RDM + adminoikeuksien väärinkäyttö.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): SeraluoT
Aika ja päivä: 2.12.2020 ~~ vähä enne keskiyötä.
Rikottu sääntö: RDM + adminoikeuksien väärinkäyttö.
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Sera huomasi speccikierroksellaan, että sairaalalla oli 2 jantteria mopolla, koki heidät kai hökäleiksi. Sera tp:tti itsensä sairaalan puskaan, ja suorilta poisti RP - tilanteeseen kuuluvan ajoneuvon. Tämän jälkeen siirtyi roolipelaamaan sairaalan edustalle(ei tuonut mitenkään ilmi tilanteessa oleville roolipelaajille, että olisi sairaalalla admintehtävissä.) Tämän jälkeen 2 jantteria tuli Seran juttusille, ja kysyi että olisikö pyssykää myynnissä. Seran vastaus oli ampua varoittamatta päähän.
Todisteet:
EDIT: ei linkki toiminu. www.twitch.tv/videos/823139129 Linkki vodiin josta todisteet löytyy. Tilanne alkaa 06:09:50

Jos vaikka @Masi käsittelis tän, ku tiiän et tykkäät =)=))=)=
 
Viimeksi muokattu:

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Jos ilmoitettava henkilö on palvelimen support tai admin roolissa, palvelimen ylin ylläpito käsittelee ilmoituksen.
 

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Kyllä se enne meni niin, että jos ykköne tekee virhen, kakkone saa arvostella, jos kakkone ni kolmone ja jos kolmone ni yp etc. + Kanan postauksessa lukee, notta ei isot pamput näitä jaksa käsitellä atm.

Mutta offchancella jos tähä joku communityn isoin pamppu tarvitaan, ni vaihetaan masi isoimpaan pamppuun, eli otetaan Angeli =)
 

SeraluoT

Ihqu Setä
Vanhempi jäsen
17 Joulukuu 2019
94
4
8
Ja komppaan samalla että jos tarvitaan isompaa niin otetaan isoin mahdollinen eli @psykopaattikana jos kana ei hoida niin katotaan sitten joku toinen.
 

SeraluoT

Ihqu Setä
Vanhempi jäsen
17 Joulukuu 2019
94
4
8
Ja mä en rupee keksimään mitään tekosyitä tolle teolle... äkkipikainen ratkaisu ja vitun huonoa rp:tä.

Kana ja angeli tekee varmaan päätöksiä kun kerkiävät.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Olihan tuo nyt harvinaisen huonosti hoidettu tilanne.

Jos roolipelaat menet paikasta a paikkaan b vaikka kyykyssä kävelle
Jos teet adminjuttuja, tuo pelaajalle selväksi että olet adminina tilanteessa.

En itse ainakaan ota selvää oletko Seppo vai admin tilanteessa.

En lähtisi kuitenkaan suurempia rangaistuksia antamaan vaan paneeliin merkinnän asiasta. Odotetaan kuitenkin @angellfall in mielipidettä asiaan
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Tästä käytiinkin jo @SeraluoT kanssa keskustelu. Minun puolestani asia on ok.

Admineiden ei tulisi näyttäytyä normaaleissa pelitilanteissa, kuin välttämättömästä pakosta. Mikäli joku pelaaja kaipaa suoristusta, hänelle voi nykyään lähettää varoituksen joka ei mene pelaajalta ohi. Mikäli pelaajaa pitää jututtaa, tulee se tehdä erillään muista pelaajista teleporttaamalla esim pelaaja sivuun. Ei - "olen admin blaablaablaa" keskellä katua tai missä nyt vain julkisella paikalla, jossa muitakin pelaajia on. Sillä, kuinka hyvä kaveri tuo kuuleva pelaaja on, tai miten hyvin hän tietää ko. Adminin ei pitäisi olla tähän mitään merkitystä.

Uusille pelaajille:
varoitus -> puhuttelu(teleporttaa muilta sivuun) -> kick/ban

Vanhat pelaajat
Varoitus/pelaajamerkintä -> pelaajareport.

Kuten tuossa pelaajareportteja koskevassa muutoksessa aikaisemmin todettiin, vanhempia pelaajia ei tulisi moderoida suoraan pois palvelimelta, mikäli he eivät aiheuta välitöntä haittaa muille, esim rdm jne.

Uusille pelaajille on fiksumpi luonnollisesti yrittää kertoa, mikä meni pieleen, jotta he jatkossa osaisivat toimia oikein. Adminkeskustelussa aikaavievät meemeilijät voi heittää vaikka pukinmaa whitelistille, eikä heitä minun mielestä tarvitse edes takaisin palvelimelle ikinä päästää.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.