Pelaajareport Jony aaron

veturi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Joulukuu 2019
260
92
28
  1. Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Jony arron (LEif Berg)
    Aika ja päivä: 3.4.21
    Rikottu sääntö:
    • Pelaajan kiusaaminen tai muu rasistinen/sortava käytös ei ole sallittua. Poikkeuksena tähän kaikki saatanan valkopaidat joita päivittäin palvelimelle ilmaantuu.

    • Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Nauroimme spiken kanssa Spiken kertomalle jutulle ja sitten toisitin kun kuulin laitoksen portaista mitä joni puhuu niin toistin sen ääneen ja sanoin että vai niin ja sitten joni suoraan sanoen kohdisti asian minuun, että onko nämä seinät paperista vai mikä täällä vinkuu. Eli tuossa suoraan loukattiin minun ääntäni tai sitä miltä kuulostan. Ja sen jälkeen hän vain vittuili jokasesta asiasta minulle servulla.
      Todisteet: https://clips.twitch.tv/CleverUninterestedCucumberVoteYea-PnmZ058Ace2AukY_ https://clips.twitch.tv/CuriousOriginalQuailHoneyBadger-FWLXY3xw7hF3-QVp
    • Käsitteliäksi: @HoikkiS

 

JonyAaronB

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Kesäkuu 2019
82
52
18
Jes eli henkilö on pahoittanut mielensä nytten siis siitä, että olen antanut hänelle suunsoitosta, niskottelusta ja epäasiallisesta käytöksestä radiossa lakin päähän! Henkilö nyt ajattelee, että tässä on kyseessä jostain muusta kuin RP:stä vaikka näin asia ei minusta ole. Minulle tilanne on puhdasta RP:tä. Otan käsittelijäksi @Junnu
 

veturi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Joulukuu 2019
260
92
28
tämähän ei pidä paikkaansa mutta sinä voit olla sitä mieltä, mutta yleensä nämähän tehdään sen takia, että koetaan, että joku on rikkonut sääntöjä.
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Huomenta.
Tosiaan vodi on jo poistunut ja clipit eivät näytä toteen mitään.
@veturi Jos koet kiusaamista ja haluat puhua asiasta, laita minulle discordissa viestiä niin voidaan hoitaa se privaatisti.
@JonyAaronB Vaikka toinen pelaaja olisi nuori niin nämä " vinkumiset " voi jättää pois serveriltä, ei sen kummempaa. Toki jos tämä edes pitää paikkaansa kun klipeillä en tämöistä edes sinun kuule sanoneen.
Mielestäni tämän voi siirtää pakettiin ilman sen kummempia käsittelyjä, kun ei ole todistetakaan.
Onko teillä erimieliisyyksiä @JonyAaronB ja @veturi näin pelin ulkopuolella? Jos on, niin tehdään asialle jotain.
Alfa @Junnu vastailee tähän oman mielipiteensä niin saadaan homma käsiteltyä.
 

JonyAaronB

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Kesäkuu 2019
82
52
18
Minulla ei ole mitään erimielisyyksiä Veturia kohtaan.
Veturi pahoitti mielensä siitä, että hänen hahmonsa lakkikausi alkoi ja omalla käytöksellään pitenti sitä vielä. Josta voin tarvittaessa näyttää videomateriaalia vodistani jos sille on tarve.
 

veturi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Joulukuu 2019
260
92
28
En pahoittanut siitä mieltäni pahoitin siitä mieleni kun sinä haukut minun ääntäni. Ja Hoikkis voimme käsitellä tämän yv:n tai jossain voipissa yms.
 

JonyAaronB

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Kesäkuu 2019
82
52
18
Olet nyt yrittänyt hakemalla hakea syytä ja sääntörikettä sanoistasi, juurikin tästä lakkikauden aiheuttamasta mielipahasta.
Voin suoraan sanoa, että mua tippaakaan kiinnosta kenenkään ääni tai ikä roolipelin ulkopuolella. Älä vääristä mun sanoja tai vänkää vastaan joka kerta kun kirjotan ja vastaan tänne. "EI PIDÄ PAIKKAANSA"

Olemme täälä foorumeilla sen takia, että nämä näkyvät julkisesti kaikille. Näitä ei käsitellä yv.nä vai olenko väärässä?
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
@JonyAaronB Jos palvelimella pelaava kokee jatkuvaa kiusaamista, siitä voidaan puhua adminin kanssa kahden kesken.
Mielestäni tämä keissi ei vaadi mitään rangaistuksia kenellekkään ja odotellaan vain junnun kuittausta niin saadaan homma käsiteltyä.
 

Junnu

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Tammikuu 2020
104
58
28
Joo olen @HoikkiS kanssa täysin samaa mieltä tästä. Rangaistuksia ei tarvitse jakaa, mutta jos jommalle kummalle jää nyt tästä vielä paha maku suuhun niin keskustellaan tilanne rakentavasti vielä läpi vaikka sitten supportissa. Rakkautta ystävät pidetään palvelimella hyvä meininki.