Tuntemattomat henkilöt

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

HezeGamer

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Heinäkuu 2020
34
29
18
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa):
Aika ja päivä: 17.4 3.15-3.31
Rikottu sääntö: RDM (Random Death Matching): Pelaajan tappaminen tai pelaajaa kohti ampuminen ilman minkäänlaista roolipeliä on ehdottomasti kielletty. Sinun tulee aina ilmoittaa tai tehdä roolipelissäsi selväksi, että käytät voimakeinoja(ammut/lyöt).
Ja
Powergaming:

  1. Pelissä olemattomien asioiden käyttö roolipelissä on kiellettyä, mikäli kummatkin osapuolet eivät tähän suostu. Et voi pakottaa toista osapuolta esim: unohtamaan asioita unohduslääkkeillä. Uhkailemaan viranomaisia luovuttamaan aseitaan koska sinulla on pommi.
  2. Esimerkki: Kidnappaat poliisin ja otat häneltä puhelimen ja gps pois. Ei sallittua ellei toinen osapuoli siihen suostu.

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Nämä kaksi henkilöä tuli marttapaikalla antamaan ns. ''ilmaset hierontapalvelut'' viidakkoveitsellä ja pesismailalla, päättää siihen lyödä sitten ilman varotusta ja matka lopussa, kun he ovat lähtemässä, niin he löivät, kun olin jo maassa vielä muutaman kerran lisää, etten muistaisi tätä eventtiä, joka omasta mielestä menee vielä powergamen puolelle.
Todisteet: https://medal.tv/clips/49726100/d1337chWQhYp

Ja mikäli mahdollista, niin jos pystyisin saamaan tavaroita, jota menetin sinä aikana, kun minut lyötiin viidakkoveitsellä kelloille ja tyhjennettiin taskut. Kyseisessä clipissä näkyy koko scenario ja kaikki, mitä sinä aikana minun taskuista vietiin.

Ja jos @Kuutti pystyis jatkamaan tästä?
 

HezeGamer

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Heinäkuu 2020
34
29
18
Sillä ei ole väliä, että olisiko paikalla ollut muita minun lisäksi, koska se olisi muutenkin mennyt kamat kantoon & vex piikkiin. Tappo toki oli omastakin mielestäni liiankin turha, koska olisin voinut nostaa kädet ylös ja sitten viedä tavarani. Ja sitten vielä se, mikä menee omasta mielestä powergamen puolelle on se, että yritätte vielä hakata minua enemmän, etten scenariota muistaisi, vaikka minä olin jo valmiiksi kelloilla. Eli turhaan yritätte enää siinä kolkata.
 

eemaro

Uusi käyttäjä
11 Huhtikuu 2021
4
0
1
Moro, tosiaan jätettiin sut vähän ulos siitä scenaariosta. Tultiin eka scouttaa mesta että montako tyyppiä siellä hääräilee. Vain yksi tyyppi oli töissä joten käytiin vaihtamassa melko "selkeät ryöstövaatteet". En tiedä että mitä luulit meidän tulleen tekemään mutta ymmärrän täysin että olisin voinut kertoa tilanteesta enemmän. Omaksi puolustukseksi vielä lisään että vaikka tila oli ahdas tapahtumapaikalla, uhrilla oli ulkona hieno iso rekka joten oletin että ei ole rahasta puute ( omistaa aseen ). Pienessä tilanteen paniikissa puukotin uhria ja rikostoveriani, rikostoverini ei ollut tehokunnossa yhden lyönnin jälkeen joten varmistin että uhri on kelloilla. Kun olimme poistuneet paikalta, menimme piilotetulle autollemme ja vaihdoimme vaatteet. Jos tämä oli törkeää rankaistavaa power gamee niin otan rangaistuksen vastaan. Noin 4. päivä servulla joten hieman naiivi vielä.
- Kasperi Sointu
 

HezeGamer

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Heinäkuu 2020
34
29
18
Sääntö 2.5

Pelaajien ryöstäminen/kidnappaaminen tulisi aina hoitaa mahdollisimman hyvällä RP :llä. Jos mentaliteettisi on vain “kädet ylös ja kamat kantoon” älä edes vaivaudu ryöstämään muita.

Ymmärrän toki, jos te olette uusia, mutta en näkisi itse siinä mitään vaivaa sääntöjen lukemisten eteen, jos RP-servu on minulle uusi. Tai no, en tiedä teistä toki, jos ette vain jaksaneet/vaivautuneet lukemaan sääntöjä, niin sekin on yksi, mutta omasta mielestä siinähän vaiheessa moka menee omaksi, jos ei ole lukenut sääntöjä ja siinä sitten samalla rikkoo niitä sääntöjä tietämättä, mikä se sääntö edes oli. Ja offtopiccina voin sanoa sen, että katsokaa tarkemmin sitä rekkaa, koska siinä ei aina voi ehkä kaikki olla kohdallaan, koska joskus siitä voi ehkä puuttua jotain osia siitä rekasta, joka ei tee siitä ehkä maailman normaalisinta rekkaa.
 

eemaro

Uusi käyttäjä
11 Huhtikuu 2021
4
0
1
Tän pelin rekkoja en tunne. Mutta olen joo säännöt lukenut... mun rp taidot ei ollut riittävät siinä tilanteessa. Pahoittelen vielä sitä että tultiin pilaamaan sun iltas siinä. Äänes kuulosti siltä että kyllä harmitti, jos ois ollu eh duunis oisit saanu lanssin. Niinku yritin soittaa. Mutta eihän kelloilla saa puhua muutenkaan joten failrp pariin suntaan ellen ole väärin ymmärtänyt.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.