RDM Failrp

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

pyryy

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Maaliskuu 2020
35
18
8
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): En tiedä

Aika ja päivä: 11.7 noin kello 22.50
Rikottu sääntö: RDM / Failrp
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Tulin autokaupalle katsomaan autoja ja hetken päästä kaverini tuli myös. Päätettiin ostaa fillarit ja käytettiin ne tallissa jonka jälkeen autokaupalle tuli lisää ihmisiä ja käytiin kysymässä minkä auton hän aikoo ostaa jonka jälkeen autokaupalle ilmestyy pelaaja joka samantien rupeaa ampumaan ja kun kaikki olivat maissa hänpyöri hetken tuossa ja lähti sen jälkeen tulliin.

Todisteet:
löytyy myös 5 minuutin clippi. Videossa ei äänet näköjään kuulu.
 

Zamorano

Vanha pieru
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
105
76
28
41
kaveri heitetty jo banneille adminien toimesta. Kiitos silti reportistasi ja varmistamisesta. @SaleeMarcus vpo varmasti sit kertoa että mistä tällänen älynväläys tuli?
 

SaleeMarcus

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Tammikuu 2020
32
12
8
kaveri heitetty jo banneille adminien toimesta. Kiitos silti reportistasi ja varmistamisesta. @SaleeMarcus vpo varmasti sit kertoa että mistä tällänen älynväläys tuli?
Meni vain yksinkertaisesti motivaatio siihen, että palvelimella tietyt ihmiset ovat vetämässä kokoajan massa rdm sekä palaavat palvelimelle ilman sen isompia seuraamuksia ja samaan aikaan jostain syystä itse joudun suhteellisen pienestä rikkeestä ylläpitäjien silmätikuksi ja kuukauden ampumiskielto vaihtuu ikuiseksi. Muutenkin ylläpitäjien toiminta, kun olen tässä viimeiset puoli vuotta koittanut selvitellä asiaa, mutta yksikään ei viitsi edes vastata mitään yksityisviesteihin. GN
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113
Meni vain yksinkertaisesti motivaatio siihen, että palvelimella tietyt ihmiset ovat vetämässä kokoajan massa rdm sekä palaavat palvelimelle ilman sen isompia seuraamuksia ja samaan aikaan jostain syystä itse joudun suhteellisen pienestä rikkeestä ylläpitäjien silmätikuksi ja kuukauden ampumiskielto vaihtuu ikuiseksi. Muutenkin ylläpitäjien toiminta, kun olen tässä viimeiset puoli vuotta koittanut selvitellä asiaa, mutta yksikään ei viitsi edes vastata mitään yksityisviesteihin. GN
Sinä sait yhä pelata palvelimella. MassaRDM-kaverit on ikuisesti poistettu yhteisöstä.

Tässä on iso ero. Sinä pääsit vähällä, kaverit pääsivät vähän enemmällä.

Sinulle annettiin selkeä käsky omistajan toimesta, silti menit ja oli pakko päästä ampumaan. Noh, nyt sitten käväsit ampumassa vähän uudestaan ja eiköhän sinun urasi farssilla ollut sitten taputeltu. Ei muuta kuin vihreämpiä niittyjä ja uusia palvelimia kohti.
 

SaleeMarcus

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Tammikuu 2020
32
12
8
Sinä sait yhä pelata palvelimella. MassaRDM-kaverit on ikuisesti poistettu yhteisöstä.

Tässä on iso ero. Sinä pääsit vähällä, kaverit pääsivät vähän enemmällä.

Sinulle annettiin selkeä käsky omistajan toimesta, silti menit ja oli pakko päästä ampumaan. Noh, nyt sitten käväsit ampumassa vähän uudestaan ja eiköhän sinun urasi farssilla ollut sitten taputeltu. Ei muuta kuin vihreämpiä niittyjä ja uusia palvelimia kohti.
Massa rdm-kaverit oli vähän huono viittaus multa. Tarkoitin sitä, että palvelimella edelleen pelaa sekä ammuskelee ihmisiä, jotka saanut porttikieltoja sekä useita rdm-noteja ja itse sain yhdestä rikkeestä kuukauden ampumiskiellon mikä sitten muuttui jälkeenpäin ikuiseksi.

Miksi kukaan muu näistä pelaajista ei ole saanut vastaavanlaista ikuista ampumiskieltoa vaikka heillä on enemmän rikkeitä historiassaan?
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113
Massa rdm-kaverit oli vähän huono viittaus multa. Tarkoitin sitä, että palvelimella edelleen pelaa sekä ammuskelee ihmisiä, jotka saanut porttikieltoja sekä useita rdm-noteja ja itse sain yhdestä rikkeestä kuukauden ampumiskiellon mikä sitten muuttui jälkeenpäin ikuiseksi.

Miksi kukaan muu näistä pelaajista ei ole saanut vastaavanlaista ikuista ampumiskieltoa vaikka heillä on enemmän rikkeitä historiassaan?
Oletettavasti kukaan näistä ei ole soittanut suutansa palvelimen omistajalle. Sille henkilölle, joka ultimatum-tilanteissa päättää kuka hänen palvelussaan saa olla ja ei saa olla, tai mitä kukin henkilö hänen palvelussaan voi tehdä ja ei voi tehdä.
 

SaleeMarcus

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Tammikuu 2020
32
12
8
Oletettavasti kukaan näistä ei ole soittanut suutansa palvelimen omistajalle. Sille henkilölle, joka ultimatum-tilanteissa päättää kuka hänen palvelussaan saa olla ja ei saa olla, tai mitä kukin henkilö hänen palvelussaan voi tehdä ja ei voi tehdä.
En kyllä siitä suun soittamisesta tiedä, kun angellfall pyysi puolustamaan itseäni "laumani edessä" sen jälkeen, kun oli itse sanonut minua jonneksi sekä muuta epäkunnioittavaa. Ilmeisesti ylläpitäjillä on sitten oikeus sanoa kaikkea muista, mutta palautetta ei osata ottaa vastaan.
 
  • Like
Reaktiot: angellfall

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113
En kyllä siitä suun soittamisesta tiedä, kun angellfall pyysi puolustamaan itseäni "laumani edessä" sen jälkeen, kun oli itse sanonut minua jonneksi sekä muuta epäkunnioittavaa. Ilmeisesti ylläpitäjillä on sitten oikeus sanoa kaikkea muista, mutta palautetta ei osata ottaa vastaan.
Tähän en enempää kantaa ota, sillä en ole osallisen asiaan muuten, kuin olin poistamassa aselukkosi kunnes tiedotettiin, että ne ovat ikuiset.

Se syy, miksi en yksityisviesteihin reagoi, on se, että ne ovat minun yksityisviestit. Ei farssirp:n support-kanava, tai farssirp:n foorumit.

Noh, last dancet menit tekemään ja kuten viimeviikon tiedotuksessa tuotiin esiin, on sinun aikasi vaihtaa maisemaa. Kiitän kaudestasi ja ehkä vielä tapaamme siellä vehreämmillä laitumilla joskus.

Tuomio: Täysi poisto yhteisöstä.
Ilmoitus käsitelty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.