Uban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

ttiggala2

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2019
4
1
3
SteamNick(jolle bannit on saatu):ttiggala2
Milloin sain bannit: noin 2 viikkoa sitten
HexID:110000131ebf2c1 (Hex)
Steamprofiili linkki:https://steamcommunity.com/profiles/76561198797812417/

Bannien syy: Ajoin poliisia karkuun parin ihmisen päälle ja leavasin

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Ajoin poliisia karkuun ja leavasin. sen takia sain bännit koska leavasin. Oon tässä nyt hetken kasvattellut karvoja ja kerännyt rp tunteja ja todennut että vittu mä olin idiootti olisi pitänyt kantaa vastuu eikä jänistää mutta nyt olen oppinut rp tavat ja osaan käyttäytyä kunnolla enkä perseile se ei ole kivaa ulkopuolisille eikä kyllä itsellekkään.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
SteamNick(jolle bannit on saatu):ttiggala2
Milloin sain bannit: noin 2 viikkoa sitten
HexID:110000131ebf2c1 (Hex)
Steamprofiili linkki:https://steamcommunity.com/profiles/76561198797812417/

Bannien syy: Ajoin poliisia karkuun parin ihmisen päälle ja leavasin

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Ajoin poliisia karkuun ja leavasin. sen takia sain bännit koska leavasin. Oon tässä nyt hetken kasvattellut karvoja ja kerännyt rp tunteja ja todennut että vittu mä olin idiootti olisi pitänyt kantaa vastuu eikä jänistää mutta nyt olen oppinut rp tavat ja osaan käyttäytyä kunnolla enkä perseile se ei ole kivaa ulkopuolisille eikä kyllä itsellekkään.
Miksi sitten lähdit karkuun? Lähinnä kaipailen sitä että mikä sai sinut siihen tilanteeseen että olla poliisin raudoittamana tai vaikka joutua vankilaan on niin kauheata?
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Ja kun lähdit karkuun mikä pakotti sinut ajamaan torilla kaikkien pelaajien yli.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.