Pelaajailmoitus - Sevu vs. Jenssen - EmoteAbuse, RDM, FailRP

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Sevu

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Elokuu 2023
7
3
3
16
Käyttäjänimi: Sevu

Steam nimesi: Sevu
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Jenssen
Aika ja päivä: 12.5.2024 Klo 22.30-23.00
Rikottu sääntö: EmoteAbuse, RDM, FailRP

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:
  1. Olin tulossa saarelta kun minun jengiläine ampu ilmaan jonka syystä sinne meni poliisit ja poliisi (Jenssen) lähti jahtaamaan minua tehdas aluetta päin (Jenssen juoksi Casual 1 juoksu tyylillä joka no nopeampi kun normaali ja hän normaalisti ei käytä kyseistä juoksu tyyliä millään hahmolla) Minun viereen ajoi 10f johon yritin mennä kyytiin epäonnistuneesti johon Jenssen huutaa "jos menet auton kyytiin poliisi käyttää voima keinoja" jonka jälkeen kaivoin asetta taskusta rupesin ja heti tulee luotia takaa ilman kunnon varoitusta. Osuin kerran jensseniin (ei mitään reagtioita) jonka jälkeen kuolin hetkeä myöhemmin kaverini tulee paikalle ja osuu jensseniä uudestaan pariin kertaan eikä anna vieläkään minkään laista reagtiota kipuun

Todisteet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/2cNFHC9xKQ9Rsc/d1337p6442r5?invite=cr-MSxpcTYsNDk3NDc3ODIs
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
500
311
63
Suomen Ateena
Side notena tähän: mikäli tästä ilmoitettavalle sanktiota jaetaan sen on oltava minimissään bannit, viimeisen 6kk aikana herra on syyllistynyt useaan eri sääntörikkeeseen mukaan lukien FailRP, OOC, RDM ja Metagaming. Näistä on annettu pelillisiä rangaistuksia niin nyt on aika antaa isompata kun ei rp taso ole noussut.
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
563
250
63
Clipin katsottuani suurin sääntörikkaja on mielestäni ilmoittaja itse. En koe juoksutyylin vaihtamista emoteabuseksi, kipuRP:tä olisi voinut olla enemmän, mutta sitten päästäänkin tähän ilmoittajaan. Radion rämpytys, yhteistyö toisen jengin jäsenen/jäsenten kanssa nyt ainakin pisti silmään. Ei näin.
 

banda

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
255
80
28
26
Oulu
RDM syytöstä en lähtisi tässä tilanteessa allekirjoittamaan, koska pitäisi olla täysin maalaisjärjellä pääteltävissä, miten käy jos olet ampumailmoituksesta johtuen pakenemassa poliisia ja päätät kaivaa aseen esiin. (Jos tilanne nyt siis meni näin, sehän ei itse clipistä käy ilmi.)

Osuin kerran jensseniin (ei mitään reagtioita) jonka jälkeen kuolin hetkeä myöhemmin kaverini tulee paikalle ja osuu jensseniä uudestaan pariin kertaan eikä anna vieläkään minkään laista reagtiota kipuun
Tuohon ampumavälikohtaukseen liittyen, näytti tuo omaan silmääni hyvinkin geneeriseltä tulitaistelulta, mitä servulla käydään. Harvoin edes allekirjoittanut itse kesken aktiivisen ammunnan noteeraa, mikäli tulee pientä osumaa. En usko, että monikaan voisi täysin puhtaasti väittää, että reagoi ja noteeraa kesken aktiivisen tulitaistelun, mikäli saa osuman vaikkapa jalkaan.

Mikäli väitös tuosta juoksuanimaatiosta pitää paikkaansa, että kyseistä kävely/juoksuanimaatiota ei kyseisellä hahmolla muuten käytetä, on se mielestäni kohtalaisen rangaistava rike. Näistä on aikaisemminkin tullut sanomista, kun on vain tietyssä tilanteessa käytetty jotain tiettyä kävelyanimaatiota, jotta oma etu saavutettaisiin.
En kuitenkaan itse tunne eri kävelyanimaatioiden mekaniikkoja tarpeeksi hyvin, jotta osaisin oman näkemykseni juuri tämän tilanteen kohdalla tuoda ilmi.


Ja sivuhuomiona myös ilmoittajan omaan toimintaan;
Hyvin lähellä oltiin syyllistyä itse sääntörikkeeseen havittelemalla ulkopuolista apua. Onneksi näin ei kuitenkaan päässyt käymään.
 
Viimeksi muokattu:

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,239
1
1,116
113
Pelaajailmoitus suljettu ja käsitelty
Tilanteesta ei jaeta sanktioita.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.