RasseTTV / rdm

xsmitin

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Joulukuu 2020
151
86
28
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): RasseTTV
Aika ja päivä: 10.5.2021
Rikottu sääntö: RDM
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Tosiaan kyseisellä hahmolla ei ollut autoa joten ajattelin mennä autokaupalle varastetulla mopolla. Yritin karistaa poliisit kannoilta ja jatkaa jalan. En ajatellut että poliisit tulee rappusia autolla, niin meinasin kääntyä. Katsoin taakseni niin sieltä ne auto rupesi tulemaan. Yritin jatkaa matkaa, mutta sähköä tulikin yhtäkkiä.
Todisteet:
kohdasta 41:00 alkaa ja sääntörike tapahtuu kohdassa 46:40


käsittelijäksi: @Vils
 

HökäleRasse

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Tammikuu 2021
194
95
28
Espoo
Olen itse tiedostanut jo sääntörikkeeni ja otin jopa hetken aikaa poliisista moti lomaa. Olen muuttanut jo toiminta tapaani ja en tule jatkossa enään toimimaan samoin. Luulin varoittaneeni jo aikaisemmin, että pysähdy tai poliiisi käyttää voimaa, nykyään teen sen vielä selvemmäksi. Siinä kohtaa, kun ammuin sen etälamauttimen ei ollut henkilöllä käytännössä yhtään vauhtia tai sitten se oli vain minun arviointi virheeni.

koppia tästä vois ottaa vaikkapa @Alluusio
 

Vils

Alkoholisti, hökäle.
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
356
131
43
24
Turku
Heipä hei ja hellät tunteet. Mielestäni sama säännön sovellusesimerkki voi mennä toiste päin että kun sinua jahdataan poliisin toimesta ja olet pyörällä kummiskaan vauhtisi ei näyttänyt olevan kova poliisin käyttäessä etälamautinta. Mitä voisin ajatella tässä tilanteessa ajattelisin miten itse toimisin. Yleensä pärrällä pääsee karkuun pikku kujia pitkin helposti jos ei hidastele, mutta tässä olit hidastanut ja aiheitut kiinni jäämisen itsellesi.

* Sovellusesimerkki: Olet poliisin takaa-ajamana. Voit ampua poliisia autostasi, ja kaikki autossa olijat voivat puolustautua aseilla. Kuitenkaan muut kaverisi eivät voi osallistua tilanteeseen, jos heitä ei tilanteeseen RP ssä esitellä.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Tilanteet muuttuvat ja nyt minä olenkin sitten käsittelemässä ja Kuutti pois listoilta. Otan siis koppia taas tästä, jotta asia saadaan käsiteltyä. Itse ehdin aikaisemmin katsoa alunperin lähetetyn klipin.

Olen Vilsin kanssa samaa mieltä, että tässä ei tapahdu sääntörikettä. Sääntö "Olet poliisin takaa-ajamana. Voit ampua poliisia autostasi, ja kaikki autossa olijat voivat puolustautua aseilla. Kuitenkaan muut kaverisi eivät voi osallistua tilanteeseen, jos heitä ei tilanteeseen RP:ssä esitellä." toimii myös toisinpäin.

Poliisilla on itsellään tietysti omia sääntöjä, joiden mukaan he ei saa alkaa autosta heti ampumaan kaikkia jahtaamiaan tms. Mielestäni tämä pitäisikin siis käsitellä roolipelillisesti tai poliisivalituksella liiallisena voimankäyttönä.

Eli ei vaadi ylläpidollisia toimenpiteitä. Suljetaan reportti käsiteltynä.