Rxni - 1.3, 2.2 ja 2.4

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Rxni
Aika ja päivä: 21.8.2021 21->
Rikottu sääntö: 1.3, 2.2 ja 2.4 nyt ainakin
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Tosiaan aloin seuraamaan ko henkilöä, kun laittoi hyvin kyseenalaisia twiittejä unicornilla olevaan tapahtumaan liittyen. Vaikka on hyvä, että porukka roolipelaa eri tavoilla, niin tässä tapauksessa tuskin kellekään jää epäselväksi, millaisesta roolipelistä tässä on kyse. Kokoajan tulee jotain lentäviä lauseita itämaan kielillä, milloin puhutaan Allahin armeijoista, milloin räjähteistä. No kaikki ymmärtää pointin. Heitän sekaan vielä OOC selitykset keskustan tallilla jne. Klipit katsottuaan ymmärtää kyllä, että alkoi menemään vähän yli jo ennen imperiumilta lähtöä.
Todisteet: Alla on hiukan nopeampi versio, sillä spectatessani tuli noin 30 minuutin edestä tavaraa. Alla olevasta on siis leikattu asiaankuulumaton pois. Niille jotka jaksaa katsoa 30min klipin, löytyy se tästä.
 

rxni

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
8 Marraskuu 2020
162
114
43
www.twitch.tv
Juu tosijaan aika selvä keissi ainakin toi OOC ja 2.4... Oli päässy toi 2.4 sääntö unohtumaan, kun en sääntöjä päivittäin lue ja muistele ulkoata. Kuitenkin tässä vaiheessa kiistän että olisin rikkonut sääntöä 1.3. Joten pyydän että @janini kertoisi vaikka itse miten sääntöä rikoin. Muuta sanottavaan mulla ei oikeestaan oo, pitää alkaa nyt OIKEASTI keskittymään mitä rp:ssä sanoo koska mulla on entisyyttä OOC puheesta ja ei bännit nyt oikein maistu. Oon myös valmis poistamaan kyseisen hahmon jos näin pyydetään.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
On vähintäänkin kyseenalaista pelata tälläistä hahmoa, ottaen huomioon maailman tilanteen. Varsinkin kun olet yhteisövastaava sinun tulisi näyttää esimerkkiä ja olla tietoinen mikä on hyvänmaun rajoissa pelaamista.

On ok pelata mitä tahansa, mutta se täytyy tehdä hyvin ja hyvän maun rajoissa.

Miksi kuvittelit tämmöisen toiminnan olevan ok?
Mitä tekisit nyt toisin?
 

rxni

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
8 Marraskuu 2020
162
114
43
www.twitch.tv
Miksi kuvittelit tämmöisen toiminnan olevan ok?
En oikeastaan kuvitellutkaan. Ajattelin tehdä omasta mielestä hauskan hahmon jolla pääsisi välillä ammuskelemaan ja mähisemään porukan kanssa. Silti kuitenkin alitajunnassani tajuin että tämä on vähän kyseenalaista, mutta en ajatellut sen olevan kauheen vakavaa. Farssilla on ollut ennenkin samanlaisia Jamali-hahmoja, mutta tämä taisi mennä liian yli.

Mitä tekisit nyt toisin?
Olisin varmaann luomatta koko hahmoa tai kysyisin ylläpidon tai muiden pelaajien mielipidettä. Hahmon tarkoituksena ei ollut kuitenkaan loukata ketään henkilöä tai ihmisryhmää. Pahoittelut jos näin on päässyt käymään.
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Huomenta @rxni
Uskon vahvasti, että rxni on luonut hahmon " vitsillä " ja ajatellut että tämä on hauska homma.
Osa varmasti on hahmollesi myös nauranut, en kiellä sitä mutta vähän saisi heittää jäitä hattuun.
Toivonkin että mietit järjellä jatkossa, koska toimit tällä hetkellä yhteisövastaavana ja sinun pitäisi näyttää esimerkkiä muille.
Sinulta löytyy aikaisempia merkintöjä OOC puheesta ja olen mielestäni siitä sinulle huomauttanut.
Toivon että tämä on viimeinen kerta kun sinulle täytyy siitä huomauttaa, koska niitä on keertynyt sen verran paljon että seuraavalla kerralla mielestäni ei enää pelkkä huomautus riitä.
Ehdotan notea sääntörikkeistä 1.3, 2.2 ja 2.4 ja jos paska osuu tuulettimeen vanhojen rikkeiden osalta, lähdetään sitten miettimään mitä sun kanssasi oikein pitäis tehdä.
Jätän sinun kohtalosi kuitenkin @psykopaattikana n käsiin, rukoilkaamme, kun odotamme hänen vastausta.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Päähahmo saa kolmekymppisen sekä laitan sinulle myös samalla 30 päivän konnailukiellon.

Ilmoita minulle päähahmosi nimi niin etsintäkuulutan sen julkisesti. Et voi piiloutua toisen hahmon taakse. Konnailukielto alkaa jäätyäsi kiinni.

Jatkossa mieti hahmojasi tarkemmin.
 

rxni

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
8 Marraskuu 2020
162
114
43
www.twitch.tv
Kyösti Lindeman

Tuleeko konnailukielto heti voimaan vai vasta sillonkun pääsen pois kolmekymmpiseltä?
 

rxni

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
8 Marraskuu 2020
162
114
43
www.twitch.tv
En kuitenkaan ymmärrä tuomion ideaa, miten sen pitäisi auttaa että oon vaan 30päivää pelaamatta?