Poliisin / Ensihoidon GPS -Laitteet

Konekuski

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
6 Joulukuu 2021
24
37
13
Uusimaa
Terska!

Oltiin pari päivää sitten muutamien aktiivisten pelaajien kanssa Farssin voipissa. Keskusteltiin sitä sun tätä, ja joku ehdotti, että Poliisin ja Ensihoidon GPS -laitteista tulisi fyysisiä objekteja.

Esimerkiksi kidnappaustilanteissa kyseinen ominaisuus toisi etuja, ja varmuutta rikollisille mm. siitä, että se GPS on varmasti pois päältä. Varmaan on joskus käynyt niin, että joku poliisi on viety, ja on vaan sanottu, että "mä nasautan ton sun gepsin pois päältä", mutta todellisuudessa kyseiseltä poliisilta meneekin koko homma ohitse, ja GPS jääkin päälle.

Tämän voisi toteuttaa (ehkä) esim. niin, että luodaan ihan vaan GPS -itemi, jonka saa päälle ja pois esimerkiksi Käyttämällä itemi. Kuka tahnasa kyseisen GPS:än hallussapitävä henkilö saisi sen päälle ja pois. Sitä en tokikaan tiedä, miten muummuassa oman nimensä saa karttaan näkyviin. Pystyisikö sen jotenkin itse aina kirjoittamaan näkyville, kun itemin käyttää. En ole ajatellut vielä pidemmälle.

Olisi hienoa jos saisi jotenkin toteutettua.
 
Upvote 2

Wilffi

SuS
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
629
172
43
Terska!

Oltiin pari päivää sitten muutamien aktiivisten pelaajien kanssa Farssin voipissa. Keskusteltiin sitä sun tätä, ja joku ehdotti, että Poliisin ja Ensihoidon GPS -laitteista tulisi fyysisiä objekteja.

Esimerkiksi kidnappaustilanteissa kyseinen ominaisuus toisi etuja, ja varmuutta rikollisille mm. siitä, että se GPS on varmasti pois päältä. Varmaan on joskus käynyt niin, että joku poliisi on viety, ja on vaan sanottu, että "mä nasautan ton sun gepsin pois päältä", mutta todellisuudessa kyseiseltä poliisilta meneekin koko homma ohitse, ja GPS jääkin päälle.

Tämän voisi toteuttaa (ehkä) esim. niin, että luodaan ihan vaan GPS -itemi, jonka saa päälle ja pois esimerkiksi Käyttämällä itemi. Kuka tahnasa kyseisen GPS:än hallussapitävä henkilö saisi sen päälle ja pois. Sitä en tokikaan tiedä, miten muummuassa oman nimensä saa karttaan näkyviin. Pystyisikö sen jotenkin itse aina kirjoittamaan näkyville, kun itemin käyttää. En ole ajatellut vielä pidemmälle.

Olisi hienoa jos saisi jotenkin toteutettua.
Hyvä ehdotus, mutta tätä on ehdoteltu jo useamman kerran. Todettu jo aikaisemmin että tänä ei tule tapahtumaan.
 
  • Sad
Reaktiot: Kazze

Lasander

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
11 Helmikuu 2022
203
77
28
Myöskään poliisin ei ole pakko ottaa GPS laitetta pois mikäli näin haluaa. Ennen ainakin laskettiin tuo powergame säännön alle että ei voi pakottaa.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,222
1
1,113
113
Myöskään poliisin ei ole pakko ottaa GPS laitetta pois mikäli näin haluaa. Ennen ainakin laskettiin tuo powergame säännön alle että ei voi pakottaa.
Lasketaan yhä.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Ongelmana tuossa on, että poliiseja ja eh ta on jo valmiiksi todella vähän. Tämän puitteissa ei ole haluttua toimintaa, että niitä otettaisiin panttivangeiksi. Tuohon on varmaan aika turha hakea muutosta ennenkuin palvelimella liikkuu todella paljon enemmän pelaajia.
 
  • Like
Reaktiot: Wilffi

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
456
307
63
Suomen Ateena
Pienin ongelma on tosiaan tämä. Koen et enempi pitäs saada porukkaa aktivoitua tekemään kontenttia TOISILLEEN kuin se että lähetään virkavallan gps asioihin puuttuun
 
  • Like
Reaktiot: Wilffi