Pesurätit halvemmiksi tai monikäyttöisiksi

Lasander

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
11 Helmikuu 2022
203
77
28
Noniin! Kuullut monien mielipiteitä ja valituksia kuinka kallis pesurätti on suhteuttenu siihen että se putsaa auton vain kerran. Kuka todella maksaa 2000e yhdestä rätistä. Olisi parempi jos rätti maksaisi noin saman verran ja voisi käyttää loputtomasti mutta veisi aina samalla pienen määrän vettä. Myös mahdollinen ratkaisu olisi että rätti toimisi vaikka 10 kertaa ja sitten "puhkeasi tai olisi liian likainen". Kiitos
 
  • Like
Reaktiot: Ronkelihauki

Lasander

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
11 Helmikuu 2022
203
77
28
psst. siel on sunnycarin vieressä bennysin hallissa pesupiste.
Kyllä kyllä. Mutta ei tämä korvaa rättiä joka on aivan ylihintainen. Tän päivän aikana olen kuullut 4 eri henkilön valittavan samasta asiasta. 🙂
 

d0mino

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Toukokuu 2021
96
69
28
joo onhan toi omasta mielestä ihan ylihinnoteltu. en tiedä paljonko noilla käyttöä, mut jos ei mekaanikkoja paikalla ja pitäs auto vaikka siinä parkkipaikalla saada pestyä, tuo rätti ainut vaihtoehto. kätevä jossakin kai, mutta ylihinnoteltu tosiaan. imo joku 400€ vois olla näppärä ja pitäs pestä joka kerran jälkeen vaikka menemällä mereen ja käyttämällä.
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
618
1
284
63
Olisi edes tonnin se rätti, nehän tavan tallaajille on joku 700-800 ne pesupisteet, mutta 2500 jostain pesurätistä rajaa sen käytön johonkin hyvinhyvinhyvin spesiaalikeisseihin.
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
618
1
284
63
joo onhan toi omasta mielestä ihan ylihinnoteltu. en tiedä paljonko noilla käyttöä, mut jos ei mekaanikkoja paikalla ja pitäs auto vaikka siinä parkkipaikalla saada pestyä, tuo rätti ainut vaihtoehto. kätevä jossakin kai, mutta ylihinnoteltu tosiaan. imo joku 400€ vois olla näppärä ja pitäs pestä joka kerran jälkeen vaikka menemällä mereen ja käyttämällä.
Pesupisteitähän kaupungissa on meksun huoltoaseman takana, bennysin edessä tienpielessä, sunnycarin takana olevan bennysrakennuksen sisällä, ja lou raiderssin pihassa. Poliisiautot se pesee taskurahalla, siviileille maksaa joku tyyliin 750.
 

d0mino

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Toukokuu 2021
96
69
28
Pesupisteitähän kaupungissa on meksun huoltoaseman takana, bennysin edessä tienpielessä, sunnycarin takana olevan bennysrakennuksen sisällä, ja lou raiderssin pihassa. Poliisiautot se pesee taskurahalla, siviileille maksaa joku tyyliin 750.
joo mut tuossa tarkotin sitä et ois ihan kätevä saada siinä missä olet niin pestyä jos ei mekaanikkoja paikalla ja sille pesulle tarvetta. noita rättejä ei käytetä oikeen lainkaan nyt hinnan takia eli rn täysin turha itemi. tietenkin siis ei mua haittaa lähteä jonnekin pesupisteelle mutta rätit monta kertaa hyödyllisempiä jos hintaa laskettas ja pitäis joka kerran jälkeen vaikka jossakin pestä. 400€ vois omasta mielestä ihan järkevä olla. ainakin itse alkaisin niitä käyttämään jos ei siis kertakäyttöisiäkään olis.
 

Lasander

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
11 Helmikuu 2022
203
77
28
joo mut tuossa tarkotin sitä et ois ihan kätevä saada siinä missä olet niin pestyä jos ei mekaanikkoja paikalla ja sille pesulle tarvetta. noita rättejä ei käytetä oikeen lainkaan nyt hinnan takia eli rn täysin turha itemi. tietenkin siis ei mua haittaa lähteä jonnekin pesupisteelle mutta rätit monta kertaa hyödyllisempiä jos hintaa laskettas ja pitäis joka kerran jälkeen vaikka jossakin pestä. 400€ vois omasta mielestä ihan järkevä olla. ainakin itse alkaisin niitä käyttämään jos ei siis kertakäyttöisiäkään olis.
Jeps!
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Eikös ainakin joskus ollut (en muista onko Farssilla ollut) että vaatturin työstä sai jotenkin päätettyä tekeekö kankaasta vaatteita vai pesurättejä? Sillä ainakin saataisiin hintaa alas, jos pesurättien valmistaminen olisi helpompaa.
 

Lasander

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
11 Helmikuu 2022
203
77
28
Eikös ainakin joskus ollut (en muista onko Farssilla ollut) että vaatturin työstä sai jotenkin päätettyä tekeekö kankaasta vaatteita vai pesurättejä? Sillä ainakin saataisiin hintaa alas, jos pesurättien valmistaminen olisi helpompaa.
Mun mielestä ne on jotain liinoja tai tälläsiä. Ei vissiin voi pestä autoa.