Puhelimen twitteri

Jokke

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
11
14
3
Sen vois vaihtaa takas normaaliin koska en itse ainakaan tykkää yhtään kokoajan olla puhelin kädessä ja lukea mitä tulee
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Olis hyvä jos tossa uudessa Twitterissä kirjoteltais kans omalla nimellä, mutta muuten on parempi kun tuo entinen ja realistisempi. Hyvä ettei kokoaika vasemman ylänurkan chatti pompi kokoaika eteen ja vie huomiota.
 

MUSTI

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
17
23
3
tääki on varmaa iha tottumus asia hetiku on erilaisuutta tottakai se tuo mielipidettä mutta katsotaa ja hiotaan sitä twitteriä kuntoo! laitan ainaki pitemmä delay siihe
 

Zanza

Vanha parta
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
183
265
63
Vanha twitteri takasin, tuntuu että tää uus twitteri täyttyy vielä enemmän kaikella turhalla paskalla.
 

Henna37

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
20
40
13
itse en ainakaan tule uutta twitteriä kertaakaan katsomaan <_< ei oo mun mieleen sitten yhtään.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Vanha twitteri takasin, tuntuu että tää uus twitteri täyttyy vielä enemmän kaikella turhalla paskalla.
Tämä se twitterin ajatus onkin. En tiedä onko se tarkoituksenmukaista, että ihmiset käyttää sitä ingame chattinä.

Anyway. Palataan astialle tuon suhteen seuraavassa yhteisökokouksessa. Varmasti jakaa mielipiteitä ja laitetaan siitä sitten vaikka äänestys pystyyn.
 
Viimeksi muokattu:
  • Like
Reaktiot: nakuankka

Zanza

Vanha parta
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
183
265
63
Tämä se twitterin ajatus onkin. En tiedä onko se tarkoituksenmukaista, että ihmiset käyttää sitä ingame chattinä.

Anyway. Palataan astialle tuon suhteen seuraavassa yhteisökokouksessa. Varmasti jakaa mielipiteitä ja laitetaan siitä sitten vaikka äänestys pystyyn.

Lähinnä meinasin tota, että voit tehdä useamman käyttäjän ja laittaa nimimerkiksi vaikka "NallePuhSlayer666" ja täyttää sitä twitteriä anonyyminä millä ikinä tykkäät, niin sinne jää sitten alle ne hieman järkevämmät viestit. Tuokin hoituisi omasta mielestä sillä, että laitetaan vaikka hahmon nimi pakolla siihen. Katsellaan kuitenkin, vasta noin päivän verran ollut käytössä.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Lähinnä meinasin tota, että voit tehdä useamman käyttäjän ja laittaa nimimerkiksi vaikka "NallePuhSlayer666" ja täyttää sitä twitteriä anonyyminä millä ikinä tykkäät, niin sinne jää sitten alle ne hieman järkevämmät viestit. Tuokin hoituisi omasta mielestä sillä, että laitetaan vaikka hahmon nimi pakolla siihen. Katsellaan kuitenkin, vasta noin päivän verran ollut käytössä.
Voit laittaa kyllä twitterin ilmoitusasetuksista ilmoituksen kaikista viesteistä ja äänet pois, jolloin twitteri käyttäytyy käytännössä samalla tavalla kuin ennen. Lukuunottamatta ominaisuutta, että tunnuksia voi käyttää vaikka ristiin.
 
  • Like
Reaktiot: Zanza

Neycs

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
44
63
18
Helsinki
Twitteriin samanlainen ominaisuus kuin esim googlella on, eli voit valita tilin jota käytät, ettet vahingossa uudella hahmollasi twiittaa vanhan hahmon twitterillä..
Ja jos hieman sais pidemmäksi sitä aikaa kauan ne twiitit näkyy yläreunas jos sen on laittanu päälle.

Tai edes että näet sen tilin nimen jolla olet sisällä, itse en ainakaan nähnyt että sitä olisi missään lukenut?
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Joo jos on ilmotusasetuksista kaikki twiitit päällä olis hyvä että ne näkyis vähän pidempään.