Pelin omat radiokanavat takaisin?

Pelin oma radio takaisin?

  • Kyllä

  • Ei


Tulokset nähtävillä äänestämisen jälkeen.
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Doreahia

ヽ(o♡o)/
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
173
190
43
www.twitch.tv
Ite ainakin oon kuukausien ajan jo kaivannut pelin omia radiokanavia takasin, ei tunnu meksikotaksit meksikotakseilta ku niillä soi siellä joku radio nova :D

Pelin omat radiokanavan äänet ei myös huuda korviin niin pahasti kun nää nettiradiot :c
 

zuumi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
309
243
43
Imo siihen vois saada edes parit gta omat radiot esim east los fm, Radio los santos, west coast classics, rebel radio
 

Shuppa

Idiot mastermind
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2019
232
151
43
Imo sais tulla GTA:n normiradiot takas, koska

A. takseissa tullee aina paskoja mainoksia ja noita radioita ei saa pysyvästi disabloitua ilman, että se vaikuttaa muihin ominaisuuksiin

B. jos haluut kuunnella nettiradiota nii lyöt vaa sitte vaikka omasta selaimesta sen päälle ":D"

C. Nuo on aivan helvetin kovalla nuo "nettiradiot" mitkä tuolla on ja osa kanavista tuntuu olevan sellaisia, että ne ei kuulu aina
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Itseäni häiritsee se kun autosta hiljaa ulos kuuluva musiikki on eri kuin se mikä autossa soi oikeasti. Ulos kuuluu siis pelin oma musiikki, mutta autossa sisällä nettiradio.
 
  • Like
Reaktiot: Doreahia

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
810
162
43
Länsi-Suomi
Tämähän menee nyt aivan täysin fifty-fifty tuossa äänestyksessä (tällä hetkellä siis). Itse olen sillä kannalla, että muutaman GTA V:n voisi laittaa tulille, ja korjata ulospäin kuuluvan musiikin ongelmat. En itse ole kuunnellut oikeastaan GTA V:n omia kanavia, mutta sen verran mitä olen kuullut, en oikein pidä niistä.

Lyhyesti: Tuokaa muutama pelin oma radio mutta älkää viekö nettiradioita pois! :D
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Pelin omat radiokanavat ovat palanneet viimeisimmän päivityksen myötä. Käsitelty.
 
  • Like
Reaktiot: Doreahia
Status
Ei avoinna uusille viesteille.