RDM

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Anaaa

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Helmikuu 2020
21
13
8
Lähettyville, tuossa klipissä näkyy hyvin selvästi että heti ensimmäinen luoti osuu bananaa päin, josta hän myös hieman yllättyy, tottakai kun alueen ulkopuolelta ammutaan. Joten ei, et ampunut lähettyville vaan suoraan kohti.
 

Anaaa

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Helmikuu 2020
21
13
8
@RaunoManninen ilmeisesti poisti viestinsä ku todistin sen väittämät vääriksi. Josko nyt isot miehet lopetettais se valehtelu ja kerrottais se totuus niin tää olis kaikille helpompaa.
 

RaunoManninen

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Kesäkuu 2020
59
64
18
Ana poistin viestini koska en ollut nähnyt toista clippiä jonka äsken vasta sain auki. Eli ei hänellä ole juggerpukua mitä luulin vaan ei tuo panos ole ensimmäinen jonka ammuin. Sitä taas en tiennyt että tuo tarkkari ei kuullut teille asti juurikaan ollenkaan joten ehkä se varoitus meni sitten ohi teiltä. Minun kulmasta tässä kohtaa juurikin näytti siltä että banaani piikkaa minua vaikka tähtäsikin vieressä olevia kavereita.
 

Anaaa

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Helmikuu 2020
21
13
8
Tulisit alueen sisälle ampumaan niin varmasti kuuluisi laukaukset. Mutta mikään noista turinoista ei poista sitä faktaa että ensimmäinen laukaus jonka me olemme nähneet/kuulleet on snipu joka osuu panskuun, ja joka myös tulee alueen ulkopuolelta. Eiköhän näillä videoilla ja teidän ristiriitaisilla puheilla käsittelijät pysty tekemään oikean ratkaisun.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
1601934408479.png
Kuvassa näkyy nuolella mistä laukaukset todella ammuttiin. Jätän kuvan tähän ja saatte miettiä hieman jatkoa varten suhteellisuusteoriaa siitä, mitähän admini on saattanut joskus tarkoittaa sillä, että ei ole nyt ihan millintarkkaa.
 

RaunoManninen

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Kesäkuu 2020
59
64
18
Myönnän syylistyneeni rikkeeseen ja kannan vastuun siitä. Ammuin huolimattomasti liian kaukaa. Jos vielä palvelimella saan jatkaa, lupaan olla jatkossa huolellisempi myös tässä asiassa. Näin kantapään kautta oppineena virheistäni eritilanteissa pitäisi olla kaikki jatkossa selvää ja lupaan käsisydämmellä olla huolellisempi kaikissa tilanteissa.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Omasta mielestäni tilanteessa on selvästi ammuttu redzonen ulkopuolelta sisälle. Näiden todisteiden ja kertomusten valossa itse ehdotan rangaistukseksi tilanteesta KingJanelle notea tapahtuneesta sääntörikkeestä. Odotellaan vielä angelin ehdotus rangaistuksesta.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.