RasseTTV/Miisa Mattila FailRP

Trashwarrior

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Helmikuu 2021
97
32
18
22
Suomi
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): RasseTTV/id 304
Aika ja päivä: klo 22.15-22.35? 3.8.
Rikottu sääntö: Failrp/ei tuntenut kipua/pelännyt asetta
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Elikkä lähdettiin osan jengin kanssa kostoretkelle tätä RasseTTVn Miisa hahmoa koskien, koska oli aikaisemmin samana päivänä kaapannut ja teloittanut pari meidän jengiläistä ilman minkäänlaista järkevää syytä. Enivei, kun löydettiin tää ajoneuvo jolla kys. henkilö ajoi, infottiin jengi paikalle ja lähdettiin seuraamaan. Koitettiin saada henkilö ulos ajoneuvosta jotta oltas ensin koitettu puhua homma läpi. Henkilö pakeni jatkuvasti, ja lopulta kun saatiin se nalkkiin, lähti hän peruuttaen karkuun paikalta, vaikka pari osoitti häntä aseella. Myös koko takaa-ajon/rämmäyksen yhteydessä/ampumistilanteen jälkeen ei tuntenut minkäänlaista kipua. Myös lopulta, kun oltiin saatu hänet alas, hän ei tiputtanut vaikka pari minuuttia siinä sitä häneltä pyydettiin. Lopulta tilanne päättyi, kun oltiin viety tää kaveri sivummalle, ja hänellä kaatu koko peli.
Todisteet:
sekä
 

Liitetiedostot

  • 20210803223443_1.jpg
    20210803223443_1.jpg
    462.3 KB · Lukukerrat: 58

HökäleRasse

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Tammikuu 2021
194
95
28
Espoo
Se ei tarkoita, että en tunne kipua jos minulla mukamas lähtee taju, niin en ala siinä älisemään. Teitäkään ei vaikuttanut sattuvan, kun ajoitta minua päin varmaan 150 km/h, yhtäkkiä. Minä näin vain yhden aseen ja se oli mac-10 ja minulla oli itsellä kypärä, raskaat liivit ja ase. Voisitte tekin vähän yrittää aloittaa rp tilanteet muilla kuin rämmäämisellä. käsittelijäksi @Alluusio
 

Trashwarrior

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Helmikuu 2021
97
32
18
22
Suomi
Eka rämmäys oli hätiköity päätös, sen jälkeen koko takaa-ajon pyydettiin sua pysähtymään. Lopulta, klipissä näjyy kun 3 asetta osottaa sua. Vaikka menettäisit tajun nii silti sun pitäis tiputtaa :D
 

ffe

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Maaliskuu 2020
44
17
8
Joo vaikka roolipelaat tajutonta niin ei se tarkota että ei tarvitse tiputtaa, järki käteen.
 

HökäleRasse

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Tammikuu 2021
194
95
28
Espoo
Eka rämmäys oli hätiköity päätös, sen jälkeen koko takaa-ajon pyydettiin sua pysähtymään. Lopulta, klipissä näjyy kun 3 asetta osottaa sua. Vaikka menettäisit tajun nii silti sun pitäis tiputtaa :D
Mulla meni moti ihan helvetin pahasti ja lähin koneelta muutamaks minuutiks
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Ootte te kyllä varsin veikeitä pojan kosseja koko sakki :D Palaan asiaan tänään illemmalla. Ottakaa nyt saatana rauhassa.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
1. Takaa-ajo menee mielestäni ihan ok. Toki noita kolareita voisi RP:ttää enemmänkin, mutta varmaan kaikilla on adrenaliinia veressä sen verran, ettei noin pienet kolahdukset haittaa.

2. Autolla karkuun lähteminen, kun sinua osoitetaan aseella, on omasta mielestäni ihan ok, jos se onnistuu helposti ilman, että autoa tarvii mitenkään hirveästi vähdätä edes takaisin jne. Aseella saa kuitenkin ammuttua kauemmaskin, jos huomaa, että toinen ei tottele... Uskon myös sen, ettei RasseTTV ole välttämättä tajunnut, että jollain autossa sisällä olevalla henkilöllä on ase. Kutenkin tässä tapauksesa häntä on kyllä jo käskytetty niin monta kertaa, että hänen pitäisi antautua.

3. Huomaan, että lähdette tilanteeseen suoraan sillä oletuksella, ettei RasseTTV pelkää asetta. "Etkö pelkää asetta?" ja "Sä lähdet saarille" hokemisesta voisi melkein antaa jo OOC-varoituksen. Hahmot eivät edelleenkään tiedä näistä säännöistä, jotka heidän maailmaansa ohjailevia ylempiä voimia koskevat.

4. RasseTTV:n pointti, että voi esittää vaan tajutonta, eikä tarvitse valittaa maassa, on ihan totta. Kuitenkin, kun hän herää tajuttomuudestaan, niin hän puhuu yhtäkkiä kannossa ollessaan ihan normaalisti, eikä kipuRP:tä ollenkaan.

5. Pointti, johon haluan tarttua tässä reportissa on sama kuin toisessakin tällä hetkellä käsittelyssä olevassa reportissa: Se, että et tiputa, jotta sinua ei saataisi kantoon on pelin mekaniikkojen exploittaamista. Ymmärrän, että RasseTTV on voinut olla poistunut koneelta, mutta en ymmärrä miksi kukaan poistuisi, kun tietää roolipelitilanteen olevan kesken...

Pohditaan, millaisia rangaistuksia tulee samalla, kun pohditaan toisen "ei-tiputtamista", koskevan reportin rangaistusta. Lähtökohtana RasseTTV:lle varoitukset aiheista: kipuRP:n puuttuminen ja tiputtamisen välttely.

Tässä mun pointit tältä erää.
 

HökäleRasse

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Tammikuu 2021
194
95
28
Espoo
4. RasseTTV:n pointti, että voi esittää vaan tajutonta, eikä tarvitse valittaa maassa, on ihan totta. Kuitenkin, kun hän herää tajuttomuudestaan, niin hän puhuu yhtäkkiä kannossa ollessaan ihan normaalisti, eikä kipuRP:tä ollenkaan.
Yritin kyllä kipurp:ttäää mutta ei ehkä kuulu voicechangerini läpi tai sitten se vain unohtui
 

Trashwarrior

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Helmikuu 2021
97
32
18
22
Suomi
Yritin kyllä kipurp:ttäää mutta ei ehkä kuulu voicechangerini läpi tai sitten se vain unohtui
henkilökohtaisesti itse en kuullut yhtään kipurp:tä sinulta.

Autolla karkuun lähteminen, kun sinua osoitetaan aseella, on omasta mielestäni ihan ok, jos se onnistuu helposti ilman, että autoa tarvii mitenkään hirveästi vähdätä edes takaisin jne
mielestäni tässä tilanteessa oli aikapaljon "vähtäystä" kun koitti tuolta vedestä peruutella edes takas, kun oli jo tässä vaiheessa selkeästi nalkissa. Myös "jos sä lähdet karkuun niin ammun" lauseeseen vastaus "mä vien tän talliin" ei ole ok.

Kutenkin tässä tapauksesa häntä on kyllä jo käskytetty niin monta kertaa, että hänen pitäisi antautua.
tässä kohtaa olen samaa mieltä, sillä kun meiltä nousi kolme jätkää rannassa autoista ulos aseet esillä niin koitti siltikin jatkaa pakoa..
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,218
1
1,112
113
Tälläisissä tilanteissa /e tiputa on mielestäni ihan ok ratkaisu jos ei muuten pääse.
Ei ole. Se on ok vain ja ainoastaan jos sinulla jää jokin esine käteen, tai sinua ei saada kantoon/voida elvyttää. Se on tarkoituksella, ettet pääse ulos autosta, kun auto käy vedessä.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
/e tiputa ei ole mikään roolipeliin käytettävä animaatio, vaan bebug-komento...

Odotellaan Hoikkiksen mietteet asiaan..
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
-Lähtökohtana RasseTTV:lle varoitukset aiheista: kipuRP:n puuttuminen ja tiputtamisen välttely.

Yhdyn tähän. Huomautuksena myös koko muulle porukalle, roolipelauksessanne on aika paljon parannettavaa .
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
RasseTTV:lle merkitty asiasta paneeliin yllä olevan mukainen huomautus. Muille menkööt nyt suullisella huomiolla näistä asioista. Suljen raportin käsiteltynä.