swindler

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Ende

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Huhtikuu 2019
24
39
13
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): swindler (rpssä Jallu Jaatinen)
Aika ja päivä: 22.11.2019 klo 00:30
Rikottu sääntö: FailRP/FearRP = Pyri kunniottamaan henkeäsi. Ehdottomana sääntönä on 2vs1. Jos siis yksin joudut kahden ryöstäjän/poliisin(kummatkin aseistettuja) armoille, et saa tehdä vastarintaa.
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Kidnappasimme Jallu Jaatisen Sinister Streetbikesilta ja yritimme saada häneltä tietoa liittyen yhteen ammuskeluun, mutta ei suostunut kertomaan mitään vaan näsäviisasteli koko kidnappauksen ajan eikä pelännyt vaikka aseilla uhaten yritimme saada tietoa.
Todisteet:
 

swindler

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Toukokuu 2019
68
91
18
Ensiksi kysyisin endeltä miten minun autoni tai muu omaisuuteni liittyy ampumistapaukseen? Niinkuin olet pelaaja reportissa ilmoittanut.
Toki. Tilannehan oli se että minut haettiin aseella uhaten streetbikesin pihalta. Nousin auton kyytiin suosiolla. Matkalla padolle keskusteltiin siitä miksi minut oli otettu (kidnapattu) kyytiin. Jallun piti hypätä kuolemaan hetkeä aiemmin. Mutta tuossa kohtaan asia yht äkkiä kääntyi minun autoihin. En kieltänyt ko. Autoja mitä sanoivat että omistan. Siinä tuli suurin piirtein kaikki autoni mitä omistan ja minkälaisia.samalla yritin muistella/miettiä mitä autoja kaupungissa on (nimiä) ja olisin syöttänyt väärää informaatiota heille. Keskustelu olisi voinut jatkua hitusen pidempään ja he varmasti olisivat voineet saada jotain tietoa mutta jallu sai aika nopeasti luodeista joten tilanne vähän kuihtui kasaan.
 
J

jawwe

Guest
Hei,

Clipin perusteella äänensävy kuulostaa hieman näsäviisaalta, mutta tietäen hahmon Jallu Jaatisen, tuollanen tyyli/äänensävy on osa häntä itseään. Miksei tilannetta viety vielä eteenpäin? Olis voinut lähteä vaikka mukaan tuohon yksinkertaiseen keskusteluun tyylillä ”voee onko niissä autoissa kenties 4 rengasta ja ratti jolla sitä ajetaan”. Roolipeluussa on niin paljon mahdollisuuksia käyttää mielikuvitusta eikä kaiken tarvitse ja kuulu aina tapahtua muutaman lauseen jälkeen niinkuin itse tahtoo.

Esitän ehdotuksen teille tilanteessa oleville kidnappaajille:
Heittäytykää tilanteisiin. Hahmot on erilaisia. Varautukaa siihen, että tilanne saattaa venyä mikäli lähdette tällaisia roolipeluita tekemään.

Itse en näe tapahtuneessa mitään suoranaista sääntörikettä edellä mainittujen perustein.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.