Powergaming - Bandogay

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

nikojii

Poromies
Vanhempi jäsen
24 Helmikuu 2020
120
96
28
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Bandogay
Aika ja päivä: 29.11.2020 noin kello 2.15
Rikottu sääntö:
Powergaming:

  1. Pelissä olemattomien asioiden käyttö roolipelissä on kiellettyä, mikäli kummatkin osapuolet eivät tähän suostu.

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:

Jooh, elikkäs oltiin viettämässä äijien iltaa kylillä. Mulla hiitti päällä ja vähän unlucky auton räjähdys kesken takaa-ajon. Poliisit ymmärsi tilanteen ettei ala ees yrittään elvytystä ku meidän auto räjähti yhdestä kudista.

Noh, Bandogay tuli uudestaan kohdalleni, otti tabletin esille ja "löysi taskuistani lompakon" jossa oli kaikki maholliset henkilökortit ja päättikin että minut ainoana neljästä elvytetään. Lompakkojahan ei kaupungissa ole & selvennyksenä, etten poliisien tultua sanonut sanaakaan ja minulla oli maski sekä kypärä päässä. Minua ei yksinkertaisesti voinut tunnistaa ilman OOC/Meta -tietoa.

Kaiken lisäksi Bandogay ajoi minut suoraan asemalle aloittaen elvytyksen ennenkuin tilanteessa olleita poliiseja edes oltiin elvytetty. Käytäntöhän tilanteissa on ollut aina se, että poliisit elvytetään ensin. Lisäksi Bandogayn toiminta jossa minut ainoana neljästä elvytetään on hyvin epäreilua.

Minut yksinkertaisesti vain päätettiin tunnistaa ja saada äkkiä tuomiolle.

Vaatimukset: Tuomio perutaan ja etsintäkuulutus uusiksi. Kissa & Hiiri -leikki jatkukuun. Kamat oltais menetetty enivei.
Bandogaylle ei voi sääntörikkeestä kolmekymppistä laittaa, joten poliisihahmolle lakki päähän 30 päivän ajaksi.

Todisteet:

Semmoset

Käsittelijäksi valitsen: @Doreahia
 

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Juuh, päivää tai yötä tai jotai. Tosiaan tossa keskuspankin ryskä oli ja äijjät räjähti tai jotain. Tultiin siihe kattomaan tilannetta ja hetken mietin miks ei nikojii puhu. Noh kattelin sit sillä poliisi toiminto hommelin avulla sen henkilöllisyys todistuksen tai mikä nyt onkaan. Sen jälkeen tajusin että on Lipsasesta kyse ja päätin että se elvytetään. Vietiin se asemalle elvytettäväks ja nikojii kysyi että miten tiedän kuka hän on. En ollut miettinyt asiaa pidemmälle ja repäsin siinä vaan mikä tuli ekana mieleen (lompakko hommeli). Turha tässä on ruveta kinastelemaan asiasta tehty mikä tehty, tein virheen myönnän sen ja otan rangaistuksen vastaan. Kiitos ja @Kuutti vois ottaa tästä koppia :)
 

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Ja siis vielä siitä miks ei ketään muuta elvytetty oli koska se oli vähän epäselvä miksi se auto räjähti ja päätettiin omasta hyvyydestään päästää kaverit irman hoitoon.
 

Doreahia

ヽ(o♡o)/
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
173
190
43
www.twitch.tv
Noniin!

Aloitetaan nyt tällä:
Kaikilla pelaajilla on henkkarit mukana, koska niitä ei ole erillisinä itemeinä, että ne voisi jättää jonnekkin. Onhan persoonallisuus valikossa ''näytä henkkarit/katso henkkarit'' osio, joka kielii siitä, että ne yleisesti ottaen mukana, ellei sitä toisin roolipelata, ja tällöinkään tähän ei ole pakko lähteä mukaan.

Jos henkilö x roolipelaa tilanteen niin, että hän on jättänyt henkkarit autoon/kämpille, voi poliisi halutessaan viedä henkillön DNA-testeihin henkilöllisyyden selvittämiseksi.

Videossa kun Bandolle ilmenee tällä lompakon ja henkkareiden löytymisellä se, että kyseessä on sinun hahmosi, hän päättää ottaa sinut mukaan, mutta selkeästi myös ohjeistaa kollegoitaan hakemaan maissa olevat poliisit, ja elvyttämään heidät.

En ota kantaa auton räjähtämiseen, koska klipissä ei näy edeltävää tilannetta, joka johti tähän hetkeen parkkihallissa. Ensihoito on itse tehnyt linjauksen, että he eivät nosta dyykkareita jotka räjähtää, mutta säännöllisesti kaikki pelaajat voidaan nostaa.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Jeps.

Mä olen itse samoilla linjoilla Doren kanssa. Mielestäni tässä ei ole tapahtunut sääntörikettä.

Jatkoa varten ajatellen yleisenä huomiona, muistakaa, että koska henkkareita ei ole erillisenä iteminä, vastapuolen ei ole pakko lähteä mukaan siihen, ettei sinulta henkkareita löydy.

Näinollen pelaajavalitus on hylätty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.