Työkkäri duunit enemmän kiinteiksi kuten muut virat

Juhukka

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Tammikuu 2021
85
42
18
Tuntuu että tavaraliikkuu omassa tai pienen piirin kuplassa enemmän ja enemmän. moni tekee kaiken alusta loppuun itse kuten myös itse.
Ei siinä saahan kaikkea tehdä. mutta tässä se idea tuleekin.
mitä, jos kalastaja on kalastaja eikä alanvaihtoja voi tehdä tuntien tai samanpäivän/kahden/kolmen päivän tai vain HC viikon aikana.
kalastajat sanelevat päivän hinnan. vaatturit vaatteiden.
vähentyisi tee se itse kaikki tänään.

enemmän myyntitilanteita tavoitteena. ei se ole minusta mielekästä että 1 henkilö voi olla joka markkinassa saman päivän aikana tuottaen kaikki tarpeensa.

mietteitä?
minusta monialatyöntekijä on ylisuorittaja.

moni kuitenkin hakee "paras tapa tehdä rahaa elämää". tähän ohjausnarunakin toimis jos olet sitoutunut nyt esim pullaan niin etpä hyppää heti kalaan jos se olisi nyt se top profit.
tämä hidastaisi rahantekoa. tekeekö nyt ihmiset kaupungissa liikaa rahaa? minusta tekee tunnen itseni, jo liian rikkaaksi ainakin.

jos olet poliisi olet poliisi jos olet lanssikuski olet lanssikuski. Saman voisi tuoda jollain tavalla myös työkkäriduuniin. kaikkea saa ja pitää kokeilla, mutta jotain rajoja kaipaisi.
Näen itse asian että pitäs olla työkalu jolla ohjata asiaa haluttuun suuntaan. pienellä muutoksella voi olla iso impacti kokemuksiin.
 

Juhukka

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Tammikuu 2021
85
42
18
lisätään vielä että kalan sijaan pullaa voi tehdä toisella hahmolla niiqu vois hyvin olettaa
 

wauhtihomer_666

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
29 Joulukuu 2020
44
47
18
Eihän nyt yhdellä ammatilla voi ylläpitää elantoonsa. Esimerkiksi jos joku on töissä taksilla, niin hänenkin tarvitsee saada jonkun muun tulonlähteen. Ei sitä yhdellä pärjää.
 
  • Like
Reaktiot: zuumi

Juhukka

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Tammikuu 2021
85
42
18
juu en oo miettinyt virka-ammatteja kun ei oo kokemusta. rajaisin ne kokonaan pois tästä. koskisi vain työkkärin töitä tämä ehdotus.