Pelaajailmoitus - naamakalastaja vs. ei tiedossa mut nekyy logeisssa kuka tappoi - rdm

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Lassi B20

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Maaliskuu 2022
71
35
18
Käyttäjänimi: Lassi B20

Steam nimesi: naamakalastaja
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): ei tiedossa mut nekyy logeisssa kuka tappoi
Aika ja päivä: en muista aikaa mut ennen kaatumissa ja päivä 3.5.2023
Rikottu sääntö: rdm

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: sanoin että otetaanko rehti tappelu sanoi otetaan aloitettiin rupes hattamaan minua ja minä en jotenkaan pystynyt hakkamaan huusin että lopeta odota ainakin 3-4 kertaa mut ei menin maahan kun nousin ylös niin rupesin hakkamaan kun meni hermot tohon ja toi meni maahan lopetin sit ja toi nousi ylös ja sanoi mulle että lassi tehdään sovinto ja kysyi mihin minua sattuu niin rupesin katsomaan mut sit toi rupes vaan hakkamaan minut kuoliaaksi varoittamatta

Todisteet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/17DyO0Y_cTrDLi/d1337nvLO9Dy?invite=cr-MSxDc1osNTM4MDY4OTAs
 

Heppatyty_666

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
558
249
43
Viiden minuutin klippiähän tässä ilmoituksessa ei ole josta näkyisi koko tilanne. Tekstistä myös saa sen käsityksen että ilmoittaja on itse ruvennut hakkaamaan maasta noustuaan varoittamatta?
 

svedu

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Taksi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
27 Toukokuu 2019
591
107
43
79a99435e045e87cc71be56a1cb34191.png
 

Nexopi

凸〳 ಥ ڡ ಥ 〵凸
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
102
47
28
Todisteet ei riittävät. Täten siirretään käsiteltyihin. Voi tehdä uudesta jos löytyy 5 min clippi.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.