Tuntematon - Kamat kantoon ja karkuun-ryöstö

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
820
164
43
Länsi-Suomi
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Ei tiedossa.
Aika ja päivä: 17.10.2020 n. klo 19.15
Rikottu sääntö:
Pelaajien ryöstäminen/kidnappaaminen tulisi aina hoitaa mahdollisimman hyvällä RP :llä. Jos mentaliteettisi on vain “kädet ylös ja kamat kantoon” älä edes vaivaudu ryöstämään muita.
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:
Olin dyykkaamassa roskista, ja huomasin auton pelleilevän tiellä. Kaupasta juoksi ulos mies, joka tuli kyselemään nimeäni. Hän käski minun laittaa kädet ylös, ja sanoi "Tämä on ryöstö". Auto tuli lähelleni, ja sen kuski huusi, että kolkkaa se. Herra kolkkasi minut, ja juoksi autoon, ja he lähtivät karkuun.
Todisteet:
Tulossa myöhemmin, videotodisteet on siis olemassa.
 

Toni

Vittu Mikko
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
FarssiRP-BENNYS
13 Huhtikuu 2019
139
100
43
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Ei tiedossa.
Aika ja päivä: 17.10.2020 n. klo 19.15
Rikottu sääntö: Pelaajien ryöstäminen/kidnappaaminen tulisi aina hoitaa mahdollisimman hyvällä RP :llä. Jos mentaliteettisi on vain “kädet ylös ja kamat kantoon” älä edes vaivaudu ryöstämään muita.
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Olin dyykkaamassa roskista, ja huomasin auton pelleilevän tiellä. Kaupasta juoksi ulos mies, joka tuli kyselemään nimeäni. Hän käski minun laittaa kädet ylös, ja sanoi "Tämä on ryöstö". Auto tuli lähelleni, ja sen kuski huusi, että kolkkaa se. Herra kolkkasi minut, ja juoksi autoon, ja he lähtivät karkuun.
Todisteet: Tulossa myöhemmin, videotodisteet on siis olemassa.
Tossa Steam nick ja hex
Tavaran siirto. Lähettäjä: MysteeriMikitin(steam:11000013ff3f19d) Vastaanottaja: fanray(steam:11000013c1b4d24) Tavara: key Määrä: 1
17.10.2020 - 19:15:52`
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
820
164
43
Länsi-Suomi
Täytyykö toisen osapuolen valita oma admininsa ennen kuin tätä juttua aletaan käsitellä?
 

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
820
164
43
Länsi-Suomi
Asiaa ei ole nyt otettu käsittelyyn yli kahteen viikkoon. Täten hylkään ilmoituksen tekijän puolesta. Tämän threadin voi siirtää käsiteltyihin.