Pelaajailmoitus - Profeetta vs. SiriusBlue - RDM

kelmi_onsku

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
11 Elokuu 2020
130
62
28
Käyttäjänimi: kelmi_onsku

Steam nimesi: Profeetta
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): SiriusBlue
Aika ja päivä: 5.12 klo 23
Rikottu sääntö: RDM

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Olin kokeilemassa clubin huippuja kun kuulin että sitä oltiin nerffattu. Olin samalla Lou Riders vuorossa ja korjasin sekä pesin Janeskin auton. Tämän jälkeen alkaa SiriusBlue jotain hökälöimään ja rämmäämään autoani ja sanoo sori ja rämmää edelleen. Rämmään hänen autoaan hieman takaisin jonka johdosta hän alkaa ampumaan autoani. Selvästi eivät olleet myöskään mitään varoittavia sillä jälkimmäinen luodeista osuu selvästi auton kattoon joka klippiä syynätessä näkyy.

Todisteet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/74445339/d1337M1tnJ34?invite=cr-MSxIelksMjU4OTA0NzYs
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Osaisiko joku enemmän pampam-säännöistä kiinnostunut kommentoida tähän jotain?
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
203
79
28
Pampam. RDM sääntörike täyttyy mikäli autosta ei ole kokeiltu huudella ja ilmoittaa, että rämmäys loppuu tai luoti hiihtää. Jotainhan tuolla Supran kyydissä luodista puhutaan mutta ei mitenkään saa selvää, että mitä.

Jokatapauksessa tämä molemminpuolinen rämmäily syyttä suotta näyttää aika naurettavalta mutta se itsessään ei anna lupaa ampua toista kohti.

Kysyn ampujalta jos tuurilla häneltä löytyisi klippiä tapahtuneesta.

EDIT: Klippihän löytyy ja sieltä kyllä kokeillaan huutaa rämmäilyn lopettamisesta.
Vastapuolen klippi
 
Viimeksi muokattu:

Fauni

Parratonkaljusetämies
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
11 Marraskuu 2020
109
70
28
33
Oulu
Eli kyllähän se varotus sieltä tuli useampaankin otteeseen. Omasta mielestä kanssa toi rämmäily näyttää naurettavalta tässä..

Varotettu useampaan otteeseen, mutta kaveri ei sitä kuullut ku moottorit huutaa ja autot kolisee. Minun mielestä ei rangaistavaa RDM:n osalta.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Varoitusta on selkeästi yritetty antaa, joten kyseessä ei ole RDM. Tuollaisessa tilanteessa ei ole oikein aikaa varmistaa onko vastapuoli kuullut varoituksen. Olen siis samaa mieltä, että tämän ilmoituksen voi sulkea ilman sen suurempia toimenpiteitä. Molemmille osapuolille riittänee suullinen huomautus siitä, että rämmäily ei ole hyvää roolipeliä.