Tatuointi yritykselle custom tatuoinnit

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Tämä on varsinaisen helppo toteuttaa. Tai "helppo", meillä ei varsinaisesti ole ketään graafista tekijää, joka noita pelin striimattavia tekstuureita tekisi.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Jos ne menee periaatteessa samalla tavalla kuin vaatteiden muokkaus, niin minä voin kyllä ainakin yrittää tehdä...
 
  • Like
  • Love
Reaktiot: fxmixx ja NIA

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Jos ne menee periaatteessa samalla tavalla kuin vaatteiden muokkaus, niin minä voin kyllä ainakin yrittää tehdä...
Kyllä tuo toimii samalla tavalla kun vaatteiden tekstuurien muokkaus. Näin olen ainakin ymmärtänyt
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,214
1
1,112
113

Tuossa muutama maksullinen mahdollisuus.
 
  • Like
Reaktiot: NIA

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113

Tuossa muutama maksullinen mahdollisuus.
Joku maksuton olisi varmaan hyvä liittää tähän niin porukka voi vaikka ite rustata omat jengi tatskansa sitten, kun näkee miten se kansio muodostuu. OpenIV llähän nuo kaikki tiedostot saa sitten auki kyllä. Luulen, että meille kyllä enemmän valuee juurikin noilla custom tatuoinneilla, jotka kuvastaa vaikka jotain jengiä, hokemaa, tai muuta tälläistä palvelinkohtaista.
 
  • Like
Reaktiot: Gioshox

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Ite en noiden tatuointejen tekemisestä niinkään tiedä että miten suuria tiedostoja siellä pyörii mutta pyydän että ne jotka niitä tekevät niin ottaa huomioon myös tiedostojen optimoinnin
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.