Talvi Farssille?

Vanilijadonitsi<3

Uusi käyttäjä
6 Kesäkuu 2022
2
0
1
Olisiko mahdollista, jos Farssistanialle tulisi talvi silloin kun tulee ensilumet. Tulisi lunta, liukasta yms.. Ois mun mielestä ihan hyvä lisäys jos saatais talven ajaksi tämmönen, tai edes kuukaudeksi.
 

Wilffi

SuS
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
620
169
43
Olisiko mahdollista, jos Farssistanialle tulisi talvi silloin kun tulee ensilumet. Tulisi lunta, liukasta yms.. Ois mun mielestä ihan hyvä lisäys jos saatais talven ajaksi tämmönen, tai edes kuukaudeksi.
Näinhän se on ollu jo pari vuotta eli tulee kyllä kun tulee :)
 
  • Like
Reaktiot: Alluusio

Pottu

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Lokakuu 2019
465
177
43
Potato field
Tää on aina yhtä hauskaa huomata tää ilmiö, kun porukka hypettää servulle talvea ja lunta. Kun ne sitten laitetaan, niin muutama päivä, max viikko myöhemmin porukka onki taas sitä mieltä, että lumi on perseestä ja halutaan kesä mappi takasi. Ihan joka ikinen talvi sama ilmiö tapahtuu :D
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,273
2
1,441
113
Olisiko mahdollista, jos Farssistanialle tulisi talvi silloin kun tulee ensilumet. Tulisi lunta, liukasta yms.. Ois mun mielestä ihan hyvä lisäys jos saatais talven ajaksi tämmönen, tai edes kuukaudeksi.
Talvi varmasti taas tulee, oletettavasti joulun ajaksi.
 
  • Like
Reaktiot: NIA

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
618
1
284
63
Tää on aina yhtä hauskaa huomata tää ilmiö, kun porukka hypettää servulle talvea ja lunta. Kun ne sitten laitetaan, niin muutama päivä, max viikko myöhemmin porukka onki taas sitä mieltä, että lumi on perseestä ja halutaan kesä mappi takasi. Ihan joka ikinen talvi sama ilmiö tapahtuu :D

No jep, lumi lähtee aivan liian äkkiä pois, mutta minkäs sille voi kun niin moni ei siitä tunnu tykkäävän.
 
  • Like
Reaktiot: Soulless