Siis WTF!?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

8-B0T

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Kesäkuu 2019
7
3
3
SteamNick(jolle bannit on saatu): 8-B0T
Milloin sain bannit: En tiedä, varmaan viime yön aikana. jouduin asentamaan gta v uudelleen sillä olin vahingossa poistanut gta tiedostoja kun olivat erillään "AA Kuvat" kansiossa. Pääsin vasta tänään päivällä liittymään takaisin palvelimelle
HexID: 110000114139fec
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198297096172/

Bannien syy:
MOD Menu!?

En koskaan edes ole ajatellut mod menun lataamista. Olen päässyt poliisiin ja tehnyt töitä erittäin vakavasti, joten miksi edes haluaisin modata? Mistä edes saa mod menun?
Kerron nyt kaiken mitä tapahtui. Menin kaverilleni perjantaina 19:00-20:00 aikana. Pääsin sinne ja laitoin koneeni kiinni hänen koneensa viereen, ja yhdistin samaan laniin. Menin muiden kavereideni kanssa discordiin ja samalla menin poistamaan turhaa roskaa koneeltani. Positin tiedostoja mitä olivat "AA Kuvat" Kansiossa erillään ja joiden nimet olivat x64(abcdefghijkl).rpf ja katsoin niiden lähteen ja ne eivät näyttäneet kuuluvan mihinkään.
589590
Tämän jälkeen noin tunti koitin mennä pelaamaan FiveM mutta en päässyt sillä se iski tämän näköistä erroria: 591
Painoin tuota http://rsg.ms/verify linkkiä ja tämän näköinen sivusto avautui:592
jossa kerrottiin että gta täytyy asentaa uudelleen puuttuvien tiedostojen takia. Mutta koska olimme samassa lanissa lataus nopeus oli 600 kt/s joten ajattelin etten lataa sitä siellä vaan vasta kotiin päästyäni. Jossain vaiheessa kaverini auto laitettiin paaliin rp puolella ja häneltä meni totaali moti ja uhosi vdm ja rdmjutuilla sekä että hän menee lambda menun kanssa räjäyttämään kaikkien autot ja jotain tälläistä, johon vastasin "että tee mitä teet mutta mä meen nukkuu". Seuraava päivä ja hän kertoi perseilleensä lambda menun kanssa ja potkinut ihmisiä tulinyrkeillä poliisiasemalla. ja kertoin että joku poliisi oli ollut poliisiaseman vastapuolella olevalla tiellä ja än oli mnnyt potkaisemaan tätä ja tämä oli räjähtänyt itsekkin. tunnistin henkilön olevan tuntomerkkien perusteella pelissä "Eemeli.A".Tulin eilen illalla kotiin ja laitoin gta asentumaan ja pelailin sitä noin tunnin tai pari kunnes menin nukkumaan. Tänään päivällä kun koitin päästä palvelimelle. olin saanut bannit syystä: "MOD Menu".
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.