RDM

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Milamariaaa tai joku tommonen

Aika ja päivä: 05.01 Klo 17:45-18:00

Rikottu sääntö:RDM (Random Death Matching): Pelaajan tappaminen tai pelaajaa kohti ampuminen ilman minkäänlaista roolipeliä on ehdottomasti kielletty. Sinun tulee aina ilmoittaa tai tehdä roolipelissäsi selväksi, että käytät voimakeinoja(ammut/lyöt).

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Olin unicornilla hengaamassa, kunnes huomaan että poliisit juttuttaa tätä naista. Menin heidän luokse ja poliisit käskevät minua poistumaan. Monen käskyn jälkeen en kuitenkaan poistunut vaan jatkoin seuraamista. Kuten klipissä kuuluu nainen sanoo että saanko lyödä häntä pesäpallo mailalla ja poliisi sanoo että anna mennä vaan. Tässä vaiheessa luulen että se on vitsi koska eihän poliisin pitäisi antaa kenenkään siviilin lyödä toista. Mutta ilman minkään näköistä varoitusta tai rpeetä hän heti tämän jälkeen lyö minut pesäpallo mailalla tehokuntoon.

Todisteet:
 

Jambbis

PSFFF
Vanhempi jäsen
10 Elokuu 2019
17
1
3
Minun mielestä poliisivalitus eikä pelaaja report? Mun mielestä tost selvästi kuuluu että kaveri aikoo sinua jotenkin vahingoittaa. Mutta katsotaan kun saan toisen kaveriksi käsittelemään asiaa
 

Vils

Alkoholisti, hökäle.
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
356
131
43
24
Turku
Minun mielestä poliisivalitus eikä pelaaja report? Mun mielestä tost selvästi kuuluu että kaveri aikoo sinua jotenkin vahingoittaa. Mutta katsotaan kun saan toisen kaveriksi käsittelemään asiaa

Jamiboin kanssa aikalailla samaa mieltä tästä että poliisivalitus, mutta myös Likainen poliisi valituksen voit tehdä pelaajavalituksen puolelle.
 
Viimeksi muokattu:

Jambbis

PSFFF
Vanhempi jäsen
10 Elokuu 2019
17
1
3
Jees eli case closed. Tee likaisesta poliisista valitus tai/ja poliisivalitus virkavirheestä
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.