RDM

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Bombo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
3 Kesäkuu 2019
85
118
33
Siellä oli aktiivinen tulitaistelu, kun tulitte paikalle oli vielä 2 poliisia pystyssä ja 4 maissa.
 

Bombo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
3 Kesäkuu 2019
85
118
33
@Bandogay en todellakaan tiedä millä logiikalla koitat valehdella että siellä ei olisi ollut tulitaistelu ja miten päättelet asian jos näät 4 poliisia maissa.
 

Bombo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
3 Kesäkuu 2019
85
118
33
Clippien perusteella näit 2 kyttää maissa, en jaksaisi väitellä turhasta kun yrität turhaa paskaa heittää kehiin tähän reporttiin, "yhen yhtäkään ei ollu pystyssä" yritä nyt tehdä reporttisi edes valehtelematta jos et tilanteesta edes tiedä kunnolla.
 

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
@Bombo Ei tarvitse suuttua mutta mä en kyllä nähnyt yhen yhtäkään poliisia pystyssä nähnyt sen aikana mitä mä siellä olin. Enkä mä tarkottanut tuolla ettei siellä mukamas oisi ollut poliiseja pystyssä en vaan itse yhtäkään nähnyt tai tasan yhtäkään laukausta kuullu paitsi ne mitkä meitä kohti tuli.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Kyllä tuossa minusta kanssa täyttyy RDM säännön kategoriat. Toisaalta pojat olivat hyvin tietoisia, että heidän asuntoa ryöstetään ja että heitä (autoa) voidaan ampua (he tuudittautuvat videossa sääntöRP seen että näin ei "saa" tehdä). Varoittamatta ampuminen kuitenkin on lähtökohtaisesti nono ja jonkinlainen kontakti pitäisi saada tehtyä ennen ampumista.

Se, että rosvot ovat ampuneet poliiseja ei anna heille oikeutta tuhota kaikkea liikkuvaa alueelta.

Mielestäni sääntöjä on rikottu ja @Kuutti voi päättää sopivan rangaistuksen.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Noniin.

Bombon kanssa on viimeaikoina jouduttu olemaan paljon tekemisissä syystä tai toisesta ja entisiä merkintöjä on kertynyt jo aika monta.

Tästä syystä Bombon päähahmolle langetetaan 30päivän vankeustuomio. Sinut etsintäkuulutetaan ja kiinni jäädessäsi sinut toimitetaan vankilaan kärsimään tuomiosi. Onnea matkaan.

Hyväksytty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.