Svedu - FailRP

miro.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Marraskuu 2020
184
75
28
Suomen perseenreikä aka. Turku
www.kela.fi
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Svedu/Svedumon
Aika ja päivä:
5.10.2021, noin klo. 18:15
Rikottu sääntö: Failrp - Pyri aina kunnioittamaan hahmosi henkeä roolipelatessasi
*sovellusesimerkki: 2 vs 1 tilanteessa et saa tehdä vastarintaa mikäli olet yksin (ei aktiivisissa tulitaistelussa).
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Oltiin ottamassa kyseisiä poliiseja haltuun (Nitta ja Svedu) aikaisemman tilanteen takia, Nitta nostaa kädet nätisti ylös, vaikka olen yksin tilanteessa. Kun kaverini kuitenkin pääsevät paikalle alkaa Svedu osottelemaan pistoolilla 3v1 tilanteessa.
Todisteet:

Kohta: 1h 24min 50s
 

svedu

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Taksi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
27 Toukokuu 2019
591
107
43
Juu kiinnitin kaiken huomion sun clubiin. Sanot että teitä on kolme. 2 paikkaine auto, ajattelin että bluffaat. Harmaata asea/ muita henkilöitä en nähnyt vasta kuin nostin kädet ylös. Jolloinka jo sain luodista.
Mulla graffamodissa yö on oikeasti pimeä.
Luotiakaan en tilanteessa ampunut.

@Fauni jos mun puolen käsittelis.
 

Fauni

Parratonkaljusetämies
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
11 Marraskuu 2020
109
70
28
33
Oulu
Morjes

-svedu ilmoitti tossa että hänellä oli kaikki huomio clubissa, joka on 2 paikkanen auto.

-Hän oli kauempana tilanteessa ja lähestyi teitä, joka mahdollistaa näin pimiessä tarkan vaikean havainnoinin henkilöistä montako on paikalla.

-Lisäksi @svedu oli selin teihin päin kun kurvasitte vierelle / taakse ja kun kääntyi niin näki 2 miestä, yksi sisällä clubissa edelleen.
Jolloin tilanne vaikutti tilanteelta 2v2 vaikkakin todellisuudessa tilanne oli 3v2.

-Tilanteessa on aina hyvä tuoda esille henkilöt, jotka on tilanteessa eikä vain lukumäärä. Tilanne oli varmasti selvä kun viimeinen ukko hyppää clubista ulos.
Muttamutta summarum, omasta mielestä tässä ei ole minkäänlaista failrp statusta täyttävää rikettä.

Mutta otamma tottakait huomioon vanhemman ja viisaamman kolleegani huomiot mukaan :) @Alluusio
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Iltaa kaikille!

Olen Faunin kanssa samaa mieltä asiasta eli sääntörikettä ei tässä tapahdu. Ehkä jos pilkkua viilataan, mutta ei ainakaan törkeää tai tahallista. Svedu korjaa käytöksensä heti, kun tajuaa, mikä tilanne on oikeasti.

Enemmän kiinnitin huomiota siihen, että jengiläiset metsästävät tahallaan poliiseja? Kuinkahan monta kertaa sitä on yritetty sanoa, että jengien kuuluisi pelätä poliiseja, eikä pitää heitä loottilaatikkoina...

Suljetaan tapaus käsiteltynä. Kenellekään ei tästä siis mitään rankkuja tule.