RasseTTV ja joku muu la bratva jengiläinen -FailRP

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

bunnyasd

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Helmikuu 2020
35
11
8
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): RasseTTV ja joku muu la bratva jengiläinen oletettavasti @snicker
Aika ja päivä:
20.6.2021; klo. 23.30
Rikottu sääntö:
FailRP,OOC-puhe
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:
Kyseiset henkilöt olivat pörräämässä jengialueella kun siellä oli valtaus menossa ja olimme ryöstelemässä sitä. Aloimme ampumaan heitä ja he "keskustelivat" keskenään asioista, joita roolipelissä ei voi tietää kuten säännöt. "Ei ne voi ampua meitä", "Ei ne saa ampua meitä" "Ei ne ois saanu avata tulta meihin". Lisäksi clipissä näkyy kun RasseTTV ajaa vuorelta alas ja jatkaa matkaa ilman minkäänlaista kipurp:n merkkiä suoraan ilman että on aikomusta jäädä vähäksikkään aikaa paikoilleen. Sitten vielä se että he eivät arvostaneet ollenkaan omia henkiään kun he tulivat kokoajan takaisin, vaikka heitä ammuttiin, joka kerta.
Todisteet:


 

bunnyasd

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Helmikuu 2020
35
11
8
Uskallat varmasti, kun joka kerta kun se vähän "haavoittuu" niin käyt pika korjaamassa sen vähän matkan päässä ja takaisin.
 

HökäleRasse

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Tammikuu 2021
194
95
28
Espoo
Tiedostan että rp:NI oli vähän mitä oli ja jatkossa panostan siihen enemmän vaikka toiset rikkoisivat sääntöjä
 

HökäleRasse

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Tammikuu 2021
194
95
28
Espoo
Kyllä omasta mielestä myös vähän kipurp:tin, se kyllä suurilta osin unohtui adrelaniinistä ja sen aiheuttamaasta jännityksestä
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Joopa joo.

Kyllä tässä mun mielestä on taas unohdettu se roolipeli-aspekti omasta gameplaystä ja koitettu hakea omaa etua.
Se, että ajatte alueen reunoilla tuudittuen siihen, ettei teitä "saa" ampua menee mun silmissä jo FailRP:ksi.

Lisäksi kaikki nää kommentit autossa olevilta voidaan suoraan rinnastaa OOC-puheeseen. Joo, säännöt tukee, että jos ootte alueen ulkopuolella, niin teitä ei saisi ampua, mutta sen jatkuva ilmi tuominen pelissä ei ole ok.

Toki vaikka kipuRP jäi vähäiseksi, itse näkisin tossa tilanteessa itsenikin ajamassa pois, oli kipu suurta tai ei. Silti sen kivun roolipelaamiseen voisi panostaa ensi kerralla enemmän, kuten jo tulikin ilmi.

Haluaisinkin nyt koko autossa olleelta porukalta hieman selvennystä tilanteeseen ja miksi tähän ajauduttiin. Erityisesti haluaisin selvityksen sille,
miksi hakeudutte tietoisesti tulilinjalle, jos tiedätte ettei teitä "saa ampua"? @RasseTTV @snicker ja kolmas.

Odotellaan lisäksi jos @HoikkiS keksii jotain muuta kysyttävää ennen ku aletaan puhumaan mistään sanktioista.
 

HökäleRasse

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Tammikuu 2021
194
95
28
Espoo
Itse tiesin että olemme luoteja kestävässä autossa eli emme kovin herkästi tule kuolemaan. Kyllä myös itse myönnän että roolipeli meni tuossa ihan perseelteen ja tiedostan että jatkossa tälläiset puheet hoidetaan vaikka dc:ssä.
 

xsmitin

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Joulukuu 2020
151
86
28
oma näkemys oli että yritimme hakea hyvää paikkaa josta olisimme tulitaistelun voinut avata, mutta itse en ainakaan tietoisesti puhunut että "ei ne saa ampua meitä".
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Joopa joo.

Kyllä tässä mun mielestä on taas unohdettu se roolipeli-aspekti omasta gameplaystä ja koitettu hakea omaa etua.
Se, että ajatte alueen reunoilla tuudittuen siihen, ettei teitä "saa" ampua menee mun silmissä jo FailRP:ksi.

Lisäksi kaikki nää kommentit autossa olevilta voidaan suoraan rinnastaa OOC-puheeseen. Joo, säännöt tukee, että jos ootte alueen ulkopuolella, niin teitä ei saisi ampua, mutta sen jatkuva ilmi tuominen pelissä ei ole ok.

Toki vaikka kipuRP jäi vähäiseksi, itse näkisin tossa tilanteessa itsenikin ajamassa pois, oli kipu suurta tai ei. Silti sen kivun roolipelaamiseen voisi panostaa ensi kerralla enemmän, kuten jo tulikin ilmi.

Haluaisinkin nyt koko autossa olleelta porukalta hieman selvennystä tilanteeseen ja miksi tähän ajauduttiin. Erityisesti haluaisin selvityksen sille,
miksi hakeudutte tietoisesti tulilinjalle, jos tiedätte ettei teitä "saa ampua"? @RasseTTV @snicker ja kolmas.

Odotellaan lisäksi jos @HoikkiS keksii jotain muuta kysyttävää ennen ku aletaan puhumaan mistään sanktioista.

Ei lisättävää.
Jani voi päättää vapaasti sanktiot.
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Jees.

Koska osalla henkilöistä on jo historiaa vastaavista rikkeistä, niin en lähde enää huomautuksia jakamaan.

Jokaiselle autossa olleelle kirjataan note FailRP:stä ja OOC-puheesta. Olkoon tämä viimeinen oljenkorsi.
En lähde sen enempää erittelemään, kuka sanoi ja mitä autossa ollessanne, mutta jokainen jatkossa tietää, että jos tilanne on kyseenalainen, niin siitä voi tehdä pelaajailmoituksen ja kyseenalaistaa tilanteen siellä. Pelissä tilanteesta OOC:na puiminen tuo sanktioita omaan päätyyn.
Oman hengen kunnioittamisesta en lähde sanktioimaan mitenkään, sillä kaikki autossa olevat oli myös aseistautuneita.

TL;DR yleinen muistutus: Epäselvissä tilanteissa tehkää pelaajailmoitus. Älkää lähtekö itse rikkomaan sääntöjä.

Siirretään pelaajavalitus käsiteltyihin hyväksyttynä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.