RDM

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

TavanJumala

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Joulukuu 2019
12
9
3
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Andy (Musta?) / tukee

Aika ja päivä: 31.3.2020 klo noin. 14:30

Rikottu sääntö: RDM, Random Death Matching

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:

Henkilö ja hänen kaverinsa tulivat mekaanikon pajalle "most likely" viettämään aikaa ja huutelemaan, kun tein töitä henkilö ölisee ja häiritsee taustalla.
Henkilö ja hänen kaverinsa selittävät jotain ja valittavat minun vaate tyylistäni.
Tottakai tämä alkaa jo ärsyttämään, koska haluan että muilla ja itselläni on hauskaa kun RPtän, itse olen todella helposti ärsyyntyvä, jos minulle "vittuillaan".

Kirjallinen selitys tapahtumasta:

Nousen tuunaamastani autosta, koska olen lopettanut auton tuunaamisen. Videolla 3:20

Menen kyseisen henkilön luokse kysymään, että miksi hän vittuilee minulle, samalla kun otan "Kirveen" käteen.


Laitan kirveen takaisin taskuuni ja lähden hoitamaan muita asiakkaita.

Tämän jälkeen henkilö juoksee perässäni, kun hänen kaverinsa sanoo "Vedä siltä nilkka paskaks", jonka jälkeen kyseinen henkilö löi minua taskulampulla, ilman minkäänlaista ns. headsuppia itse tekijältä
.
Henkilö ja hänen kaverinsa lähtevät ns. "häntä koipien välissä" karkuun tilannetta.


Tapahtuman jälkeen muut pajalla olevat ihmiset kyselevät saivatko he hänen kengänkokoaan (ID:tä) ylös.

Todisteet:
Videossa alussa vähän töiden tekoa, henkilö saapuu ruudulle noin 1:30, jonka jälkeen huutelu ja muu turha ölinä vaatteistani alkaa.

 
  • Haha
Reaktiot: Kepapi

Tuke

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Heinäkuu 2019
65
83
18
Hei!

Ensinnäkin kun tulin pajalle olin ollut pajan pihassa noin 10min odottamassa tuunausta autoon ja naureskeltiin vaatetukselle koska oransseja housuja on käytetty paljon ennenteitä/sinua.

Mainitsit että harrastit mukavaa rp:tä tilanteessa? Kuinka hyvää/mukavaa rp:tä se on että et puhu mitään koko tuunauksen aikana ja lätkit laskuja ikkunoitten lävitse yms.

Kyseinen tilanne imo. ei ollut rdm koska sinä tulit eteeni ja otit kirveen käteen ja sanoit: "mitä sä vittuilet? Soitanko kaverini paikalle aseitten kanssa?!" jota ei yllätys videossa kuulu. :D Sinä et edes joutunut tajuttomaksi tilanteessa...

Poistuin paikalta nopeasti koska huomasin että teitä oli enemmän ja olisin ollut alakynnessä. Kaverini ei huutanut: "vedä siltä nilkatalta!" vaan: "vittu kun on tää nilkkapanta" koska hänellä on poliisihahmo ja ei voi konnailla atm.

Minusta reportti on täysin turha ja kyseisen videon ääniraitaa on muunneltu!

Kiitos ja anteeks. #wääwää
 
Viimeksi muokattu:

TavanJumala

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Joulukuu 2019
12
9
3
"Kuinka hyvää/mukavaa rp:tä se on että et puhu mitään koko tuunauksen aikana ja lätkit laskuja ikkunoitten lävitse yms."
Puhuin RP tilanteen aikana paljonkin, mutta silloin kun sinä olit siinä tuunaamani auton omistaja halusi katsella värejä, ja kuitenkin tilanteen aikana siinä oli paljon enemmän ihmisiä kuin minä, sinä ja auton omistaja.

"mitä sä vittuilet? Soitanko kaverini paikalle aseitten kanssa?!" jota ei yllätys videossa kuulu" En sanonut "Soitanko kaverini paikalle aseitten kanssa" vaan, sanoin että "Soitanko kaverini paikalle juttelemaan sinulle?" Aseista ei ollut koskaan puhetta.

"Poistuin paikalta nopeasti koska huomasin että teitä oli enemmän ja olisin ollut alakynnessä." Olin yksin pajalla ja yhtäkään muista henkilöistä en tuntenut.

"Kaverini ei huutanut: "vedä siltä nilkatalta!" vaan: "vittu kun on tää nilkkapanta" " Anteeksi virheestäni, mutta en kuullut mitä hän sanoi, kunnolla

"video leikkeen ääniraitaa on muunneltu!" Ääniraitaa ei ole muunneltu. Minulla oli näytön kaappaajan asetuksissa oma mikkini ääni pois päältä, MW:n pelailun jäljiltä, jos kyseisessä pelissä tapahtuu jotain erikoista.

Ja Haukalle suositukseksi sääntöjen kertaaminen, koska ei taida vanhemmillakaan jäsenillä olla säännöt hallussa.
"Aika turha reporti kun et ees kuollu ei ole silloin rdm "


RDM (Random Death Matching): Pelaajan tappaminen tai pelaajaa kohti ampuminen ilman minkäänlaista roolipeliä on ehdottomasti kielletty. Sinun tulee aina ilmoittaa tai tehdä roolipelissäsi selväksi, että käytät voimakeinoja(ammut/lyöt).
 

TavanJumala

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Joulukuu 2019
12
9
3
Lisäksi

"Ensinnäkin kun tulin pajalle olin ollut pajan pihassa noin 10min odottamassa tuunausta autoon ja naureskeltiin vaatetukselle koska oransseja housuja on käytetty paljon ennenteitä/sinua."

Myöhemmin kuitenkin tulit pajalle ja uhkasit, että lopettaisin kyseisten housujen jalassa pidon.
 

Tuke

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Heinäkuu 2019
65
83
18
Hei!

Minusta tilanteessa ei ollut mitään väärää, koska sinä uhkasit ensin minua tilanteessa kirveellä sekä ystävilläsi!

Ja kyllä tulin myöhemmin uhkailemaan koska n. 2h jälkeen ne housut ei olleet lähteneet. Tämä on roolipelaamista kun pyydän sinua riisumaan kyseiset housut ei perseilyä taikka sitä että haen syytä "läpällä" hakkaamiseen. :)
 

Tuke

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Heinäkuu 2019
65
83
18
Sinä et hävinnyt mitään tilanteessa! Päin vastoin teillä olisi mahdollisuus jatkaa rp tilannetta ottamalla sinun kaveriporukalla vaikka minut kiinni ymsyms. Tällä minun "turhalla" vittuilulla haetaan kitkaa jengien välille, koska minusta servulle tarvitaisiin lisää ns. jengi toimintaa!
 

Tuke

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Heinäkuu 2019
65
83
18
Minusta tuntuu että sinä uudempana pelaajana pelaat sitä ns. sääntörp:tä eli jos jokin tilanne menee sinun osalta huonosti rupeat samointein etsimään sääntörikettä tilanteesta. #pukinmaa
 

TavanJumala

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Joulukuu 2019
12
9
3
"sinä uhkasit ensin minua tilanteessa kirveellä sekä ystävilläsi! " En uhannut ketään kirveellä otin sen vain esille ja laitoin pois.

"Ja kyllä tulin myöhemmin uhkailemaan koska n. 2h jälkeen ne housut ei olleet lähteneet. Tämä on roolipelaamista kun pyydän sinua riisumaan kyseiset housut ei perseilyä taikka sitä että haen syytä "läpällä" hakkaamiseen. " En ottanut housuja pois, koska en uskonut että kyseisien housujen pitämisestä tulee näin iso juttu.

"Päin vastoin teillä olisi mahdollisuus jatkaa rp tilannetta ottamalla sinun kaveriporukalla vaikka minut kiinni ymsyms." Niinkuin varmaan tiedätkin muutama kaverini tuli sinulle myöhemmin juttelemaan asiasta, mutta et osannut kuulemma muuta sanoa kun: "Palosammutin"... Samassa keskustelussa sinä valehtelit, että minä kerroin, että "Kaverini tulevat ISOJEN aseiden kanssa juttelemaan."

"Tällä minun "turhalla" vittuilulla haetaan kitkaa jengien välille, koska minusta servulle tarvitaisiin lisää ns. jengi toimintaa!" En usko että pienten jengien uhkailu tekee mitään hyvää, mutta jos niin luulet jatka vain vittuilua. Kunhan et tule minulle vittuilemaan, en nimittäin pidä siitä, enkä usko että kukaan pitää.

"Minusta tuntuu että sinä uudempana pelaajana pelaat sitä ns. sääntörp:tä eli jos jokin tilanne menee sinun osalta huonosti rupeat samointein etsimään sääntörikettä tilanteesta." Mieluiten minä en tekisi näin, mutta joskus on pakko, jos minun mielestä sääntöjä on rikottu.
 

Tuke

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Heinäkuu 2019
65
83
18
Sinulla on selvästikkin nyt rp ja oikea elämä sekottunut. muista että se oli vain rp tilanne. Muista että vittuilu ei tullut minulta vaan hahmoltani! Minulla henkoht. ei ole sinua mitään vastaan.

Mitä tulee siihen teidän "jengiin". meidän porukka ei ole pelannu aktiivisesti servulla pariin kuukauteen joten emme tiedä mikä meno servulla atm. Olen itse sitä mieltä että tilanteessa ei ollut sääntörikkomusta vaan totaalinen ylilyönti!

Se että olen valehdellut rp tilanteessa ei liity mitenkään tähän kyseiseen tilanteeseen tai vaikuta lopputulokseen :D
 

Tuke

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Heinäkuu 2019
65
83
18
Lisäyksenä vielä että sinä otit tarkoituksella kirveen käteen joten sinun on turha valehdella kun kaikki näkyy sinun omassa clipissä :D
 

TavanJumala

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Joulukuu 2019
12
9
3
Mielestäni tilanteessa olisi voinut vähän kertoa että hyökkäät päälleni.

Otin kirveen käteen kertoakseni, että minä voin puolustautua, jota en myöhemmin tehnyt, vaikka olisin voinut.

Olkoon tämä nyt tässä, adminit tekevät mitä haluavat asialle.

En kanna kaunaa.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
@TavanJumala saisitko upattua videon, jossa myös sinun ääni kuuluu. Se on melko ratkaisevaa tuomion kannalta. Se että video on koskematon ja että siitä näkyy pelitilanne niinkuin se on tapahtunut ilman kontekstista klippaamista on erityisen tärkeää.
 

TavanJumala

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Joulukuu 2019
12
9
3
@angellfall tapahtuma hetkellä minulla oli screen recording softwaressa asetukset päin helvettiä, jonka huomasin kun myöhemmin katsoin clippiä. Vaihdoin asetukset kohdalleen jotta omakin ääni kuuluu, mutta se ei auta siihen mitä on jo tapahtunut. Joten, jos toiste käy minun kohdalle jotain sääntörikkeitä omankin ääneni kuuluu.
Mielestäni asia on käsitelty, mutta sinulla ja muilla ylläpitäjillä on omat mielipiteet asiasta.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.