RDM

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

elccuZ

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
77
18
8
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa):id oli 100
Aika ja päivä:16.00 3.2.2021
Rikottu sääntö:RDM (Random Death Matching): Pelaajan tappaminen tai pelaajaa kohti ampuminen ilman minkäänlaista roolipeliä on ehdottomasti kielletty. Sinun tulee aina ilmoittaa tai tehdä roolipelissäsi selväksi, että käytät voimakeinoja(ammut/lyöt).
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:Tein pontikkaa ja tämä kysyi rahaa en antanut ja hän hakkasi minut kuoliaaksi
Todisteet:https://medal.tv/clips/43039101/d1337M4Bd8YF
 

kalanaamio

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
12 Helmikuu 2020
120
66
28
Valitsetko itsellesi adminin.

Myös pidempi clippi olisi hyvä olla jotta voidaan tätä lähteä käsittelemään.
 

HökäleRasse

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Tammikuu 2021
194
95
28
Espoo
Sanon nyt suoraan, että minä tein virheen tuossa tilanteessa ja ymmärrän hyvin jos minut bannattaisiin tai muuten rangaistaistiin tästä tilanteesta
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Itse olen sitä mieltä, että tässä tosiaan on rikottu RDM-sääntöä, koska ns. "varoitus" tulee vasta kun isku jo tulee kohti. Tässä tilanteessa RasseTTV olisi voinut ottaa mailan esiin, sanoa, että "rahat tänne tai hakkaan sut" ja sitten hakata, jos elccuZ ei tottele.

Ehdotan rangaistukseksi RasseTTVlle asiasta varoitusta paneeliin.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Jeps.

Olen samaa mieltä Alluusion kanssa. Varoituksen ajoitus oli huono, joten RDM;än kriteerit täyttyvät.

Kirjaan sinulle paneeliin varoituksen. Jatkoa varten; kertaa säännöt ja ohjeet.

Jos haluat ryöstää toisen pelaajan, tee hänelle selkeästi selväksi, että aiot häntä satuttaa. Muista mennä roolipeli edellä, ei hyöty.

Hyväksytty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.