Sampit - RDM

Trashwarrior

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Helmikuu 2021
97
32
18
22
Suomi
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Aleksi Mäkelä, Tumma teemu(iceaatana)
Aika ja päivä: 23.7. Klo 23-23.30
Rikottu sääntö: RDM

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Elikkä oli jo jonkin aikaa ollut samppien kanssa huutelua twitterissä molemmin puolin ja ne olikin hetkeä aikasemmin jo telottanu meidät(minä ja @EuropeanOnion ), mut tässä tallilla tapahtuneessa kohtauksessa tapahtuu RDM sääntörike kaksi kertaa, kun "Pikku aleksi" sekä "tumma teemu" ampuvat meidät varoittamatta ilman hyvää roolipeliä. Ja tiedän, meilläkin kiehui yli (täten kipu-rp ns unohtui) ja puolin toisin tuli todella ala-arvoista kommentointia sekä muuta paskaa kuten klipissä kuuluu. Pahoitteluni siitä.


Todisteet: RDM kohdissa 5:04 sekä 7:05
 

hauk1

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Maaliskuu 2020
27
0
1
Vain ilmoitettu henkilö, adminit ja ilmoittaja voivat keskustella threadissä. Mikäli tarvetta, adminit kutsuu lisää todistajia threadiin.
JDM hallitsee
 

ice22

Käyttäjä
26 Huhtikuu 2021
14
11
13
No terve, tossijaa tossa en koe tehneeni mitään väärää kun ammuin autosta kun varoitin moneen otteeseen että yksin kuva vielä nii ammun ja he laittoi ja ammuin... he kerjösivät luotia ottaan ja tämän toteutin. Mutta kannattaa teidän myös jatkossa miettiä mitä suusta päästää mm. kun tapettiin aijemmin teidät nii te saboitte että "pikku aleksi henkinen ikä 8v" yms. käsitteliäksi vaikka hoikkis
 

Trashwarrior

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Helmikuu 2021
97
32
18
22
Suomi
@Juvonen niinkun tossa mainitsin "puolin toisin tuli todella ala-arvoista kommentointia sekä muuta paskaa kuten klipissä kuuluu. Pahoitteluni siitä." tiedostettiin kyllä jälkeenpäin tämä. Itse oletin että kuvan ottamisella meinasit kuvia sinusta, kun lopussa kuvattiin auton rekkaria poliisia varten. Ja tietääkseni Hoikkis ei tällä hetkellä käsittele reportteja.
 

ice22

Käyttäjä
26 Huhtikuu 2021
14
11
13
Itse pyrin käyttäytymään mahdollisimman asiallisesti tilanteeseen nähden ja päätinkin siinä vain olla suurimman osan ajasta autossa hiljaa.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Hoikkis ei käsittele tällähetkellä pelaajareportteja.

@Juvonen voitko valita jonkun toisen käsittelemään ilmoitusta. Tämänhetkinen lista admineista on tässä:


LVL 1 - eivät käsittele keskenään valituksia, toisen käsittelevän tulee olla vähintään LVL2
Fauni
JarnoRu
M1ku

LVL 2
Henqqqu
Heppatyty
Janini
Ohut Herkku
SeraluoT
ZereZu

LVL 3
Alluusio
Pöhnö


Ylläpito - käsittelevät vain mikäli ilmoituksen tekijä on admin
iKE

Omistaja - käsittelevät vain admineiden tekemiä rikkeitä
angellfall
psykopaattikana
white
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
561
250
63
Jahas, tutustun huomenissa tarkemmin tähän ja palataan sitten asiaan 👌
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Olipas tosiaan harvinaisen paskasti hoidettu tilanne kummaltakin osapuolelta monellakin tavalla. En nyt kuitenkaan ota tässä kantaa muuhun kuin ilmoitettuun rikkeeseen eli RDM:ään. Sen kriteerit tässä täyttyvät täysin, sillä henkilöt eivät varoita ampuvansa. Toki tilanne on kuumentunut ja siinä pitäisi jo lähtökohtaisesti pelätä oman henkensä puolesta, mutta silti edes joku pieni "pääs kii tai ammun sut" olisi ollut paikallaan.

Pikku Aleksi riddled SiriusBlue( ・_・)♡. [SMG] 23.07.2021 - 23:17:21
[23.17]
SiriusBlue( ・_・)♡ died. 23.07.2021 - 23:17:26
[23.19]
iceaatana rifled European Onion( ・_・)♡. [Assault Rifle] 23.07.2021 - 23:19:23
[23.19]
European Onion( ・_・)♡ died. 23.07.2021 - 23:19:27

Rangaistusehdotus: Pikku Aleksille ja iceaatanalle RDM-varoitukset paneeliin
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
561
250
63
Clipin tutkittuani ja hetken aikaa pähkäiltyäni olen @Alluusio kanssa samaa mieltä. Nyt sitten pojat järki käteen jatkossa!
 

ice22

Käyttäjä
26 Huhtikuu 2021
14
11
13
minä varoitin kyllä TÄYSIN ja ymmärrettävästä "vielä yksi kuva niin ammun" ja sen jälkeen kun ammuin niin snoin että varoitin.
 

ice22

Käyttäjä
26 Huhtikuu 2021
14
11
13
en kauheemmin muuta tilanteessa edes viitsinyt sanoa koska tiesin että jos aukasen suuni niin äkkiäkös siitä tunteet minullakin kuumenee ja sitten olisikin tullut jo eri asiasta reporttia. Mutta sen myönnän että tilanne/tilanteet olivat aika huonolla roolipelaamisella hoidettu. Tästä viisaampina on hyvä jatkaa eteenpäin!
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Katsoin nauhan uudestaan ja siinä kuuluu kyllä varoitus 6:35 "ykskin kuva ni mä ammun sua", sekä ampumisen jälkeen "mä varotin sua". Mutta en näe, että klipissä kukaan ottaisi sinusta kuvaa? Juu, twitteriin tuli viesti, mutta miten maagisesti tiedät, että se on kuva ja vieläpä juuri sinusta ilman että edes katsot puhelintasi? Jos kyseessä ei ole mielestäsi RDM, niin ainakin FailRP. Noh, joka tapauksessa. Suljetaan tämä käsiteltynä.