Olisiko mahdollista, jos Farssistanialle tulisi talvi silloin kun tulee ensilumet. Tulisi lunta, liukasta yms.. Ois mun mielestä ihan hyvä lisäys jos saatais talven ajaksi tämmönen, tai edes kuukaudeksi.
Näinhän se on ollu jo pari vuotta eli tulee kyllä kun tuleeOlisiko mahdollista, jos Farssistanialle tulisi talvi silloin kun tulee ensilumet. Tulisi lunta, liukasta yms.. Ois mun mielestä ihan hyvä lisäys jos saatais talven ajaksi tämmönen, tai edes kuukaudeksi.
Talvi varmasti taas tulee, oletettavasti joulun ajaksi.Olisiko mahdollista, jos Farssistanialle tulisi talvi silloin kun tulee ensilumet. Tulisi lunta, liukasta yms.. Ois mun mielestä ihan hyvä lisäys jos saatais talven ajaksi tämmönen, tai edes kuukaudeksi.
Tää on aina yhtä hauskaa huomata tää ilmiö, kun porukka hypettää servulle talvea ja lunta. Kun ne sitten laitetaan, niin muutama päivä, max viikko myöhemmin porukka onki taas sitä mieltä, että lumi on perseestä ja halutaan kesä mappi takasi. Ihan joka ikinen talvi sama ilmiö tapahtuu
Voit tehdä itse roolipelilläsi lumitöitä. Esim autokaupasta saa työautot osiosta sellasen puskutraktorin jossa on aura niin sillä vaan kruisailet kylilläOis makeeta jos talvella ois jotain uutta kivaa tekemistä esim lumitöitä
totta.Voit tehdä itse roolipelilläsi lumitöitä. Esim autokaupasta saa työautot osiosta sellasen puskutraktorin jossa on aura niin sillä vaan kruisailet kylillä