jotenkin kardinaalisen väärässä vai eikö radioon ole ikinä tehty, että jos menetät sen niin poistut radiokanavilta? Vai täh?
on tehty, mutta kun poliisilla on 2 "taajutta" se mistä puhuu kaikille ja mistä vaan tiettyyn ryhmään niin se poistuu vain siltä kanavalta missä olet, muttei poista sulta mahdollisuutta puhua sinne ns. kaikille taajuuksille
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,218
1
1,112
113
Poliiseilla ei ole ajoneuvoissa mitään kiinteitä radioita, silti sanotaan, että tämmöinen olisi. Tietääkseni tämä on powergame, eikä failrp. Ja mikäli chattia on käytetty apuna tilanteessa, on se metagame.
 
  • Like
Reaktiot: Fauni ja Wilffi

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
596
295
63
www.twitch.tv
Totta. Kiitos ike korjauksesta. Koska rikkeitä on tapahtunut näin paljon niin mitä muut adminit on mieltä rangaistuksesta? Omasta mielestä tässä tilanteessa kylläkin on sitten bännien paikka.
 

Wilffi

SuS
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
628
172
43
Kyllähän se mun mielestä on bännien arvoinen suoritus kun ilmeiseti tuota streamin chattiä on käytetty tilanteessa ja sitten vielä tuo radion puuttuminen ja sinne puhuminen.
 

HeSelele

Pjerkele!
Vanhempi jäsen
17 Kesäkuu 2021
29
23
3
Kemi
www.twitch.tv
Videotodisteen katsottuani käy ilmi radion käyttö vaikka sellaista ei ole enään mukana ja mitä ilmeisemmin käytetty chattiä. valitettavasti bännien linjalla muiden kanssa. historian katsoin myös.
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
560
250
63
Samaa mieltä kuin edellisetkin. Kyllähän tuo nyt meni niinku Jessen pääsiäinen. Vasara ja nauloja, arkun kansi kii omaiset on nähny.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.