Tukeee POWERGAME

Hipstek

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Heinäkuu 2020
117
77
28
37
Jyväskylä
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Tukee
Aika ja päivä: 1.7.2021
Rikottu sääntö: Powergame

Hahmon hengen kunnioittaminen

  1. Pyri aina kunnioittamaan hahmosi henkeä roolipelatessasi
    *sovellusesimerkki: 2 vs 1 tilanteessa et saa tehdä vastarintaa mikäli olet yksin (ei aktiivisissa tulitaistelussa)
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Ajettiin takaa 2 kpl pankkirosmoja ja siinä hetki pyörittii ja ajettii takaa kunnes konnat päätti ajaa rantaa ja lähteä uimaa josta kuljettaja hukku ja apukuski lähti uimaan. Sai sähköä, nostettiin rannalle ja päätti kaivaa 5 poliisin edessä kirveen ja tempasta pari kertaa.
Todisteet:
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Valitse käsittelijä tälle keissille @Hipstek
@Tuke valitse myös käsittelijä! Toivottavasti on oikee Tuke nyt tägättynä, olen myös itse käytettävissä jos jompikumpi haluaa minut käsittelemään tätä.
 

Tuke

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Heinäkuu 2019
65
83
18
Valitsen @HoikkiS
Siis tossa klipissä näkyy että mua osottaa 2 poliisia ja käynnissä ei ole aktiivinen tulitaistelu.
Jännä että sun ääni ei kuulu clipissä. Pilaat kuitenki roolipelin täysin huutamalla jostain banaani saarista ja kuinka teet minusta ”semmoisen reportin”. Tilanne ei myöskään mennyt sinun osilta ihan mallilleen. Käännyt eteen kun meillä on 170kmh vauhtia. Sekä jätit roolipelitilanteen kesken. Lähdit palvelimelta melkein heti tilanteen jälkeen ja minua ei tuomittu vaan jätettiin pohjoisen selliin. Odotin 30min että joku olisi tullut sinne mutta ei. Kannattaa kattoa peiliin ja miettiä kahesti ennenkö rupee rastaa näitä ”semmoisia reportteja”

Yst. Pientä tukea ;)
 

Fauni

Parratonkaljusetämies
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
11 Marraskuu 2020
109
70
28
33
Oulu
No morjenttes.

Olen alkanut perehtymään kyseiseen reporttiin. @HoikkiS kanssa varmasti huomenna (lauantaina) sumplitaan vielä yhdessä tilannetta ja ilmotellaan jahka saadaa poristua asiasta.

@Tuke, jos sulla on tunne, että sinua on kohdeltu kaltoin. Toivoisin, että tekisit asiasta reportin todisteiden kera.
Tässä reportisss käsitellään nyt tätä powergamea.

Thanks.
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Moro proidi @Tuke
Ei tässä ole mitään käsiteltävää, idioottimaisesti rupes meijän kontentti ucco heilumaan kirveellään, Tukekin sen kyllä tietää. Jos väität muuta niin pojankossi juksaa.
Miten Tuke pitäisi tästä tuomita ?
-käyt palvelimella kerran kuukaudessa, silloinkin soittamassa suuta pääsääntöisesti.
- Aselukkojen laitolla ei mitään hyötyä vähäisen pelaamisesi takia, myöskin se kirveskin näköjään hyvin pysyy kädessä:ROFLMAO:
-30pv tuomiosta ei myöskään ole hyötyä ylläolevin syin.

Näen ainoana vaihtoehtona myös vanhat rikkeesi huomioituna antaa sinulle porttikiellon palvelimelle.
Voit edelleen jatkaa normaalisti suunsoittoa minulle discordissa! Ja kaljalla saa käydä!
Jos @Fauni :lle tämä käy niin laitetaan tuomio voimaan, ennen sitä silti kun vastaat, pidetään se juttutuokio.
RIP Proidi
 

Tuke

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Heinäkuu 2019
65
83
18
Selmo! Heittäskö joku linkkiä mistä saa ostettua unbannit?!
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Faunin kanssa pidetty juttutuokio ja @Tuke on bannattu palvelimelta.
Kiitos ja nähdään taas paremmissa merkeissä, toivottavasti!
Asia loppuunkäsitelty.