Pelaajailmoitus - PsykoEvelina vs. Psykopaattikana ja bessi - 1.3 pelaajan kiusaaminen ja muu sortava käytös

Evelina

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Kesäkuu 2020
5
14
3
Käyttäjänimi: Evelina

Steam nimesi: PsykoEvelina
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Psykopaattikana ja bessi
Aika ja päivä: 25.7.2022 noin klo 13-15
Rikottu sääntö: 1.3 pelaajan kiusaaminen ja muu sortava käytös

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Tilanne alkoi noin klo 13, kun farssin voipissa mua ja Mikua painostetiin kertomaan meidän riidoista ja selvittämään ne. Siinä tilanteessa isompi porukka alko liittoutumaan mua vastaan ja syytökset kohdistu vaan muhun, eikä molempiin. Bessi alko syyttämään mua asioista ja suoraan sanottuna puhu tosi epäkohteliaasti, eikä yrittäny varsinaisesti ymmärtää mun näkökulmaa asiaan. Sen lisäksi psykopaattikana myös alotti myöhemmin syyttelyn ja moni muukin siinä sano, että mä olen tehnyt väärin, eikä pahemmin kuunnellu mitä mulla on sanottavaa, vaan jokaisesta asiasta löysi aina jotain, mistä mua pysty syyttämään.
Koko keskustelu kesti varmaan pari tuntia ja siinä porukka sano, ettei oo kenenkään puolella, mutta selkeesti oli Mikun puolella, eikä nähny Mikun käytöksessä mitään väärää. Pitkän syyttelyn ja epäasiallisen käyttäytymisen jälkeen mä en enää jaksanu sitä, koska mua ahdisti ja itketti, joten lähin voipista.
Hetki sen jälkeen huomaan, että porukalla on nimet vaihtunu liittyen aikasempaan keskusteluun ja ne oli aika provosoivia ja jollain tavalla piilovittuilua. Kävin siitä sanomassa, että toi ei oo kivaa, mutta vastaus oli, että se ei muka liity muhun mitenkään.
Mikun nimeks vaihtu "Kusipäinen sydäntensärkijä", psykopaattikanan nimeks vaihtu "ilkeä psykokana" ja Bessin nimeks vaihtu "totuuksienlaukoja meritähti". Mikun nimellä viitattiin, että se on särkeny mun sydämen, koska olin loukkaantunu sen käytöksestä, Bessin nimi viittaa siihen, että se jatkuvasti heitti "faktoja", jotka oli sitä luokkaa, että mä oon paha ihminen, koska loukkaannuin "ilman syytä", psykopaattikanan nimellä oletan, että viitattiin siihen, kun sanoin, että kana on ennenkin ollu mulle töykeä ja ilkeä. Oon kokenut tämän tilanteen ja kaiken siihen liittyvän kiusaamisena. Mun mielestä tollanen syyttely ja epäasiallinen käytös ja vielä piilovittuilu ei oo ok missään tilanteessa ja kyseiset henkilöt voisi sitä miettiä, että oisko ne voinu hoitaa tilanteen vähän paremmalla tavalla.

Todisteet:
unknown.png
unknown.png
unknown.png
unknown.png
 
  • Haha
Reaktiot: maraa ja Maueriix

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Nimimerkit ovat miittipohjaisia ja itse olin lähes koko keskustelun mutella koska olin matkalla töihin.

Ja Eve itse halusi asiasta keskustella ja ainoa mitä itse sanoin oli tyylillä "kyllä mulle tuli olo että sä vaadit jotain" johon kaikki mukana olleet komppasivat. Muuten en mitään sanonut juurikin yllä mainitusta syystä
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
mua ja Mikua painostetiin kertomaan meidän riidoista ja selvittämään ne.
Itse paikalla olleena halusit että hommaa käsitellään julkisesti kun joku vielä kysyi että onko tätä tarkoitus käsitellä julkisessa? Näin asian ainakin toit ilmi ja useampaan otteeseen pyysit että tätä jatketaan.

Anyhow nimimerkit tunnistaa miittin liittyvinä, eikä tuohon keskusteluun liittyvinä, saati sinuun liittyvinä.
Ei herätä jatkotoimenpiteitä, mutta huomautin, että vastaavanlaisessa toiminnassa (nimimerkkien muuttamisessa) käytetään harkintaa.
 
Viimeksi muokattu: