Slubg - FearRp

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Screamy

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
18 Toukokuu 2020
26
12
3
73
Vihanti
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Slubg / Mikko Rööri

Aika ja päivä: 21.11.2020 10.30-11 sillä välillä

Rikottu sääntö: Pyri kunniottamaan henkeäsi. Ehdottomana sääntönä on 2vs1. Jos siis yksin joudut kahden ryöstäjän/poliisin(kummatkin aseistettuja) armoille, et saa tehdä vastarintaa. Olin yksin mutta tämä on lähimpänä.

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Marttapaikalla näin hienon audi rs6. Ajattelin, että voisin ryöstää sen. Audikuski ajoi keskimaahan villankeruulle. Menin kysymään, että paljolla henkilö myy audin ja hän sanoi, että 420k. Kysyin, että lähdetäänkö trafille, tällä yritin saada itseäni ajaamaan autoa ja siinä onnistuinkin. Matkalla sanoin, että bensa on vähissä, joten menin pohjoisen pullakaupalle "tankkaamaan". Otin aseen käteen ja sanoin että käsiä ylös, henkilö nousi takapenkiltä ulos, oli siinä hetken ja hyppäsi autoon ajajan paikalle ja ajoi pois vaikka kokoajan osotin häntä aseella. Tilanteen jälkeen slubg luultavasti vei auton suoraan talliin, koska hänellä oli uusi auto millä hän oli mennyt villapaikalle takaisin.

Todisteet:
https://medal.tv/clips/37065152/d1337Q14xgp6
clipissä ei jostakin syystä kuulu minun ääniä
 

Slubg

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
18 Marraskuu 2020
18
0
3
Valitsen @Kuutti ja sanon tohon vaan sen että pelasin aikaa ja sanoin siinä että ihan just laitan kädet ylös mutta joo.
 

Screamy

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
18 Toukokuu 2020
26
12
3
73
Vihanti
Minulla ei ole clippiä, missä kuuluu myös oma ääneni, mutta clipissähän kuuluu slubg ääni, mutta ymmärrän jos ei voi tehdä mitään kun minun ääneni ei kuulu.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Mielestäni tätä tilannetta on erittäin hankala hahmottaa, kun ei ole mahdollista kuulla, miten ja millä sanoilla olet kyseistä kaveria käskyttänyt ja mikä tähän välikohtaukseen ylipäätään on johtanut. Klipissä ei myöskään kuulu tämän takia miten olet häntä varoittanut siitä, että aiot voimakeinoja käyttää.

Mielestäni homma pistetään nippuun riittämättömien todisteiden takia. Katsotaan kuitenkin mitä mieltä @Masi on.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Juu. Laitellaan tosiaan tämä ilmoitus nyt lukkoon, koska ilmoittajalla ei ilmeisesti clippiä ole jossa kuuluu selvästi molempien osapuolien ääni. Ohje threadissa kuitenkin lukee että äänet on pakolliset kaikkiin todisteina käytettäviin clippeihin. Pelaaja ilmoitus on hylätty, syyllä riittämättömät todisteet tilanteesta.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.