Pelaajailmoitus - Surtsa vs. ei tiedossa mutta pelaa toisella hahmolla jonka nimi on eero. - Sääntö 2.3 rike suoritettu

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Surtsa

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
10 Heinäkuu 2022
73
11
8
Käyttäjänimi: Surtsa

Steam nimesi: Surtsa
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): ei tiedossa mutta pelaa toisella hahmolla jonka nimi on eero.
Aika ja päivä: 31.12.2022 Klo 21.57-22.07.n
Rikottu sääntö: Sääntö 2.3 rike suoritettu

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Olin menossa vuorosta pois ja koitin soittaa ystävälleni kunnes näin että tämä henkilö rupesi "rdm" NPCeetä joka on kiellettyä. Ja hänen "kaveri" potki autoja että voisi ryöstää/varastaa sen (ei ole sääntörike tietääkseni) Sitten Tenho tuli valittamaan että Vas.polveen sattuu ja varpaisiin. Hoidin häntä kunnes tämä normaalia painavempi kaveri tuli siihen ja rupesi jotain väsäämään siinä ja sitten lopulta Tuli rike 2.3 kun hän "nylkytti" minun suuntaa joka oli hyvin häiritsevää ja loukkaavaa minua ja hahmoani kohtaan. Koitin luoda roolipeli tilannetta eteenpäin, mutta oli haastavaa koska toinen henkilö selvästi perseili siinä vieressä. Tenho on myös joskus suorittanut rike 2.3 ja myyrä tietää siitä koska klippi ollaan katottu.

Todisteet: https://youtu.be/1BLNnFqBqho

https://youtu.be/wWKVuzceQwk täs klippaduurast
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
821
164
43
Länsi-Suomi
Ilmoitettu pelaaja on koirakisu. Yellowillakin oli eilen vai edellispäivänä tuon nallekarhun kanssa puuhissa.

Selvä keissi imo, sääntörike tapahtuu. Aika typerää toimintaa.

Tenho on myös joskus suorittanut rike 2.3 ja myyrä tietää siitä koska klippi ollaan katottu.
Aiheesta on Tenhon pelaajalle pidetty jo keskustelu.
 
Viimeksi muokattu:

Supatsup

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
12 Toukokuu 2019
111
47
28
Sääntörike on selkeä.

Pelaajalle ei rangaistusta tarvitse asettaa, on saanut 7.1.2023 MassaRDM-bannit, eli ei ole tulossa takaisin.
 
  • Like
Reaktiot: The Mikitin
Status
Ei avoinna uusille viesteille.