RDM

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Screamy

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
18 Toukokuu 2020
26
12
3
73
Vihanti
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): id 1
Aika ja päivä: 19.9 n8.10
Rikottu sääntö:RDM (Random Death Matching): Pelaajan tappaminen tai pelaajaa kohti ampuminen ilman minkäänlaista roolipeliä on ehdottomasti kielletty. Sinun tulee aina ilmoittaa tai tehdä roolipelissäsi selväksi, että käytät voimakeinoja(ammut/lyöt).

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Olin menossa tarkastamaan jengilipun rahatilannetta ja yhtäkkiä nurkan takana on ukko, joka alkaa ampumaan. Minulle ei ollut tullut ilmoitusta valtauksesta joten en ollut menossä sitä puolustamaan. Pistoolin otin käteen koska olen tottunut ottamaan sen käteen kun menen lipulle.

Todisteet:

https://medal.tv/clips/33047399/d1337AY1hD3l
 

Torniainen

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Helmikuu 2020
3
0
1
en ole kykenevä vastaamaan mihkään ajalla 20.9.17.10 koska olen armeijassa tällä ajalla!
 

Torniainen

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Helmikuu 2020
3
0
1
Omasta mielestä tämä ei ole RDM koska oli valtaus käynnissä ja hän juoksi ase kädessä suoraan alueelle. lisäyksenä hän tuli hetki alotuksen jälkeen . sit ymmärtäisin reportin aiheen jos hän olisi tullut ilman asetta ja olisin ampunut hänet siihen paikkaan ilman varoitusta.
 

Screamy

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
18 Toukokuu 2020
26
12
3
73
Vihanti
Minulle ei ollut tullut ilmoitusta valtauksesta, joten olin normaalisti menossa tarkistamaan lipun rahatilannetta.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Noniih. Kyllähän tuo tuossa klipissä hieman RDM;ltä näyttää. Se, mitä kuitenkin aloin ihmettelemään on se, että Screamy ei tuntunut ainakaan säikähtävän sitä, että yhtäkkiä alettiin ampumaan. Ennen tätä laitoit myös musiikin pois päältä, otit aseen käteen ja menit katolle. Katselit myös mielestäni tuohon suuntaan ja klipissäkin näyttää siltä, että olet tietoinen siitä että katolla on joku. Miten selität tämän?

En ole varma jengilipun sijainnista. Onko se katolla?
 

Screamy

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
18 Toukokuu 2020
26
12
3
73
Vihanti
Noniih. Kyllähän tuo tuossa klipissä hieman RDM;ltä näyttää. Se, mitä kuitenkin aloin ihmettelemään on se, että Screamy ei tuntunut ainakaan säikähtävän sitä, että yhtäkkiä alettiin ampumaan. Ennen tätä laitoit myös musiikin pois päältä, otit aseen käteen ja menit katolle. Katselit myös mielestäni tuohon suuntaan ja klipissäkin näyttää siltä, että olet tietoinen siitä että katolla on joku. Miten selität tämän?

En ole varma jengilipun sijainnista. Onko se katolla?
Minulla ei ollut päällä edes jengivaatteita, joka kertoo siitä, että valtausta ei oltu aloitettu/minulle ei tullut ilmoitusta. Sammutin musiikin, jotta voin keskiittyä paremmin jengilipun asioihin, aseen otan käteen aina, kun menen jengilipulla käymään. Jengilippu on rakennuksen katolla.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.