Specceli - RDM ja N-pommi

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

HezeGamer

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Heinäkuu 2020
34
29
18
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): @Specceli
Aika ja päivä: 11.4 ja klo. 22.00-22.30 välillä
Rikottu sääntö: 1.1 ja 3.1
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Clipillä jojo oli kävelemässä kohti Yellow Jackin aluetta hiekkatieltä, kunnes Specceli päättää siinä sitten hänelle päästää sammakot suustaan ja varoittamatta tilanteessa häntä lyömään kaksi kertaa. Myöhemmin lyötyään hän valittaa siitä, kuinka hänelle annettiin lasku siitä, koska hän oli kieltäytynyt siitä, että poistattaisi bandanan hänen kasvoiltaan, koska hän oli paikassa, jossa oli käytäntönä se, että kaikki kasvoa peitettävät mukaan lukien bandana otettaisiin pois.



@Doreahia vois ottaa koppia tästä.

Tarvittaessa voin lisätä 5min clipin.
 

Specceli

PriGiigar
Vanhempi jäsen
3 Maaliskuu 2020
174
331
63
Joo oltii pelaamas bilistä sisällä Milan ja Lassin kanssa kun lätkisit sen laskun mun taskuun. Huikkasin jo sillon että vedän sua turpaan / revin pään irti.. N-pommista pahoittelut sitä en pysty enää takaisin suuhuni saamaan. Lipsahti mikä lipsahti.

Käsittelijäksi: @kalanaamio
 

Specceli

PriGiigar
Vanhempi jäsen
3 Maaliskuu 2020
174
331
63
Vaadin sen 5 minuutin klipin, koska siinä tulee ilmi se kun sinua varoitin sisällä. Voit varmaan myös itse tämän vahvistaa @HezeGamer ? : )
 

HezeGamer

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Heinäkuu 2020
34
29
18
@Specceli Kyllähän se viiden minuutin clippi minulla löytyy. Ja sitten sen verran haluan lisätä, että teen tämän pelaajareportin siis @jo56478jo puolesta, mutta tässä 5min
en siis itse ole se osallinen tässä, että teen vain tämän hänen puolesta.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
461
308
63
Suomen Ateena
Sillä ei sikäli ole väliä tässä kohtaan että kuka sen tiketin on tehnyt. Se on toissijaista etenkin silloin kun kuitenkin pelaaja joka on rikkonut palvelimen sääntöjä / käyttöehtoja pelatessaan palvelimella on osoitettu oikein.

@Specceli miten oikeutat toksisen käyttäytymisesi kanssa pelaajaa kohtaan palvelimella? Näitä "lipsahduksia" on tullut jo aikas useasti joten et selvästi ole edellisistä tapauksista oppinut mitään.
 

Specceli

PriGiigar
Vanhempi jäsen
3 Maaliskuu 2020
174
331
63
Hmm itse en kyllä muista yhtäkään. Mutta olin todella väsynyt eilen tuohon aikaan jo ja tuosta ei kauaa mennyt edes kun nukkumaan sitten kömmin.

Itse tajusin lipsahduksen vasta siinä kohtaa kun fxmixx siitä minulle huomautti. Ja ei en ole ketään toista kohtaan henk.koht toksinen :) Se on vain rp-hahmoni. Muistakaahan nyt rakkaat lapset tämä.

Ja pahoittelut jos muistan väärin tuon ilmoituksen tekemisen.
 

Doreahia

ヽ(o♡o)/
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
173
190
43
www.twitch.tv
No heipä hei!

Olen tässä nyt käynyt tätä clippiä läpi, enkä löydä kohtaa, missä asianomaista olisi varoitettu.
Ja mitä tähän lipsahdukseen tulee, niin vaikka olisikin väsynyt, niin ei se ole oikeutus sammakoita päästellä suustaan.

Täten ehdottaisin;
Speccelille kirjataan merkintä RDM:stä sekä 1.1 rikkomisesta + historian takia 30pv tuomio hahmolle Pera Paananen.

Odotellaan kuitenkin vielä @kalanaamio vastausta ja mielipidettä asiaan.
 

kalanaamio

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
12 Helmikuu 2020
120
66
28
olen myös ymmärtänyt ett varoitus on tullut ennen tätä näytettyä clippiä. Npommia ei oikein voi millään perustella. 30pvä rangaistukseksi minun mielestäni on sopiva. Jospa ne sammakot sit pysyis jatkossa sielä masussa.
Ps. Älä syö kutua
 

Doreahia

ヽ(o♡o)/
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
173
190
43
www.twitch.tv
Haluan vielä tästä RDM:stä tarkennusta, siitä kun kiistellään täällä.
Clipissä ei sitä varoitusta kuulu. Tällä hetkellä voimme asiaa käsitellä vain meille ilmituoduilla todisteilla.

Jos kummaltakaan osapuolelta löytyy videomateriaalia tai muita todisteita, niin tuokaa ne nyt esille.
 

Specceli

PriGiigar
Vanhempi jäsen
3 Maaliskuu 2020
174
331
63
en vaan ymmärrä minkätakia kyseinen henkilö ei itse sitä voi mainita...
 

Specceli

PriGiigar
Vanhempi jäsen
3 Maaliskuu 2020
174
331
63
Näköjään kyseinen henkilö sopivasti poistanut vodin siltä päivältä :DDDDDD
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113
Jojo ei tule itse tähän mitään laittamaan. Tuomio on kuitenkin jo päätetty, oli rdm kiistelty eli ei. Ja tuomio on päätetty tuosta n-pommista, joten tarvittaessa käsittelijät voivat vaikka jättää rdm-osuuden käsittelemättä puuttuvien tietojen johdosta ja käsitellä suoraan n-pommin perusteella.
 

Doreahia

ヽ(o♡o)/
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
173
190
43
www.twitch.tv
Juteltiin Kalanaamion kanssa, ja ollaan samaa mieltä asiasta, joten todisteiden puutteesta jätetään RDM osuus pois, ja hakemus käsitellään säännön 1.1 nojalla.

Speccelille kirjataan merkintä säännön 1.1 rikkomisesta, sekä historian painosta 30-päivän tuomio hahmolle Pera Paananen.

Täten hakemus on käsitelty, ja hyväksytty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.